Sporten en afvallen. Motiveer elkaar.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door TinaTeenslipper, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    hihi;) heb net nog wel effe een extra rijstwafel op, niet omdat ik honger had maar vond menu ook wel magertjes ja. maar verder trek ik dat prima hoor. salade vanmiddag zit ik echt vol van. gooi hem vol met rauwkost, sla, tomaat, komkommer, zilveruitje en 150 gram kip. die uiensoep vult ook goed vanavond. effe dagje idd wat magertjes maar voel me nu erg opgeblazen ook. niet fijn:(

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Goedemorgen! Heftig weekend gehad met BBQ en hapjes enz. Nu dus weer gezond leven. Was vrijdag 68,1 maar vandaag helaas 68,6. Wordt weer ff hard werken! Helaas ook niet kunnen sporten door de drukte.
    Mis dat dan wel!! Mijn menu van vandaag:

O: kwark met appel, kaneel, amandelen, hazelnoten
    T: 2 rijstwafels
    L: courgettesoep met 50gr gerookte zalm
    T: druiven
    A: salade

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    blike: Hoe ik de schnitzel maak eenvoudig zigeunersaus van remia er over heen , na dat we de schnitzel gebakken hebben meer niet .
    En zo is het nog lekkerder dan de zigeuner schnitzel uit de winkel.
    Vinden wij dan he.

Blondje: Succes met je eerste dag , hoe gaat het?

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Tina:
    Hoe was je salade?
    Nee, opgeblazen is inderdaad echt niet fijn! :(

Marnat:
    aah, das inderdaad lekker simpel ;)

Eevie:
    Iedereen heeft hier gezondigd het weekend geloof ik ;)

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier na het weekend nog steeds hetzelfde gewicht :D
    Vandaag een beetje rommelige dag qua eten, ondermeer omdat de kinderen vrij zijn en we dus wat later uit bed waren ;)

Ontbijt: 3 speltbroodjes met hagelslag en pindakaas. Zo lang niet meer gehad en had er zo'n zin in.
    Tussendoor: Niks
    Lunch: Bak yoghurt met muesli
    Tussendoor: Speculaasje bij de koffie (krijgen nog kraamvisite)
    Avondeten: aardappels, wortels en kip

Vanavond weer sporten, 45 minuten cardio en daarna pumpen.
    Knie is weer helemaal hersteld, dus nu hard opzoek naar goede loopschoenen en dan hardlopen ook nog ergens tussen proppen :p

6. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ladies!
    De week is weer begonnen tijd voor gezonde dingen haha!

Vandaag mijn eerste dag , dit heb ik gegeten en ga ik nog eten;

O: 2 crackers met kipfilet
    T: appel
    L: 2 volkorenpuntjea met sandwichspread , beschuit met jam
    T: stuk komkommer
    A: aardappels, rode kool en een slavink.

Het gaat opzich wel goed, mn maag knort wel hihi en heb een beetje hoofdpijn.
    Dronk wel een liter cola per dag (i know i know) en nu heb ik alleen maar water op en een glas melk vanmiddag.
    ML kwam vanmiddag thuis en had zin in een broodje hamburger, ik heb het gemaakt voor m maar niks op.
    Ben nu al trots op mezelf want het zag er heeeerlijk uit haha!

Vanavond pak ik een kleiner bord, zodat ik minder eet en maar een stuk vlees ipv 2...

Ik ga vanavond de eerste dag doen van 30 days of shred van Jillian Michaels als mn dochter slaapt.
    Eten jullie savonds nog iets na het avondeten? Bijv magere yoghurt ofzo?

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Blondje:
    Ik had de eerste weken ook vreselijke hoofdpijn, kan komen omdat je lichaam alle afvalstoffen aan het lozen is. Wordt wel beter.
    Knap hoor, om een broodje hamburger te weerstaan! Nu krijg ik er zelf zin in ;)
    Ik eet inderdaad nog wat kwark of yoghurt na het avondeten, maar dan pas rond acht uur. Niet vlak na de maaltijd. En als je toch nog gaat sporten zou ik het erna nemen!

8. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    blike1987

Ja lekker he haha hmmm.
    De hoofdpijn vind ik niet zo erg maar die hooooonger pff.
    Ben al de hele tijd water aan het drinken om de honger te stillen maar t werkt niet.
    Ff doorbijten.
    Ga er nu helemaal voor!

9. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    ik eet s avonds of niets meer, of hooguit een paar olijven of bv 2 blokjes 20plus kaas als ik echt zin in iets heb.

10. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik eet 's avonds ook nooit meer wat. Drink wel een liter thee ofzo.

Hoofdpijn komt doordat je te weinig drinkt. Is dus heel simpel op te lossen!

Broodje hamburger is niks mis mee als je alleen de hamburger neemt (is puur rundvlees, dus niks mis mee).

Hier vanavond voor het eerst dit seizoen boerenkoolstamppot maken, zin in! Met uitgebakken magere spekreepjes, die ik afgiet, want van die 'magere' reepjes komt nog best veel vet af.

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik eet na de warm maaltijd vaak niks , soms op bed nog zilveruitjes of augurk .

Lekker gesport 55 min cardio met een 12 min fat burning ik wou hem helemaal [ook 55 min] maar ik dacht hou ik niet vol gok ik .
    Moet ook om mijn bloeddruk denken he [ weet niet of die hoog is maar toch]

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    haha, op bed? :)

14. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    En daarna zeker nog tandenpoetsen, ieuw!!:$

15. Astre

Astre Niet meer actief

Je kan ook hoofdpijn krijgen doordat je gestopt bent met cola drinken. Het kan een afkickverschijnsel zijn van de cafeïne en /of de suikers (als je regular dronk). Je lijf moet even wennen en veel water drinken helpt.

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wij liggen om half 9 op bed en als we idd nog iets gegeten hebben poetsen we de tanden daarna .

17. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja heb vandaag al zoveel water gedronken dat ik naar de wc blijf rennen :D
    Hoe eten jullie in het weekend? Ook streng of pakken jullie wel wat lekkers?

Ben nu ff aan rondkijken voor een sportschool in de buurt maar durf niet alleen :p

18. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    @ Marnat & Astre: Mijn vriend gebruikte Myfitnesspal en had zijn calorie inname op 1800 staan, ook goed naar de verhouding van koolhydraten/vet/proteinen gekeken. Verder nam hij ook op woensdagavond een toetje. Hij heeft niet gesport ofzo, doordeweeks te druk met werk en in het weekend geen zin :p

@ Tina: wat rot zeg dat die kilo erbij :( Maar gelukkig zitten je broeken wel losser, dan gaat er toch iets goed!!

@ Blike: gelukkig dat het mee viel ;) Hoop dat je snel onder de 90 zit, is toch een soort van mijlpaal!! Ik was daar zo blij mee toen ik eindelijk die 8 zag ;)

@ Eevie: Jammer, succes deze week!

@ Blondje: die hoofdpijn zou inderdaad goed kunnen komen door het afkicken van de cola, succes!

Hier 200 gram eraf, 76.5, gaat hopelijk weer de goede kant op :p
    Vandaag een behoorlijke wandeling gemaakt en zelfs met zoontje in mijn hand (als vliegtuig) de heuvel opgerend, helemaal kapot daarna. Meneer wilde de andere kant op en begon een scene te maken, dit maakte hem gelukkig weer aan het lachen ;)
    Ik eet 's avonds nog wel (fruit), ik houd het anders niet vol. Voornamelijk omdat mijn zoontje 's nachts nog erg needy is met borstvoeding.

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Myfitnesspal kunnen we wel deed manlief eerst ook , waarom mee gestopt geen idee.
    Het gaat zo ook goed , mis dat we die er wel weer bij nemen .
    Nogmaals knap gedaan.

20. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    in het weekend ben ik ook streng maar op zondag eet ik wel frietjes mee;) soms op zaterdagavond als ik er echt heel veel zin in heb een klein zakje chips. verder zondig ik niet

Deel Deze Pagina