Ik ben iets langer, 1.73. Ik herken wat je zegt over je trainer wel. Ik ben niet zenuwachtig ofzo maar wel dat hij me maar blijft pushen terwijl ik overduidelijk al helemaal afgemat ben. Achteraf voel ik me wel altijd lekker!
Monique, welkom en succes. Klinkt heftig, van het ene uiterste naar het andere. Wat eet je idd zo op een dag?
Welkom Toetje! Hier donderdag bij de diëtiste geweest. Gelukkig hoef ik niet een mega omslag te maken, ik weet best wel wat ik wel en niet moet eten, maar ja het is allemaal zo lekker. Ze was erg realistisch, daar werd ik ook wel erg blij van. Zo zei ze bijvoorbeeld dat als ik nou echt per se pizza wil eten, eet dan een halve met extra groentes erop en wat rauwkost erbij. Daar word ik dan wel blij van! Moet nu vier dingen de komende drie weken aan gaan passen, namelijk meer groente/rauwkost overdag, lekkers op werk afslaan (er is altijd veeeel gebak bij ons...), gestructureerder eten en max 1x kaas per dag. Avondeten bespreken we volgende keer! Gisteren voor het eerst weer gesport, was echt wel een zware klus. Het was meteen duidelijk dat er van mijn conditie echt helemaal niets over was... Kracht hier en daar nog wel, dus heb een lange weg voor me. Samen met de trainer een mooi schema in elkaar gezet waar ik ook echt achter sta, top dus! Nu maar relatief weinig spierpijn dus morgenochtend weer 💪 Gisteren: O: 2 donkere boterhammen met rosbief, komkommer en beetje philadelphia Light en een kiwi L: 2 waldkorn crackers met gekookt ei, wortel, komkommer en magere achterham D: rosbief lapje, aardappelgratin (klein beetje) en champignons T: handje nootjes
Hallo! Mijn vaste eetschema is als volgt: O: 75gr cereals met yoghurt 10h: 30gr brood met boter L: 150gr aardappelen, pasta of rijst, een half bord groente en 100gr vlees of vis of 2 eieren D: 100gr aardappelen, pasta of rijst, 2/3 bord groente en 100gr vlees of vis of 2 eieren Verder mag ik één keer per week een smokkelmaaltijd. Dus pizza of friet of mcdonalds Het probleem is dat ik op het moment (ja ja, ook nog gestopt met roken) vooral veel tussendoortjes snoep. En ook nog eens aan de chips sla en dat is echt verboden! Voor sport doe ik aan hardlopen en elke dag buikspieroefeningen
Vandaag een beetje gek gegeten: O: twee donkere boterhammen met achterham, philadelphia Light en komkommer L: appel-kaneel-noten reep van zonnatura D: gegrilde varkenshaas met champignons en komkommer T: piccolini (mini pizza), eitje met rookvlees, een mini sate'tje en een mini kaassouffle'tje. Hadden vanavond een feestje en heb heel dapper het gebak afgeslagen en vanmiddag op verjaardag helemaal niks gepakt! Was zo trots op mezelf, het lonkte echt naar me
Goedemorgen! Pietje, goed beheerst Geen opmerkingen gekregen dat het best kan blablabla? @all wij gaan straks brunchen bij van der Valk . Dus voor vanavond alvast kippensoep opgezet. Want ik geloof niet dat ik vanavond veel zal eten. Vasten dus ook eerder verbreken.
Nee hoor, maar ik ben wel vrij duidelijk als in: ik hoef niet! Geen geklets over lijnen of blabla, maar gewoon ik hoef niet doet wonderen Vanmorgen weer gesport, lag heerlijk met de kleine meid in bed, maar ben toch gegaan! En nog lekker getraind ook heb nog spierpijn van vrijdag, dus dat zal morgen wel weer erger zijn haha
Oh ja, dat was ik vergeten te zeggen. Ik woon in Frankrijk. Daar is het gewoon om 2x per dag warm te eten. Fruit eet ik als tussendoortje. Ik zal morgen even opschrijven wat ik vandaag gegeten heb. Hoewel, wordt ook weer een raar iets omdat ik avonddienst werk.
Hier een heerlijk genoten van het weer en samen gewandeld stevig op . Wel twee keer op een bankje gezeten manlief vernam de pijn in de rug nog wel . Vanavond even in smeren voor de zekerheid . En volgende week zaterdag heerlijk zwemmen gewonnen op vakantie veiling . Morgen weer sporten .
Marnat, leuk , iets gewonnen op vakantieveiling. Zonde van je baan. Hoop dat erg snel iets op je pad komt. @All; er was net op Ned 2 (focus) een leuk/interessant programma over diëten. Wat voor type eters er zijn en wel dieet ze dan het beste kunnen volgen. De deelnemers volgen ze 3 maanden. Er was oa een dieet hoog in eiwitten en producten met een lage GI-waarde. En ook intermittent fasting, 5:2 leefwijze. Volgende week het vervolg, totaal 3 afleveringen dacht ik.
Oh zal eens bij uitzending gemist kijken dan! Tnx Wat zijn jullie allemaal goed bezig geweest zeg! Ik heb lekker gecheat het weekend vandaag gezond gegeten de hele dag, maar ben nu een zak malteseres aan het vreten (word duidelijk ongesteld). morgen weer sporten en normaal eten! @de nieuwe meiden: welkom en succs met afvallen!
cheat: Heerlijk wij ook gedaan al is manlief nog bezig hihi. Sniffy: Ander werk moeten we zien ik ben de jongste niet meer als het om banen gaat. 44 in maart . We wisten dat het ging gebeuren de zorg he. Het programma zoeken we op klinkt leuk .
Imamommy, ik heb vandaag heerlijk gebruncht, dus niet heel goed bezig geweest. Heb uiteraard ook gezonde dingen gegeten, maar ook minder gezonde Daardoor ook weinig avondeten op. We zijn er wel op de fiets heengegaan, 7,5 km gevast gefietst en 7,5 volgegeten.
Ik kijk het programma morgen even op mijn gemak terug, kinderen moesten naar bed en mijn man wilde op de PlayStation.
Ik vond het een super interessante programma! Is de vervolg volgende week weer? Vind de 5.2 leefwijze trouwens erg interessant. Zal eens gaan bereken (ben ik heel slecht in) wat ik dan zoal op een dag kan eten en het dan misschien uitproberen! Klinkt iig wel heel erg gezond Sniffy je bent alsnog beter bezig geweest dan mij hier echt niks gedaan! Weekenden heb ik chilldagen en kijk er daarom ook altijd erg naar uit
Marnat, mij even ontgaan. Ontslagen? Mofrance, waar woon je in Frankrijk? Vanwege werk dat je daar bent gaan wonen? Dat programma zag ik inderdaad over diëten, heb hem opgenomen. Van de week even kijken. Was het maar 1 uitzending? Kan nmlk normaal anders "hele serie" opnemen maar dat stond er niet. Hier nog altijd precies 109.0