Hahaha Mofrance, ik zeg altijd: ben maar een klein meisje, heb niet zoveel nodig. Heb bijvoorbeeld nog nooit meer dan drie boterhammen met een maaltijd gegeten. M'n boterhammen zijn overigens wel serieus goed belegd Vandaag: O: twee boterhammen meergranen met casselerrib, slankie en komkommer L: twee boterhammen met kip, philadelphia en komkommer D: runderreepjes met courgette en aubergine T: (over hele dag dus): handje cashewnoten, pitabroodje met 20+ kaas Heb vanavond met boodschappen maar weer yoghurt gehaald, ook al ben ik daar niet zo'n fan van. Heb nu van die portieverpakkingen van Activia met aardbeien.
Annelies: Manlief heeft nog gekeken en me uitgelegd dat ik voorlopig even niet moet sporten . Wat de plek die ik aan wees is de hamstring zij die . En ga ik door kan het scheuren en zijn we verder van huis en dat kunnen we financieel nu niet gebruiken ik thuis kom te zitten . Alle geld wat binnen komt is mee genomen nu . Manlief heeft ook nog pijn maar goed moeten door. Weet iemand wat ik dan kan doen aan sport ? Het is veel met been beweging , of ik moet even door zetten en niks doen. Menu: o: 1 broodje smeerkaas 20+ l: brinta t: fruit a: stamppot snijbonen met rook worst t: toetje + zilveruitje Gister menu om gedraaid is patat met pikanto geworden manlief laat thuis. Vandaar toetje en zilveruitjes ook vandaag pas .
Ik was niet echt afgevallen vanaf vrijdag t/m woensdag maar ik was ook net ongi geworden. Ik lees vaak dat vrouwen dan wat zwaarder zijn (?) dus ik ga er vanuit dat ik volgende week weer een klapper maak op de weegschaal (haha). Mijn trainer was weer gek geworden gister, ik heb zo'n pijn in mijn billen en benen dat ik erover denk om een rolstoel te huren. Ging ook nog naar een concert gister, aan het eind van de avond was ik echt volledig verstijfd. Nu brak op mijn werk . Menu vandaag o Kwark met muesli t 200 g hutenkase met 20 gr walnoten l: 2 boterhammen met rosbief en een salade t: 2 gekookt eieren d: weet ik nog niet, heb activiteit van mijn werk dus ik moet ergens wat gezonds zien te scoren. t: kwark met een appel
Zinaa, hahaha maar alles voor een goed doel hè. Ik ben ook altijd zwaarder hoor. Echt ongesteld word ik niet want ik heb een spiraal. Maar ik merk het wel aan de pukkeltjes en vette huid. Ik moet mezelf ook eigenlijk aanleren om maar 1 x per maand te wegen. Maar de weegschaal lonkt altijd naar me.
Vanmorgen bloed laten prikken. Ik hou al een lange tijd vocht vast in mijn handen en voeten. Is eigenlijk een erfenis van de zwangerschappen. Toen leek ik wel een Michelinmannetje. Er is op verschillende dingen geprikt. Maandag kan ik bellen voor de uitslag. Gisteren een gezellige avond gehad met collega's. Ik had gevast tot 1.00-19.00u. Daarna lekker sushi gegeten. Vanavond weer sporten.
Marnat balen! Idd rustig stukje wandelen als dat lukt... Zinaa haha klinkt goed! Sniffy oh wat is dat vervelend Zeg! Hopelijk is de resultaat goed.. @hier alles gaat zn gangetje. Ben nog steeds ongi... Menu vandaag: O: Muesli met noten T: skyr met appel en kaneel L: boterham met gebakken ei, sambal en sla & een gewone gebakken ei erbij T: mandarijn & 2 dadels A: bulgur met sperziebonen, tomaat & kipfilet T: ?
Ik ben ook altijd zwaarder hoor tijdens ongi! Nu een week bezig en de weegschaal stond vanmorgen op 65,9! Dus al 8 ons eraf 😊 lekker bezig dus Vandaag of morgen weer sporten. Ben vandaag erg moe dus misschien ga ik liever morgenmiddag... Ga er nog even over denken
Nice pietje! Ben nu ook zwaarder omdat ik ongi ben. @weegschaal: lukt mij ook niet om 1 keer per maand er op te gaan, maar kan 2 keer per maand vaak wel volhouden.. Ik ga zo sporten als dl in bed ligt. Heb nog steeds hoofdpijn van mn ongi en totaal geen zin, maar opgeven is niet mijn ding! 💪ga voor mezelf nog een kop koffie zetten
He balen marnat dat je even niet kan sporten. Iedereen wat zwaarder tijdens de menstruatie....hah ben ik daarom de afgelopen 3 maanden aan het schommelen...al zolang "ongesteld" ;-P Hier 109 nog altijd. Weer precies. Vandaag o: kwark lijnzaad T: noten L: heel klein beetje home made kip madras met een beetje rijst T: iets eiwitrijk? A: kipmadras zonder rijst T: kwark Al met al ietsjes beter. Denk nog wat vaker kleine maaltijden. De "grotere" maaltijden zijn al klein bij mij maar zit gigavol en een soort van misselijk. Ook psychisch. Merk soms dat eten tegenstaat door mijn gewicht. Maar ook gewoon omdat ik niet meer gewend ben normale grote porties te eten.
Imamommy, ik had de bloed brief even ontcijfert. De arts had een aantal dingen aangekruist; schildklier, reuma, nierfunctie, glucose, vit D . Benbenieuwd.
Wandelen zou kunnen , maar nu even niet voel het wel nu , met fietsen merkte ik dat ie gevoelig was . Als manlief niet overwerkt en niet te moe is vraag ik of we een stukje kunnen gaan lopen. Voor ons beide nu erg goed , voor nu been even op een krukje laten rusten. Ongi: ik heb het idee dat ik meer vocht vast hou dan . grote porties eten kunnen wij ook niet meer op en ook niet meer tegen . 100 Gram zat genoeg soms. Hier lekker kibbeling gehad , brinta schuift naar morgen .
sniffy aaayyy! Hopelijk niks bijzonders aan de hand, maar zou wel fijn zijn als een oplossing komt voor het vasthouden van vocht. Lijkt mij ook geen pretje. Heb er in de zs extreem veel last gehad BAH.. Succs ermee meid! Hier net heerlijk gesport en lekker veel gezweet. Was van plan om wat nieuwe kleertjes online te shoppen bij H&M ligt het hele site eruit *zucht*. Dan maar vanavond kijken als dl slaapt....
Vandaag: O: twee boterhammen met achterham, slankie en komkommer T: druiven L: twee boterhammen met kip, philadelphia en komkommer T: handje noten D: Zwitserse aardappelschotel met gehakt cordon blue T: aardbeien yoghurtje
Marnat, oei dat is niet leuk. Even rustig aan doen. Ongi; jep altijd een stuk zwaarder. Erg irritant. Hier gaat het afvallen nog steeds lekker. Nieuw schema, veel crossfit en een dag in de week cardio. Morgen weer wegen en meten! Mijn menu van vandaag; Yoghurt met muesli Hand vol noten Tomatensoeppie Gebakje op verjaardag en wat komkommer Hachee met wat aardappeltjes Vandaag nieuwe kleding gekocht! Ik pas nog maar 1 jeans en 1 vestje. En ik kon gewoon bijna alles in S of M pakken 😱 Dit is pas echt leuk winkelen 😍
Sniffy ben benieuwd naar je uitkomsten van de onderzoeken. Aszz, heerlijk gevoel andere, kleinere maten te kunnen shoppen! Motiverend. Voor mijn maat, al weet ik niet welke maat gezien dat zo verschillend is per merk enz, nu heb ik weinig eigenlijk. Vind niks leuks. Bovenmaat groter dan benen. Maar loop toch altijd in rokjes/jurkjes. Was wel mijn kast aan het herinrichten. Kom ik al mijn "mini" maatjes tegen. Waarbij ik nu denk 'wat klein!' M en 38/40 hooguit. Ook als ik mijn oude foto's zie denk ik wat dunnetjes. En zo ervaarde ik het toen niet. Gewoon oke. Agh vergeleken toen ben ik nu letterlijk dubbel zo groot in romp.
Aszz, Toppie zeg lekker gevoel is dat zo shoppen! Marnat, succes met je hamstring. qua bewegen flink je buik en boven lichaam aanpakken. En je benen met rust laten. Pietje, Je menu ziet er netjes uit. Vast houden! @ de rest zwaai, volgens mij hebben de meesten hun draai nog wel. Hier al 2 dagen moe spierpijn na de xco van afgelopen dinsdag. ondanks goed gezond eten me veel groenten en fruit. Zal wel een virusje bij mij hebben ofzo. Hebben jullie dat ook. Als je 1/2 kilo kwijt bent dat je ff stil staat maar dat je lichaam in cm afneemt? Ik wel en pas nu weer in 2 broeken die ik al een tijd niet heb kunnen dragen en de knoop niet van dicht kreeg. Morgen ochtend weer wegen en daarna naar burn en ff body balance er achteraan. Za niks heb high tea als lunch met een vriendin. Zo, lekker zwemmen met mijn gezin naar de huttenheugte. En na die tijd daar eten van het buffet. Maar ook daar kan ik gezonde keuzes maken.
Voel niks nu komt vast door de rust vannacht op bed . Benieuwt wat ie vandaag verder doet en hoe het fietsen gaat . Moeten door kan de ziekte wet niet in en kan het werk wel gewoon doen voel het alleen naar die tijd . Volgend jaar genoeg rust zou door moeten en manlief ook . De weegschaal: 68, 3 drie ons er op . Tukker: hoe dan want moet toch ook soms benen in een positie leggen ? Weekend maar eerst laten rusten het been alleen lekker zwemmen morgen . Aszz: Dat klinkt goed heerlijk he kleinere maten. Dicky: kom op meis je kunt het en die maat 40 komt ook weer . Is mij ook gelukt ik kom van maat 42 en zit nu in maat 40/38 . Menu: o: 1 broodje smeerkaaS 20+ l: brinta t: fruit a: aard , bonen en gehaktbal . t: toetje . Misschien stukje lopen .
Owh komt ook wel. Maar mijn kleding 38/40 lijkt zo mini haha. Nu maat in de 50 ofzo en xxxxl etc. Dat klinkt zo groot. Maar ooit komt het weer, weer mijn leuke kleding en jurkjes aan