Gisteren een gezellige verjaardag gehad, een stukje taart en 's avonds wat zoutjes gegeten. Maar toch weer afgevallen Weer 0,5 kilo eraf. Nu totaal 5,3 kg kwijt. Straks even mijn banner aanpassen.
Sniffy: Goed gedaan , en het taartje was vast extra lekker na dat je zag dat er wat gewicht af was? Menu: o: 1 cracker met pindakaas. l: cornflakes t: fruit a: chicken tonight t: peren ijsje + zilveruitjes Vanmiddag weer lekker sporten.
Net mijn jongste dochter ingeschreven voor zwemles. Kleine meisjes worden groot. Vanmiddag de oudste naar ballet brengen en verder niet veel. Zo lekker een kop thee drinken, want ik heb het heel de dag al koud.
@zussje welkom meid. Ik sluit mij volledig aan bij Tina. Ook ik ben absoluut tegen te snel en ongezond afvallen of te wel crashen... Leg de lat niet al te hoog voor je zelf, want dat werkt alleen maar demotiverend. Mij heeft het 1 jaar geduurd om 20 kilo af te vallen met gezond eten en sporten, maar voel me nu beter dan ooit Verder hier ook geen verstand met diƫten. Voor de rest wil ik je heel veel succs en vooral geduld toewensen met afvallen. Je kan het wel @Dicky welkom meid en succs met afvallen Klinkt heftig allemaal! Is het nu onder controle? @Sniffy You go girl!! Goed bezig En fijn om te lezen dat je verjaardag fijn is verlopen @Hier: gisteren begonnen met level 3 van 30 day shred. Heb spierpijn all over! Mijn lichaam begint steeds strakker uit te zien! Vandaag een rustdag en morgen weer sporten. Menu van vandaag: O: Volkoren flakes T: banaan L: Broodje gezond T: Kwark met dillekruiden, komkommer & walnoten (Yummmm ) D: ? T: Bakje homemade popcorn met water en wat zout uit de magnetron (Yep you heard me! Met water )
imamommy, jij ook goed bezig. Spierpijn is goed en kwark met dille komkommer en walnoten. Klinkt bijzonder.
zal ik doen. Ben nu nog bezig met de 30 days challenge. Maar ik doe dan niet iedere dag shred. alleen op dinsdag woensdag en zondag. Want de andere dagen sport ik al intensief.
Ik sport ook niet elke dag met 30 day shred. Doe het 4 dagen in de week, elk level 3 weken lang. Blijf het net zolang over doen totdat ik met alle oefeningen goed mee kan doen Verder doe ik daarnaast de 30 day challange (meestal ook gewoon 4 dagen en soms 5).
De Cushing is in principe weg, de tumor is namelijk verwijderd. Ik hoor toevallig over 2 weken weer de uitslagen van de testen die zijn gedaan. Dus daarin onder controle, alleen erg nasleeptraject, en nog eens pcos erbij en depressie. Dus van alles bij elkaar en wat ook sterk hetzelfde is in veel dingen.
Dank jullie wel, wat lief! Iemand hier die kan helpen uitreken welke macro verhouding ik kan gebruiken aan eten? Bij de diƫtist gezeten maar daar werd ik erg beperkt en berekend op iemand die 60kg woog enz.
Ik weet niet wat dat is Dicky, dus ik kan je niet helpen . Ik was vanmorgen weer bij mijn trainer. Ik was 1.2 kilo afgevallen, zeg maar 600 gram per week. Ik had wel afgelopen week weinig getraind en ik had wat schoonheidsfoutjes in het eten. Ga het nu weer echt oppakken. Gelijk uurtje krachttraining met hem gedaan, ben nu echt kapot haha. Vrijdagochtend extra strafuurtje gepland. Menu vandaag: 0: kwark met 30 gr muesli t eiwitshake l: brood met zelfgemaakte tonijnsalade t: eiwitpannekoeken met banaan a: gebakken zalm met salade t: kwark 300 gr