Klein rondje zegt ze Ik ben blij als ik dat heb gehaald. Maar ik ben 2 weken geleden pas echt begonnen....daarvoor wel eens hardgelopen, maar dan was het lopen, wandelen, lopen, wandelen. Nu red ik 3 km wel, maar dan willen mijn benen niet meer. Zit nu op 3 km in 22 minuten. Doel is om eind deze maand op 5 km te zitten. Oei...dat heb ik ook 2x gehad tijdens de zwangerschap! Zo pijnlijk! Lag 's nachts wel te janken omdat ik geen houding kon vinden. Had het vooral in mijn linkerbeen. Heel veel kramp in mijn voet... Ben er met fysio wel vanaf gekomen....maar als ik idd niet sport, dan heb ik zo weer kramp aanvallen.
Ik vind vis heerlijk, alleen eet ik het niet zo vaak. Mijn jongste vindt het ook lekker. Dus we zitten wel eens samen een makreelfilet te eten. Over 2 weken ga ik sushi eten
Alles is al onderzocht, heb ook een nasoscopie gehad wat er gewoon goed uit zag. Enige wat nog helpt is emigreren naar een mediterraan land, daar heb ik nl geen last van verkoudheid. Maar daar waren we sowieso al mee bezig. Hopelijk duurt het niet meer al te lang tot we hier weg kunnen. Mijn verkoudheid komt vooral door het vochtige klimaat hier en ik heb ook behoorlijk wat allergieën wat ook meespeelt.
Ok. Wel een flinke stap , emigreren. Maar als jullie er beide achter staan en alles is mogelijk dan zeker doen.
Klopt wel ja. Maar wat wel scheelt is dat we het sowieso al van plan waren. M'n oudste dochter kijkt er ook echt naar uit gelukkig. Dan kan ze veel vaker met haar neefjes en nichtjes spelen.
Sniffy, ik idd exact het zelfde verhaal! Ik merk dat sinds ik weer werk per juni dat de klachten minder worden. Dat wel in combinatie met dry needling.. Het scheelt dat ik ambulant werk en zodra het kan de fiets pak! Mamavanjuul, netjes hoor vooral omdat je net bent begonnen.. Ij vind 3 klein omdat ik zonder moeite 21 km liep! Had gehoopt dit haar weer de dam tot dakloos te lopen, maar helaas! En die pijn is idd vooral snachts met omdraaien vreselijk!! Islah, heerlijk vooruitzicht, vooral dat je dan van je chronische verkoudheid af ben. Wat voor allergieën heb je zoal? Vis vind ik ook erg lekker, eet het alleen te weinig!
Hmmm vis! Ik kom uit een vissers familie en ik eet het graag en veel 😁 Wij eten het 3/4 x in de week, ook vaak tussendoor.. Morgen bij m'n ouders mosselen. Feest van gisteren een soort van overleefd. Kinderen zijn weer thuis en liggen lekker voor Pampus op de bank. Niets aangekomen ondanks al die beerenburg.
Mamavanjuul, goed bezig! Lola, wat ook een fijne oefening is, is op een stoel zitten, je zere been op de knie van je andere been leggen (zoals mannen altijd zitten ) En dan de knie van je zere been een beetje naar beneden drukken. Dan voel je die spier ontspannen. Aszz, lekker weekend zo te lezen
Wat ook fijn is, is om op je rug te liggen en dan je voeten tegen elkaar en je knieën naar buiten laten vallen. Een kikkerhouding zeg maar. Dat dan een paar tellen vasthouden, voeten weer plat,knieën omhoog en dan weer herhalen. Ik voelde de kramp er altijd via mijn tenen uitvloeien.
Haha, snap ik hoor Ik ben nu weer 3 weken echt bezig, dus 2-3 per week hardlopen. En ben nu van 2,5 km naar 4,1 gegaan. Laatste keer was voor mijn vakantie 28/7) en toen zat ik op 3,8 in 40 minuten. Nu dus 4,1 in 32. Dus ben wel blij met deze vooruitgang!
Katten en bijna al het andere dat haar heeft, gras/pollen, bepaalde bomen, heb ook heel erg last van vocht en dus dit klimaat. Ook een paar voedselallergieën maar die tel ik niet echt mee want daar valt prima mee te leven (mango en kiwi), hoop alleen dat het hierbij blijft. Heb dus vooral last van m'n luchtwegen en huid hierdoor (en kennelijk ook hoofdpijn dus). Ik zal er nooit helemaal vanaf komen denk ik (longproblemen zitten aan beide kanten in de familie) maar het zal waarschijnlijk wel sterk verminderen. Wat ik at vandaag trouwens: o: broodje jam t: - m: pitabroodje met haring en komkommer t: klein schaaltje nootjes a: couscous met veel groenten (spitskool en wortel) en stukje kip straks nog lekker wat yoghurt met druiven.
Dat is ook echt lekker. Haha ik ben Zeeuwse maar weet helaas niet eens hoe ik ze moet bereiden. Is dat moeilijk eigenlijk?
Bedankt dames voor de oefeningen!! Ga ik ook doen!! Islah, ah net als mijn oudste dochter, alleen heeft die ook nog een ernstige noten allergie erbij! Verder reageert ze op alles met haar en inderdaad veel hoofdpijn klachten! Misschien ook maar emigreren, mijn vriend heeft een stuk land (inclusief huis) op Sint Maarten georven! Haha.. Nee serieus mijn dochter reageert ook heel erg op ons klimaat.. In de zomer is de luchtvochtigheid zo hoog dat ze veel benauwd is.. Nu met dit weer ook. Ook als het vriest! Mamavanjuul, super netjes dan inderdaad hoe snel je dan vooruit gaat. Dat vind ik het mooie met hardlopen je merkt al snel verschil! Hier erg rustig dagje gehad.. Geloof alleen een beetje te weinig avond gegeten.. Dus neem zo een bakje yoghurt. Morgen stukje hardlopen in de ochtend! Zin in!
Maar meid, je woont aan de kust en bij de duinen! De lucht is daar hartstikke zuiver! Ik ben jaloers hoor! Ik heb ook slechte luchtwegen, longen en oren en als ik een weekje aan de kust ben geweest, voel ik me echt als herboren!