goedemorgen allemaal. yes ik was vanmorgen 93,7! 1 ons lichter als mn laagste gewicht begin vorig jaar. ( daarna weer aangekomen) gister op de verjaardag niets genomen enkel spa rood en paar plakjes komkommer. chinees werd hem niet, man had er geen zin in. werd dus de afhaalturk en heb een pita hawai op en een broodje doner. sporten ging ook lekker vanmorgen. 15 min gefietst daarna ruim half uur kracht en als laatste 20 min cross, standje hoger dan normaal. menu vandaag: o: 2 crackers t: halve eierkoek l: tomatensoep en 2 boterhammen met rauwkost etc etc t: ? d: frietjes met snack t: misschien paar olijfjes
Netjes toch meis je gaat de goede kant op . Die 90 kilo in dec komt wel op de teller , mis wel eerder . Op dieet hoeft soms echt niet hoor om af te vallen eten aan passen en en snoep koekjes chips laten voor wat het is , kan ook . Hier wel de kaas op brood gekomen , geen kaasblokjes vanavond .
Gefeliciteerd Tinateenslipper! Nu hup naar de 90 Hier zwaar gezondigd gisteren met eten. Ik ben echt een gezelligheidseter. Uiteindelijk hadden we 8 eters op bezoek en we hebben de hele avond kleine pizza's staan bakken. Man vond het ook nog een goed idee om cake te bakken, halverwege de avond, en te serveren met ijs. Geen idee hoe hij heeft bedacht dat dit in zijn dieet thuis paste . Nog een paar wijntjes op en te laat in mijn bed. Oh ik kan zo genieten van dit soort avondjes. Lekker eten, leuk gezelschap en nog meer lekker eten en drinken. Een goede avond is bij ons ook pas geslaagd als er lekker eten en drinken is .
Astre: Heerlijk toch en het kan toch ook geniet er van . Als je het kunt hebben mogen dat soort avonden best wel .
Dat klinkt als een super geslaagde avond! Dat heeft een mens zo af en toe ook nodig hoor! En ik zeg altijd maar: Het gebeurd niet elke avond en elke week! Lekker van genieten en vandaag weer in het gareel @Tinateenslipper: Goed bezig zeg!!!! Ik had gisteravond ook een feestje, maar ik was de BOB. Dus heb het bij 1 wijntje gehouden en de rest van de avond aan de cola light en spa rood. Ben blij dat ik de BOB was, want lag om 4 uur in bed en wil niet weten hoe ik me nu gevoeld zou hebben met drank op
Ik ook. Gisteren lamsrack in de oven. Goede wijn erbij. Ik overeet me niet meer en ongezond eten komt er niet meer in. Soms dus wel eten met wat meer kcal. Maar goed, ik heb vanochtend al aardig wat kcal verbrand.
mmmm een wijntje. je brengt me op goede ( slechte ideeen) we gaan zo effe weg, effe dr uit en wie weet ergens op een terras
@Astre: wow jij bent ook al veel afgevallen zeg!! Super!! @Tina: je ziet er hartstikke goed uit!! Zelf eigenlijk nooit aan gedacht, corrigerend ondergoed, ik zal ook eens rondneuzen! En onder de 94 super!! @ Marnat: Marnatman is ook goed bezig zeg!! Mijn vriend heeft ook meegedaan aan de afvalrace en heeft vorige week zijn doel (80 kilo) behaald (begonnen op 97 in februari), supertrots op hem @ Mamavanjuul: goed bezig!! Bij mij was de weegschaal helemaal niet lief vanochtend, was ook helemaal uit mijn hum ervan.. 76.7, 700 gram meer dan 2 dagen terug grrr.. Na ja, dat motiveert dan wel weer om een strak schema te volgen komende weken. Ik moet en zal die 70 in februari zien!!
asherah das idd balen. Komt weer goed moet je maar denken. Hier geen wijntje op. Zijn naar het bos geweest, beter ook hihi.
Asherah: Je mag zeker trots op hem zijn , maar ook hij zelf . Manlief komt ook van 97 kilo en riep nu dus hoe doet ie dat ? Wat jouw betreft kan eens gebeuren die 70 kilo komt wel met wilskracht en geduld. Wij soesjes eten verder geen gekke dingen .
Lamsrack met goede wijn. Dat klinkt wel erg lekker. Heb je een goed recept Beatissimam? Wat knap van jullie mannen. Jullie zijn terecht trots op ze. Mijn man woog 113 kilo. Inmiddels 102, maar zijn doel is 85 kilo. Hij heeft nog wat te gaan, maar hij is gemotiveerd. Nog goede mannentips voor hem van jullie mannen?
Wow wat kletsen jullie veel haha! Jullie zijn echt zo goed bezig met afvallen, top!! Vanaf morgen gaat het ook voor mij beginnen, Hebben jullie nog tips voor het ontbijt en lunch? Ik eet wel gewoon mn avondeten met mn gezin alleen dan wat minder.
goedemorgen. pfff voel me hier net zon opgeblazen kikker en de weegschaal gaf vanmorgen gewoon een kilo zwaarder aan ook. toch gaan mn broeken losser zitten. ik hoef ze niet over mn benen te trekken en te sjorren, ze gaan gewoon goed aan nu ( skinnyjeans) vandaag hier niets bijzonders. mn zoontje word straks geknipt door mn vriendin, das al een taak voor heel de dag. schreeuwt altijd moord en brand. gelukkig helpt mn man mee. leuk daarna overal haar dus kan heel de boel straks gaan doen. ach goed voor de calorie verbranding zullen we maar denken. menu vandaag word dit: o: brinta t: niets l: ik denk een salade met gerookte kip t: 2 rijstwafels d: kom uiensoep, italiaanse bol en magere yoghurt fijne dag meiden
Tina: Dat de broeken beter gaan zitten komt ook door je buik die word platter , die kilo komt wel weer goed kom op niet opgeven . Werken zo meteen en verder niet veel, ja de was en wat aan rommelen . Menu : Aard , spruiten en zigeuner schnitzel maak ik zelf . 1 Broodje kipfilet , cornflakes , en fruit . En vanmiddag weer sporten .
Ja ik herken dat! Had een mooie nieuwe broek gehaald 3 weken geleden. Wilde niet te lang in positiekleding blijven lopen. Maat 40, zat nog net iets te strak over mijn litteken. (keizersnee). We waren zaterdag op pad en toen zakte ie echt van mijn kont af Kon em zo naar beneden trekken zonder de knoop los te maken! Nu maar met riem om....is nog een mooie broek ook
Blondje als ontbijt eet ik vaak kwark met fruit, crackers met magere vleeswaren, overnight oats met fruit en een gekookt ei of een fruit/ groene smoothie. Voor lunch vaak salades, soepen etc. Wat mij helpt is om veel van te voren klaar te maken en altijd wat in de vriezer te hebben, zodat ik uit gemakzucht niet iets slechts ga eten. Broeken die losser gaan zitten is zo fijn gevoel. Ik word daar nog blijer van dan van een aardige weegschaal. Hier een lekkere druilerige dag. Kinderen gaan vanmiddag naar oma en opa toe om te spelen. Ik heb dus het rijk alleen. Ik ga lekker sporten en in bad hangen. Verder weet ik het nog niet. Fijne dag allemaal!
Astre: lamsbout zo min mogelijk aan doen. Met peper en zout en knoflook inwrijven op een ingevette (boter) braadslee zetten. Paar inkepingen maken voor de takjes rozemarijn en gewoon een uur laten garen op 180 graden. Je kan er een glas van je goede rode wijn overheen gieten, maar wij vinden hem zo puur mogelijk het lekkerst! Onze manier is afgeleid van dit recept: *Jamie Oliver's Gebraden Lamsbout Met Rozemarijn En Knoflook recept | Smulweb.nl
Goeiemorgen dames! Nou, vanmorgen op de weegschaal gestaan, woog 91... +200 gram dus, viel mij nog mee na het weekend. Hoop stiekem deze week onder de 90 te duiken, maar dan moet ik even flink mijn best doen! Komende dagen streng dus! mamavanjuul: Dat is fijn zeg!! Tina: Jij hebt wel een mager menu vandaag zeg.. Trek je dat wel wat? Marnat: Lekker zigeunerschnitzel!! Hoe maak je dat? Blondje: Succes meid! Vandaag begin je!