Anneliesje, ik gebruikte hem ook op mijn vorige telefoon en dat was een nexus 5. Dus ik denk het wel. Hoe lang ben jij? Je bent heel goed bezig! mag je jezelf zeker trakteren op wat moois!
Ik ben 1.78, dus ik ben er nog lang niet Ik heb behoorlijk wat buikvet (en dat schijnt het slechtst te zijn).
Oww vast wel (ooit haha). Ik heb nu een trui aan die zit zoals de trui oorspronkelijk hoort te zitten Nooit geweten dat ik deze trui nog had liggen.
Annelies: Het is nog niet echt gelukt lijkt het ,ik denk dat ik het toch droog moet föhnen . Er zitten nu wel slagen in. Als het morgen avond maar goed zit dan gezellig eten bij mijn ouders . Jij gaat mooi meis komt goed. Fietsen kilometers en stappen houden wij op de telefoon bij. Sniffy: Je bent 1 centimeter langer dan mij . En als het goed is weeg ik 69 kilo en lang ben ik 1,67. Vandaag weer lekker gefietst en deel gelopen hoeveel niet bij gehouden.
Ja klopt, spieren wegen zwaarder dan vet Morgen gourmetten, en met mate eten. Vandaag geshopt en mijn stappenteller maakte overuren dus vanavond niet gesport. Morgen weer als ik tijd heb tussen de voorbereidingen door hihi. @ Anneliesje, dankjewel voor je felicitatie! Je bent goed bezig! Ik heb mezelf vandaag ook getrakteerd op een nieuwe jas
Superknap!! Ben echt trots op je!! Nu staan we ongeveer gelijk (ik beb trouwens 1.73 cm), kunnen we elkaar mooi gemotiveerd houden. Ik vind het ook zo'n heerlijk gevoel, van XL naar L. Hoeveel wil jij nog afvallen nu?
Heb net een uur functioneel trainen gedaan incl buikspierkwartier. Ik ben zooo kapot. Ik merk vooral dat ik echt spieren krijg, k had alrijd onwijs slappe armen (weinig kracht bedoel ik) maar nu zie je echt lijntjes als ik mijn spierballen aanspan. Ook mijn triceps begint te tekenen. Nice! menu vandaag o: brinta t: overgeslagen L: 2 boterhammen met humus, kipfilet en komkommer t: chocola (had een kleine Tony's...oeps) D: 1 volkoren wrap met runderreepjes en roerbakgroente en een salade t: hutenkase met wat pecannoten
Geniet van de kerstdagen dames. Gaat iemand van jullie nog sporten? Ik ga tweede kerstdag in de ochtend even een rondje cardio doen @zinaa maatje L lukt nog echt niet, maar dat is meer omdat ik een behoorlijke voorgevel heb (altijd al gehad hoor). Ik kom ook in aanmerking voor een borstverkleining en ooit wil ik die ook laten doen (maar dan moet ik eerst klaar zijn met het traject). Het andere gedeelte van mijn bovenlijf past echt gewoon een L. Zo bijzonder : Ik wil het liefst een gezond gewicht volgens het BMI principe, dat ligt om en nabij de 78 volgens mij. Ach ik zie wel. Belangrijkste is nu geen onstekingen/pijntjes krijgen, gewoon lekker door blijven gaan met eten en bewegen en wat strakker worden. Die zichtbare spieren in de arm herken ik gaaf Was de tony's wel lekker?
Goedemorgen dames! Zinaa, lekker gesport dus Die lijntjes van de spieren vind ik ook mooi. Die van de overgang van borst naar arm vind ik ook mooi. Met de Triceps trainen kijk ik altijd wel even opzij. @all nu even zware krachttraining doen en cardio. Daarna nog wat laatste boodschappen voor de kerst. Met kerst ga ik 's ochtends thuis sporten.
Menu ; 2 boterhammen met kip 2 boterhammen met appelstroop Kop bloemkoolsoep Schaaltje kwark Fruit 2x Rijst met kip en roerbakgroenten Weer lekker getraind, cardio niet gedaan want ik moest ook nog wat boodschappen halen. Zo met de jongste naar zwemles.
Lekker bezig dames!! Heerlijk gevoel is dat hè, om doelen te halen? Of het nu een broek is die je al lang niet meer aan kon of een bepaald gewicht of een bepaalde sport. Heerlijk is het! Bijna kerst dus... Vanavond eten we fruits de mer gevolgd door rollade met iets van aardappel spul. Morgen geen idee nog wat we eten. Vriendlief heeft de boodschappen gedaan en ik heb nog niet gekeken wat er in de koelkast ligt. Morgen ook een lange boswandeling maken met een vriendin van me die alleen is. Eten lukt trouwens nog steeds niet goed. Ik houd nu een eetdagboek bij om aan m'n nutritionniste te laten zien en om vandaar uit dan weer te gaan werken
Mofrance, klinkt goed, het menu! Leuk dat jullie gaan wandelen. Alleen met de feestdagen is niet gezellig. Misschien dat het met je eetdagboek weer duidelijk wordt. Succes!
@sniffy: ennn spierpijn of niet? Hoe was het in de winkel? Volgens mij heb ik gisteren wat toekomstige gescheiden stellen gezien Man o man wat kunnen mensen stom doen tegen elkaar. @mofrance: goed dat je een eetdagboek gaat bijhouden. Hopelijk zorgt dat voor inzicht. Leuk dat je gaat wandelen met een vriendin. @hier: ik ga tweede kerstdag sporten op de sportschool en vandaag en morgen alleen een stuk wandelen. Morgen gaan we hertenbiefstuk, stoofpeertjes, aardappelrozetjes en een lavacakeje eten/maken (hmmm vooral het dessert). Tweede kerstdag is gourmetten. Echt ik moet flink aan de bak na de kerstdagen
Owww ik heb trouwens een grote spiegel gekocht. Echt in ons huis hadden we alleen een spiegel in de badkamer en verder niet (een kleintje). Vanmiddag gehaald uit mijn werk en manlief gaat het ophangen
Merry Christmas everybody! Anneliesje, nog geen spierpijn maar dat heb ik meestal pas de volgende middag. En de boodschappen doe ik ook om die reden alleen Haha nee hoor, maar ik was snel klaar dus geen huwelijkcrisis gezien. Een grote spiegel is heel fijn. Wij hebben pas verbouwd (lees spachtelputz en schilderen) en hebben nu echt een sportkamer. Daar staat ook een grote kast in, met spiegel.