Iedereen goed bezig zo te zien. Mijn schildklier was weer oke. Kwam toen echt door de extreem hoge cortisol. Ik hoor over 2 weken ook daar weer de waardes van of deze nogsteeds oke is.
Ja ik heb ook zelden zo gezweten. Kon alles uitwringen. En rood! 😱😱 Maar hield het goed vol. 15 min fietsen, 15 min crosstrainer, 15 min hardlopen etc. Alleen die stairmaster was erg zwaar.
aszz: Dan doe je het goed meis topper als het dan ook nog wat moois op de weegschaal laat zien is het de moeite waard om het nog eens te doen. Hier ook wel een zo zweten met een gezicht als tomaat heerlijk . 1 Uur of 2 uur sporten doe ik ook wel , als ik zo iets heb kan nog meer dan doe ik het . Zo nog even twee vitrine kasten soppen en daarna sporten .
Marnat, Hey je trouwring past weer! Mooi! Juul, Lastig hoor al je zo schommelt in het gewicht. Jeeej onder de 75 top hoor. Aszz, pff 1,5 uur cardio, flink zweten maar n die tijd voel je je echt super voldaan he?! Sniffy, Geslaagd voor een paar nieuwe sport schoenen? Zinnaa, Spierpijn mag wel iets! No pain no gain zeggen ze toch @ hier, Ik heb dus dinsdag avond mee gedaan aan body attack! Gaaf en wat zweten, maar is ook 1 uur flink springen etc. Maar de nacht op dinsdag/woensdag. Zijn mijn rechter voet de het zelf een pijn aan de onderkant van de peesplaat. Gistermorgen kon ik amper normaal lopen. En nu gaat het gelukkig wel weer. Nog wel gevoelig want vanmorgen met 2 honden van het asiel gelopen en dat vernam ik wel. Vanavond een uurtje kracht. Hoef dan mijn voet niet te belasten. En 20 min flink fietsen gaat ook prima. O: meuslie, T: banaan M: flinke bak sla en 2 volkoren crackers met tomaten tapenade. T fruit A: spinazie met aard en gehakt snitzel. T: ??
Ja, gelukt Kreeg ook nog korting bij het inleveren van een paar oude schoenen. Had een paar goedkope slippers gepakt van de jongste, waren toch te klein geworden.
Tukker, bodyattack is idd leuk. Hihi die oudere man. Hij doet wel goed mee. Ik vind bodycombat ook leuk.
@Azz wooowww knap zeg RESPECT @Tukker Ziet er leuk, maar idd erg intensief uit! goed bezig @Sniffy Nice shoes en lekker van dat korting! Is dat altijd zo of was het een tijdelijke actie ergens? @Marnat sop & sport ze @Dicky Wat fijn meid! Hopelijk zijn de waarden na 2 weken ook gewoon weer goed! Zal voor je duimen @Zinaa Ik zeg ook gewoon shapen! Hopelijk ben ik niemand vergeten.. Hier net gesport, gedoucht en lekker geluncht
Tukker: ziet er leuk maar ook zweterig uit hihi misschien doe ik hem tussen door . Dit was 8/9 zal vast ook een 1/2 bij zijn . Thee even op drinken en dan ga ik weer met de banaan.
aszz2 goed gedaan zeg! ik kap altijd na drie kwartier tot uur cardio. zo saai maar ja hoort erbij. marnat@ ook top meid dicky@ fijn dat het allemaal goed was. rest@ zwaai! hier weinig te melden. gisteravond flink kt gedaan. nu even kijken of ik vanavond nog ga of morgenvroeg. erg druk hier op de zaak en met allerlei ander geneuzel. zit allemaal te wachten tot de jongste misschien even zn ogen dicht doet op de bank kan ik nu nog effe wat op de zaak doen ( aan huis hoor niet dat jullie denken dat ik hem alleen laat haha) maar voorlopig vind hij de meiden van k3 erg leuk hihi. menu vandaag o brinta t energiereep l 3 boterhammen en zalm t kwark d broccoli bulgur champignons en kaasding
Imamommy, tnx . is tijdelijk, dit was bij Perry sport. Maar volgens mij zijn er deze week een aantal winkels met deze actie.
Succes!! Ik zou dit thuis nooit kunnen volhouden zou na een half uur al kappen. Of niet voluit gaan. Sniffy Leuke sport schoenen. Tina, een dag ff geen work out is ook niet erg. Ik zou morgen weer gaan. Hier nu 3 kids. Heb zelf maar 1 dochter. Pas mijn neefje en nichtje erbij op. Ze gaan alle 3 naar dezelfde school. Ben moe bleeh komt omdat die voet ook wel vermoeid is. Aan de koffie nu.
nee rustdag is ook niet erg maar ik ga of vanavond of morgen en dan pas zondag weer. normaal doe ik ma woe vrij en zondag. maar het is allemaal zo rommelig laatste tijd hier
Mag ik me ook aanmelden bij dit groepje? Ik weet niet hoe actief ik ga zijn, maar wil het graag proberen. Ik ben te zwaar, heb reuma en een conditie van ehm...heel slecht haha. 1,5 week geleden ging er een knop om. Ik wil dit niet meer zo. Ik heb een sportschool gemaild en ga daar nu een programma volgen met een personal begeleider (zodat ik het goed doe en niet op een verkeerde manier). Maandag fietstest gehad en gemeten. Schrok ik best van (ookal wist ik het wel). Woensdag het plan van aanpak besproken + het voedingsschema. Waarom het laatste? Ik had het idee dat ik veel te weinig (en de verkeerde) dingen at en na het zien van het schema bleek dat ook wel Sinds gisteren het voedingsschema opgepakt en ik merk dat ik echt moet wennen aan de hoeveelheden. Ik heb absoluut geen honger (zit echt vol), maar wel een enorme hartige trek/suikerbehoefte. Ik ga echter doorzetten nu. Eenmaal per week heb ik een persoonlijke les met de personal trainer, de rest staat in een schema. Ik hoop dat na een week of 12 ik er wat ritme heb inzitten en dan wellicht zelf (of met minder begeleiding) door kan gaan. Oww heb even een foto gemaakt van mijn schema voor vandaag
Ik ga maar eens wat doen. Want verder dan een was in de wasmachine en droger doen, boodschappen doen en schoenen shoppen ben ik nog niet gekomen Vanavond eten we hutspot . Straks ook weer bodypumpen en even op de loopband.