Sporten en afvallen. Motiveer elkaar.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door TinaTeenslipper, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ha dames!

Ik kom ook weer eens binnen vallen! Gaat niet helemaal super, ben mega druk geweest, maar toch steeds minimaal een keer per week aan het sporten geweest. Kerst wel lekker gegeten vooral veel gesnoept helaas :) morgen niet meer!!

Stond vanmorgen wel om half 10 in de sportschool voor een lesje en wil deze week lekker veel gaan (heb vakantie :)) weer even de boel op scherp zetten!

Morgenochtend maar weer eens wegen maar ben bang dat het erg tegenvalt :(

De meeste van jullie zin lekker bezig zag ik!! Goed hoor!! Respect!!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Succes weer iedereen , ik doe vanaf 4 januari weer mee met sporten.
    eten pas ik wel weer wat aan.

Menu: o: 1 stukje kerst stol
    L: 1 stukje kerststol met brinta.
    t: fruit
    a: aard, groente en vlees .
    t: ijs

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Marnat, prima toch, vanaf 4-1 weer sporten. Rust is ook wel eens goed voor je lichaam.

Vandaag met vrienden wezen zwemmen bij center parcs. Was gezellig.
    Nu onderweg naar huis, even eten en dan naar bodypump.

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    sniffy: Heerlijk zwemmen, dat kunnen wij ook nog via vakantieveiling in assen .

Vrijdag 1 januari wel op de weegschaal ben benieuwt of er te veel op zit en we flink moeten knoken en sporten om het er weer af te krijgen .
    We hebben ons wat snoepen en vet best goed gedragen , donderdag nog wel oliebollen en nieuwjaars- rolletjes en 2 januari is s moeder jarig dan vast ook nog wat lekkers .

Vandaag weer lekker gefietst heerlijk weer .

5. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

Jaaa braaf gegeten haha. Gister ook weer het hardlopen opgepakt. Viel me een beetje tegen, ik wil natuurlijk weer mijn oude niveau oppakken. Maar ik moet gewoon weer opbouwen.

Nadat ik thuis was van een half uurtje hardlopen nog een rondje 30 day shred gedaan samen met manlief hihi. Vanochtend woog ik 74 kilo dus 1 kilo eraf! Het begin is er ;)

Zet hem op bij bodypump! :cool:

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Pietje, wat zei de weegschaal? Erg geschrokken ;)
    Goed dat je het weer oppakt!

Marnat, succes vrijdag :D
    Om te fietsen was het zeker goed weer.
    Zwemmen is altijd leuk.

Beautevil, goed bezig! Idd rustig opbouwen, voorkomt ook blessures.

Ik heb spierpijn van het lopen in de efteling van gisteren. Maar dan aan de achterkant van mijn benen, naast mijn knieholtes.
    Maar een squat lukt gelukkig 😊

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Even geprobeerd :D

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Sniffy: Ook jij succes met de weegschaal vrijdag of mikken we dat ding voor altijd de deur uit :D:D

beautevil: Alles wat sporten betreft kalm aan opbouwen je lijf moet er weer aan wennen .
    Ik heb nu twee week niet gesport ook ik moet daarom het rustig weer opbouwen , ook al heb ik veel gelopen en gefietst
    wat we wel merken in ons lijf , we gaan er ook mee door want anders worden we stijf van het thuiszitten .

9. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @sniffy: wow veel gelopen gisteren. Kan me voorstellen dat je dat ergens voelt in je benen.

@beautevil: succes met opbouwen. Het zal uiteindelijk vast sneller gaan dan je verwacht, maar de eerste keer valt altijd tegen :D

@mofrance: is het nog gelukt om het hardlopen op te pakken?

@kuki: wat knap dat je gisteren ook bent wezen sporten. Het snoepen mag toch een beetje met deze dagen ;)

@zinaa: ja dat ga ik zeker goed. Goed idee. Ik heb ergens op de harde schijf nog de foto staan waardoor ik de stap heb genomen (draaaama en zo enorm confronterend).

@pietje: succes met het wegen morgenochtend. Ik snap wel dat je net iets meer hebt gesnoept dan anders. Het is ook zo lekker met deze dagen (en je koopt automatisch teveel eten).
    Fijne vakantie

@marnat: lekker genieten en dan vanaf 4 jan er weer tegenaan. Rust is ook belangrijk (ookal denkt je hoofd er soms anders over).
    Hopelijk valt de schade op de weegschaal dan ook mee :D

@hier: vandaag trx en men o men wat een oefening zat daarbij. Ik heb nu al beginnende spierpijn volgens mij :D 3 maal 1,5 minuut squaten in blokken van 30 sec (strompel, strompel nadien haha).

Hier vanochtend op de weegschaal gestaan +1 na de kerstdagen, maar ik heb de hele dag moeten plassen. Zal wel veel vocht zijn ;)

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Marnat, december is geen top maand geweest en het bevalt mij wel even geen weegschaal. Dus ik denk dat ik nog 2 weken minimaal niet weeg. ;)

11. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Hahaha slim hoor:D:D

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Sniffy: die geen top maand ik hoop wel dat je het eten bedoelt en geen andere gekke dingen?

Ik ga denk ik wel op de weegschaal. In maart weer voor controle voor bloeddruk en cholesterol , daarom er wel weer tegen aan en soms in de gaten houden wat ik weeg , soms vraagt ze er om.

Die onsjes en kilo s die er op gekomen zijn deze dagen gaan er wel weer af komende maand .
    Was het eten en de lekkers lekker ? en er ook van genoten? mooi dan komt het vast wel weer goed .

Menu: o: 1 broodje ardenen worst
    l: 3 broodjes ardenen worst
    a: hutspot met worst
    t: komkommer of niks

13. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Om toch in mijn schema van 3x per week te sporten, ben ik ook gisteren wezen sporten. Niet zo heel zwaar (alleen kracht en 45 min op de arc trainer) omdat ik zondag natuurlijk ook al was wezen sporten. Dan ga ik woensdag nog en dan pas zondag weer. Normaal sport ik op dinsdag, donderdag en zondag, maar donderdag is de sportschool maar tot 12 uur open en dat past niet helemaal in mijn planning! Daarom nu maar even maandag en woensdag en dan zondag weer.

Vanaf volgende week er weer vol tegenaan, met name dan qua eten, deze week gun ik mezelf wel ietsje meer.

14. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Marnat, dat ging idd over eten ;)
    Het het was zeker lekker. Ik eet ook alleen omdat ik het lekker vind en niet om te eten.

Dus heb er ook geen spijt van.

Kuki. Is lastig hè met die dagen.
    Maar geniet idd nog van de lekkere dingen.

15. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Morning ladies :D

Heb een drukke periode achter de rug. Phoeee wat was ik moe zeg! Heb lekker gegeten en genoten, maar heb ook niet stil gezeten. Elke dag zo'n 12000 stappen gelopen. Sporten ging niet, want was vaak niet thuis ;)
    Vandaag weer goed uitgerust & zometeen weer lekker knallen met jillian :D

Ik heb met jullie meegelezen, maar weet niet mr wie wat heeft gezegd :) vind super knap van de meiden die met mate hebben genoten :)

16. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    @marnat dat is een goede instelling dat alles er wel weer af gaat :D

@kuki, hier ook gewoon 4 keer deze week (en vorige week) gesport. Wil graag in het schema blijven, maar idd net iets losser dan anders.

@imamommy hoe was je sessie met jillian :p

@hier: ik heb de polar a360 van manlief gekregen. Echt ik ben er enorm blij mee :)
    Om 9 uur rpm en daarna boodschappen etc doen.

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    annelies: Dat geld ook voor jullie he niet alleen voor mij .

Menu: o: 1 stukje kerststol
    l: 1 stukje kerststol +brinta denk ik.
    a: aard, groente en vlees

18. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    anneliesje hahaha was geweldig :D lekker gezweet en een klein beetje spierpijn vandaag. Gaaf cadeuatje btw :D ik heb eindelijk de IPL van philips lumea gekregen van ml. Ben er ook erg blij mee :D

Marnat gek genoeg ben ik niks aangekomen haha :p was ook behoorlijk actief moet ik toegeven :) Ben nog nooit zo moe geweest als de afgelopen week!

Vandaag werkt ml thuis. Ga zo dus lkkr naar de speeltuin met dl en als ze in de buggy ligt te dutten een eindje wandelen :)
    Merk wel dat ik nog erg moe ben met hoofdpijn als resultaat aan het einde van de dag ;) vanavond maar wat eerder naar bed...

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen!

Anneliesje, leuk cadeau! Veel plezier ermee.

Imamommy, idd maar op tijd naar bed. Toch te druk geweest. Even een stapje terug ;)

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Gisterenavond nog gesport, krachttraining. Vanavond, als mijn man niet hoeft over te werken gaan we samen spinning doen.

Mijn oudste gaat zo naar een kinderfeestje. Dan met de jongste even wat boodschappen doen.

Morgen weer de nacht in.

Deel Deze Pagina