je hebt niets gemist hoor maar ik heb in het verleden paar keer gehad dat ik met bepaalde dingen in doen en laten of gedachten te ver doorsloeg. ben daardoor aantal jaren depressief geweest en medicijnen en therapie gehad. het zou zo iets voor mij zijn om nu het sporten en afvallen te gaan overdrijven en dan kan het zijn dat ik dalijk nooit meer iets lekekrs durf te nemen (eetprobleem bv ontwikkelen) daar waakt mn man voor, die heeft genoeg met me meegemaakt
Prima voor een keer. Ik ben ook geen heilige hoor en zit ook weleens met mijn gezin bij de pizzeria. Heb jij dat trouwens ook dat wat je op een dag teveel eet er de volgende dag eraf sport?
Goeiemorgen allemaal! Gisteren een druk dagje gehad, gewerkt, en toen daarna naar het circus. Wel een beetje gezondigd met een paar handjes borrelnootjes. Vandaag weer even streng en dan morgenochtend weer op de weegschaal. Ashera: Leuke foto's! Je kunt het echt wel zien hoor! Blondje: Welkom meid! Herken heel veel uit je verhaal, hier ook een gezelligheidseter! Komop meid! Samen kunnen we het wel Tina: Vandaag nog even goed je best doen en dan kruip je morgen gewoon onder die 94 hoor meid!! Astre: Wauw! Wat knap van je zeg! Ik hoop ook ooit de zes op de weegschaal te zien (als eerste getal dan hé? ) Ik zoek nog een lekker gerecht voor vanavond, maar eens even online snuffelen
Tina: ok zo zit dat , meis dat moet idd niet weer . Pas je je eten morgen weer een deel aan , en geniet je er nu wat van . Ik lees pizza dat is lang geleden kan me niet eens heugen wanneer voor het laatst . Wij hebben wel gekozen voor minder vlees eten , en meer vis soorten, we eten ook dag of wat geen vlees . We hebben dan jus in de vriezer om er bij te doen of we prakken het eten door elkaar zonder jus .
haha ja dat heb ik ook ik heb vandaag een jeans aan met een corrigerende onderbroek eronder, een nieuw leuk truitje erop en wat denk je? het lijkt al redelijk een beetje slanker ik heb besloten dat ik volgende vakantie gewoon in bikini ga met een fatsoenlijk bikini ziet dat er volgens mij helemaal niet mega verkeerd uit. heb wel zebra strepen maar wie daar last van heeft kijkt de andere kant maar op. zal es een foto plaatsen.
Foto's altijd leuk ! Ik draag ook regelmatig figuur corrigerend ondergoed. Ondanks dat ik flink ben afgevallen, blijf ik een buikzwabbertje houden. Figuur corrigerend ondergoed druk mijn zwabbertje mooi plat. Beste uitvinding ooit ! Geniet van je chinees. Brrr... ik moet er zelf niet aan denken. Mijn darmen *ahum* houden niet zo van chinees. Blike heb je al iets lekkers gevonden? Ik ben op ideeën gebracht door de pizza's hier. vanavond zelfgemaakte minipizza's van volkorenmeel die de kinderen zelf mogen beleggen. Er komt een vriendinnetje spelen en eten, dus wat bijzonders is wel leuk. We hebben een kleine pizza-oven en daar kun je lekkere, knapperige bodems in bakken. Marnat je man is ook goed bezig. Is hij ook aan het sporten? Mijn man is ook aan het afvallen, maar sporten is nog een brug te ver voor hem.
Fijn dat je goed voelt in je kleren dat moet ook , als je beter gaat voelen in kleren dan gaat de onzekerheid vanzelf weg . Die bikini staat volgend zomer vast top . Ik had met mijn zusje me een nieuwe goede bikini gekocht en ik zeg met trots dat ie mooi stond. En ik hem in Borkum deze zomer zonder me te schamen gedragen heb.
foto is niet heel duidelijk en let niet op de zooi. deze kamer van het huis is niet af nog en de vlek op mn broek is een vlek op de spiegel
Joh je bent al best wel slank! Toen ik 92 kilo woog was ik net een klein waggelend walrusje . Ben je lang? Nou die bikini volgend jaar moet wel lukken!
Astre: Nee hij sport er niet bij , hij werkt en daar komt het groot deel ook door . Mocht ie wel weer thuis komen zou die eten enz aan moeten passen , want dan kan het zo de andere kant weer op gaan. Hij gaat straks weer met de auto na werk , fietsen is te ver . dat zal wennen zijn omdat ie dat deze keer wel deed. Als hij maar blijft werken dan komt het wel goed . Weekend gaan we wel wandelen fietsen als weer dat toe laat .
Nou schiet mij maar lek! Heb de hele week niet op mijn eten gelet. Bewust dan, onbewust heus wel. Maar toen ik er echt op lette, alles afwegen etc schommelde ik tussen de 78,8 en 79,3. Vanmorgen was ik 78,3
haha mamavanjuul!! Dat dpe je goed! Moet je vaker doen Tina: Nou dat ziet er best goed uit hoor! Wie weet maak ik straks ook nog wel een fotootje en corrigerend ondergoed is fantastisch! Net zoals heule hoge broeken
Grappig Tina, ik zie er ongeveer net zo uit qua figuur. Ik draag ook weleens zo'n corrigerende body onder een jurkje ofzo, maar man, als je dan gaan zitten krijg je bijna geen lucht!
haha ja klopt en ik loop voor mn gevoel of ik een bezem heb ingeslikt we hebben vanmiddag dus een verjaardag maar reken maar dat als ik vanavond thuiskom ik de boel lekker los gooi
Goeiemorgen dames!! Pff gisteren toch weer wat gezondigd.... 'savonds twee borrelthjes en wat nootjes gehad... Vanmogen ook maar niet wezen wegen haha, eerst maar weer eens een paar daagjes streng! Hoe gaat het met jullie?
Hier netjes gedragen alleen ieder twee zakjes chips. En bij de koffie een koekje [ waren bij mijn ouders] Borrelnoten kaas worst komen we nog niet aan . Is ook niet in huis , waarschijnlijk wel als manlief jarig is . Kaas is wel haast op trouwens , als er geen plakjes meer van kunnen eten we het wel als blokjes vanavond. En tina hoe is gegaan lekker genoten ? Menu: Fruit Keizerbroodje twee met kaas , warm eten geen idee nog . tussen de middag wassa crackers twee met kipfilet of cornflakes