Imamommy, ik weeg me wisselend. Ook om te kijken qua vocht vasthouden etc. En gewoon kijken of ik een patroon vind. Bij mij lastig om te schatten wanneer ik ovuleer etc. Dat doe ik niet echt. Afgelopen 3 maanden de pil geslikt, en ook 3 maanden "ongesteld" geweest. Sinds 2 dagen weer bloedvrij pfieuw. Gelukkig sindsdien verkouden whahaha. Kuki goed bezig! Als ergste verkoudheid over is ook weer verder met kilometers uitbreiden op de loopband gezien ik buiten nog niet heel veel kan lopen. Nu 4 km. En op loopband 25min 7km/u
@kuki, super zeg!!!! Trots op jou!! Ik weeg me bijna elke dag 😂 maar neem het alleen serieus op de donderdag (dag dat ik begonnen ben). Is gewoon een onderdeel van het ochtendritueel haha! En ja, het schommelt dan soms ook maar daar word ik niet zenuwachtig van. @imamommy, hou je nu maar even rustig goed opknappen heeft de prioriteit he! Vanmorgen ben ik voor het eerst gaan babyzwemmen, erg leuk maar ook erg vermoeiend! Hoop mezelf straks nog even bij elkaar te rapen om te gaan sporten...
Jaa toch geweest! Ruim een uur gesport! Kon geen buikspieroefeningen doen, want die zone was bezet, dus die doe ik zo of morgen nog even thuis!
Pietje succs! Lijkt mij ook enorm vermoeiend.. Hier ook totaal geen tijd voor gehad.. Dicky oh meid je lichaam is goed in de war he!? Dikke knuf! Hopelijk wordt het allemaal binnenkort wat stabieler... @hier ik zal uiteraard kijken wat ik wel en niet aankan ik hoop dat ik me morgen fitter voel, want mis het sporten wel...
ImAmommy: denk jij ook om je zelf ,ik mis ook het sporten net als jij , alleen gezond blijven is wel wat belangrijker dan sport. Dicky: Valt wel mee , voelde het na werk wel , zaterdag was wat erger. Zwemmen is altijd goed maar ja dat hebben niet kunnen doen zoals ik vertelde . Lopen wil wel ik hoef nu ook niet te werken ga daarom mooi stukje wandelen. En misschien buikoefeningen beetje . Tina: klinkt spannend veel plezier en succes . Kuki: goed bezig . De rest goed bezig . Menu: o: 1 cracker met kipfilet. l : cornflakes . t: fruit. a: aard, prei , galapijo burger . t: toetje + appel denk ik. Vanmiddag lekker stuk wandelen nu even in badjas hangen voor de pc heerlijk.
Idd gezondheid is belangrijker! Ik neem de rest van de week vrij van sport. Voel me nog niet helemaal fit. Een week niet sporten kan geen kwaad. Ik ga straks ook een lekker stukje wandelen met dl maar eerst zometeen samen lekker dutten en bijtanken! Loop ze marnat Menu vandaag: O: Muesli met noten T: banaan L: verse tomatensoep met een gekookt eitje T: mandarijn met appel A: waarschijnlijk pompoensoep met nog iets? T: weet nog niet
Rust lekker uit en lopen elke dag een stuk is ook goed . Ga me eens aan kleden lui zijn is leuk maar moet nu wel wat gebeuren hihi.
Hallo allemaal, Ik ben even niet hier geweest, was een beetje aan het kwakkelen, daardoor 1,5 week niet gesport. Vandaag wel weer wezen sporten, maar het mannetje met de hamer kwam snel, ach komt wel weer. Ik lees dat er meer niet fit zijn hier, veel beterschap, hopelijk voelen we ons allemaal snel weer kiplekker
Ik ben vanochtend bij de sportschool geweest en heb mijn puntenaantal voor van de week alweer gehaald. Daarna een afspraak gehad bij de gyn (afrondend gesprek). Morgen contact opnemen met Zwolle pfff. Heb er een beetje een dubbel gevoel bij. We hebben na het gesprek heerlijk geluncht bij een restaurant. Jummie, niet goed voor mijn schema Ach voor een keertje. Ik heb in ieder geval heerlijk genoten van mijn Club Sandwich
Toetje: ook jij beterschap , als we maar niet te veel lekkers eten omdat we ons niet fit voelen . Moet wel zeggen dat ik beetje borrel noten gehad heb gister en een snoepje , verder kan ik me goed beheersen daar in. annneliesje: Goed gedaan meis. Is er nog wat goeds uit gekomen bij de gyn of moet dat in Zwolle gebeuren verder? En lekker eten moet kunnen soms. Hier heerlijk ander half uur gewandeld , morgen weer en dan mis wel twee uurtjes en daarna weer netjes de bennen op de bank.
Toetje jij ook beterschap! Hier gisteren ook wat gesnoept om mezelf op te peppen. Zou ik een emotionele eter zijn ? Heb nu ook trek in iets lekker, maar ga toch voor een gezonde appel! Anneliesje hoe ging het gesprek? Af en toe wat lekker mag best hoor fijn dat je genoten hebt
Marnat & imamommy; eigenlijk was het meer een check of we alles goed hadden begrepen en een afscheid + een hopelijk tot snel tot tot wederziens. Hij benoemde nog even dat de kans heel groot is dat we IVF gaan doen. Operatie om te kijken of mijn (overgebleven) eileider nog doorgankelijk te maken is, lukt best vaak niet (en als het lukt dan groeit het vaak ook nog eens dicht) en daarnaast als je iets aan die eileider gaat doen heb je weer een vergrootte kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar ja dit kan best zijn eigen mening zijn en niet de mening van de arts in Zwolle. Ik heb echter geen idee waar Zwolle heen wil. Ik wilde dat ik in dit ziekenhuis kon blijven waar je als mens behandelt wordt ipv als een nummer. We zullen wel zien. Eerst maar eens een datum voor een gesprek en dan kijken we vanaf daar weer verder. @marnat fijn dat je nog hebt gewandeld. Ik ga vandaag ook nog een blokje om denk ik. @imamommy: is het gelukt om voor de appel te gaan?
Anneliesje ben benieuwd wat ze in Zwolle zullen zeggen. Hopelijk zijn ze daar net zo menselijk... Appel is trouwens gelukt haha Wat goed pietje!
Anneliesje: We gaan duimen dat het goed komt en ze in Zwolle jullie verder kunnen helpen . Die operatie klinkt wel eng zo met die risico s wacht idd maar af wat ze daar zeggen. Pietje: Goed bezig knap gedaan ga zo door. imamommy: Alleen de appel goed gedaan ik heb in plaats van toetje paar plakjes worst genomen samen met de appel. Vandaag ga ik ook weer een blokje om en morgen elke dag van de week wil ik dat gaan doen . Volgende week wel sporten er weer bij en dan zien hoe het gaat . Menu: o: 1 cracker met kipfilet L cornflakes . t: fruit a: bonen dagschotel t: toetje
Hier straks ook stukje gaan lopen met dl. Voel me gelukkig stukken beter volgende week weer sporten Loop ze straks marnat
Jij ook meis en fijn dat je weer wat beter voelt . En samen gaan we er volgende week weer tegen aan . Even aan kleden en wat in huis doen en dan lopen.
Goedemorgen dames, Net lekker gesport. Mijn jongste dochter is vandaag wennen op de basisschool. Ik ga haar zo weer ophalen. Daarna boodschappen doen en spullen kopen voor haar traktatie van morgen. Dan is ze voor het laatst op de peuterspeelzaal.
Sniffy: Hoe gaat het met afvallen ? Hoe vond je dochter het op school? Hier lekker ander half uur gewandeld voelde het in mijn lijf en benen. Morgen na thuis komst meteen een stukje lopen anders eerst de trappen op en dan weer naar beneden doen we dus niet.