marnat ben benieuwd met je haartjes. leuk en spannend lovely@ hier ook ongi. bleghhh. gelukkig niet al teveel zin in lekkers. behalve in cola maar die drink ik toch light dus das niet zo erg. morgen shoppen vrijdag ook naar de kapper en daarna weer lekker sporten, nu al zin in.
Ik vind het ook spannend . Menu: 1 Broodje met kipfilet , cornflakes de laatste chery tomaten . Puree met franse bonen en gehaktbal. Tina: Jij veel plezier met shoppen en de kapper ga je ook gek doen?
hahaha nee ik doe niet gek. ik ga elke 5 weken op vrijdagavond om half 8 naar de kapper ik heb kort haar en het moet elke 5 weken geknipt worden om in model te blijven. Qua kleur varieer ik nog weleens al is dat op dit moment ook vrij neutraal en eigenlijk bevalt het me wel want dan zie je niet zo gauw die uitgroei als bij extreem hier hang ik al een paar dagen op 92,4 helaas maar goed ik ben dan ook weer ongi nu dus verwacht over paar dagen dat alles er weer af is ik blijf gewoon netjes eten en snoep niet. ( of het moeten die 2 kaakjes zijn gistermiddag) menu vandaag: o 3 crackers t plak ontbijtkoek l geen idee, ga met mn moeder even naar de stad dus waarschijnlijk daar een broodje oid. wel iets redelijks gezond t: tomaat, rauwkost, misschien nog een cracker ofzo d andijviestamp. en die ga ik eerst maar es zo schoonmaken Blegh. ik neem normaal heel lui zon voorgesneden zak maar mn man had nu een hele krop meegenomen pokkewerk
Ik ben ook weer begonnen met een poging tot afvallen. Sporten zou ik graag willen maar helaas op het moment door veel lichamelijke klachten lukt dat niet zo. Wel ga ik me aan het advies houden van mijn longarts: namelijk zo nu en dan een paar minuten blijven staan i.p.v gelijk gaan zitten, dat zou al veel schelen qua calorieën verbranden. Verder heb ik natuurlijk wel wat beweging aan het huishouden, dus het is niet zo dat ik de hele dag niks doe, maar toch.
Morgen dames! Zoo, motivatie is hier weer wat beter gelukkig! Echt zonde, maarja het is niet anders! We gaan gewoon vrolijk weer verder. Marnat: Wat fijn om lekker wat aan jezelf te doen! Dat is ook een goede motivator Tina: haha, ja ik ben ook meestal van het vootgesneden
Goedemorgen! Tina: ooh lekker shoppen! Ik sta ook altijd stil als ik ongesteld ben, kom zelfs altijd 1,5 kilo aan. Islah: welkom!Gewoon rustig opbouwen en goed luisteren naar je lichaam Blike:Super, soms kan je even de mist in gaan, als je het ook maar weer oppakken kan. Ik heb een avond dienst, dus zo het huishouden maar eens doen. Morgenmiddag gaan we een weekend weg dus weekend heb ik er ook geen tijd voor. Hoop tussendoor tijd te hebben voor sporten, twijfel of ik ga harlopen of op de crosstrainer ga. Laat het even van het weer afhangen. Geen bijzonder menu vandaag...zoals altijd shakes ed.
zo gezellig geshopt. kids beetje verwend met een kleinigheidje, gezellig wat gedronken ( thee met tosti hawaii) en de kindjes ijsje. heb mn kilometers toch wel gemaakt vandaag haha. 2,5 uur door de stad geslenterd
Islah: welkom idd rustig opbouwen stap voor stap doen , dan komt het goed. Ok tina ik ga niet vaak kon niet ook he , door wel niet werken van manlief + ik graag mijn haar lang wilde hebben om te doneren eerst . Maar dat lukt toch niet vandaar nu de keus om op de schouder te doen. Dat is gelukt en weet je wat leuk en ook grappig een oud vriendin van vroeger werkt daar en dat al 23 jaar [wat ik niet wist ] kom daar voor de tweede keer nu. Die heeft me dus ook geknipt was erg gezellig bij kletsen . Wat nieuws geworden maar erg leuk al zeg ik het zelf . Net gesport en nu bank hangen en mis vanavond boodschappen doen.
Ha dames! Ik lees nog steeds mee maar van reageren en afvallen komt op dit moment weinig. Ik ben er even helemaal klaar mee maar blijf sporten en zoveel mogelijk gezond eten. Ik zag net dat Imensa en Astre geen leden meer zijn. Wat ontzettend jammer Vond hun juist zo leuk!
Ik ben niet weg joh... was kleine miscommunicatie denk ik... Denkt toch zeker niet, dat ik het kan laten jullie gezellige mensen niet meer lastig te vallen met geweldige adviezen
Yay super Ik heb gewoon erg veel respect voor je en vind het super dat je altijd voor iedereen klaarstaat hier. Welcome back
Pffff hier al een hele tijd prut met peren, ik ben maar aan het schommelen, vandaar dat ik niet zo vaak reageer... Heb ook een rare cyclus op het moment. Eerst 2 weken overtijd, toen ongesteld voor 5 dagen en nu na 2 weken weer ongesteld doh.... Misschien heeft het er mee te maken. Ben gewoon nog wel aan het wandelen elke dag en mijn menu blijft ook hetzelfde, dus ik hoop dat dit een fase is
Asherah: Dikke knuf meis laat de moed niet zakken hoor . Komt vast weer goed , en vreemd van je ongi .
Hier was de weegschaal weer lief volgens mij voor de 4 de week op rij sta ik stil op 68 kilo , komt niks op of af . Eet gewoon en verder geen gekke dingen dacht ik , of zou ik weer alles kunnen eten ? lijkt me niet . Maar zo is het ook goed sport op moment dan om fit te blijven . Menu : 1 broodje ham , cornflakes , kadetje twee of drie met gyros , en maderijn
Dankje Lovely en Marnat. Ik doe sowieso m'n best qua eten, dus hoop maar dat ik zonder echt sporten wel af kan vallen.
Sporten en afvallen hoeven niet perse samen te gaan. Tuurlijk heeft het effect maar belangrijkste is toch voeding. Je kan 3 uur sporten maar als je daarna een lekkere shoarma schotel eet was het allemaal voor niets. Let op je voeding, beweeg minimaal 30 minuten per dag ( lopen ). En drink veel water, de rest komt vanzelf. De sportschool helpt je vooral om vorm te krijgen maar als je wilt afvallen let vooral op je voeding mensen.
hier niks te melden eigenlijk... weegschaal nog hetzelfde, ik ben moe sjago, buikpijn, hoofdpijn etc. kortom hormonen whaha. gelukkig geen snaaidrang dalijk boodschappen doen, en huishouden, vanmiddag naar zwemles met de oudste en vanavond kapper en laat pas sporten. als ik naar de kapper ben geweest ben ik sowieso weer een kilo lichter denk. man man wat een bos. menu vandaag.... 0 brinta t misschien plak ontbijtkoek l 2 boterhammen met gerookte zalm 2 crackers t ?? d: brood met soep ( makkelijk vanavond ) na het sporten misschien nog wat kwark ofzo