@marnat: hmmm kerststol dat moet natuurlijk wel op @imamommy:wat een gaaf cadeau van manlief ennuh fijn dat je niets bent aangekomen, maar zo te lezen moet je wel een beetje rustig aan doen @sniffy: moet je werken op oudjaarsavond? Ik moet morgen overdag werken Succes met spinning en leuk dat je met manlief gaat. Ik stond vanochtend op de weegschaal en was lichter dan vorige week me happy
Anneliesje, ja ik ga morgenavond de nacht in. Dus ik vier oud en nieuw op mijn werk. S avonds gaan we bij mijn schoonmoeder op visite. Ach het werken op feestdagen hoort erbij. En ik werk liever de nacht dan dat ik op1 jan na 3 uur slaap weer vroeg moet beginnen. Mijn man gaat 2 x per week naar spinning. Ik wil het ook een keer proberen aangezien hardlopen niet gaat. Dus dan is het wel leuk om een keer samen te gaan. Jij hebt een hele lieve weegschaal
Ik eet trouwens tijdelijk 2 van de 3 maaltijden zonder 'extra' koolhydraten. Dus geen rijst aardappelen ed. Ik had echt last van mijn buik. Om 12.00 eet ik dan een gevulde salade en roerei. Om 15.00 eet ik wel fruit met yoghurt of kwark. En vanavond eet ik bijvoorbeeld Chili con Carne, dus dan heb ik de koolhydraten uit de bonen. En mijn eiwitten heb ik omhoog gegooid. Dus een soort van koolhydraatbeperkt
@kuki netjes hoor, op naar het nieuwe jaar @sniffy: als ik zoveel koolhydraten schrap dan voel ik me echt slapjes worden. Ik hoop dat het leuk is om te sporten met je man. Hier gaat het soms goed en soms minder goed Lief van de weegschaal he Net twee heerlijke oliebollen op. Normaalgesproken had ik er nu al zeker 10 op of zo, maar nu dus niet. Ze waren extra lekker
Ik sport groot gedeelte van de week al gevast, dus ik weet dat dat sowieso lukt. Het fruit van de middag vult mijn spieren ook weer voor een gedeelte op. Omdat ik vanavond ga spinnen eet ik chili. Ik doe overigens 1x per week een refeed met koolhydraten. Dat blijft dan de zaterdag. Al wordt het deze week donderdag ivm oud en nieuw. Mijn man en ik sporten op maandag ook samen, ik vind het wel gezellig. Alleen vorige keer kon ik met de Tricepsoefening net zo veel als hij naar beneden trekken. Toen moest ik wegwezen van hem En die oliebollen, lekker toch, geniet ervan. En het is al een prestatie dat het er maar 2 zijn, toch.
Oja mijn stukje kerststol eet ik nu dan maar even op met een banaan,manlief had kaas met turks brood tussen de middag . Net lekker samen stukje gefietst nu lekker kopje thee en computer tijd. imamonny: Goed gedaan dan als je niet aangekomen bent . Pas jij wel op je zelf meis ?
Samen sporten loopt hier uit in geintjes uithalen en lachbuien 😂 ik sport dus liever zonder ml haha Hier ook net een lekkere oliebol op ik zit eindelijk (met verf op mn hoofd). Over 15 min samen met dl douchen, want mevrouw heeft overal zand van de zandbak... Daarna lekker eten en chillen. Ml mag achter dl aanrennen Haha ik pas wel op meiden. Lief van jullie gelukkig zijn de drukke dagen bijna om en begint het normale leven weer!
@Marnat, was je kerststol lekker? Lekker om met dit weer te gaan fietsen! @Sniffy, leuk samen met je man sporten. Al kan ik me indenken dat ie een beetje gefrustreerd is als jij net zoveel trekt als hij. Het belangrijkste is dat je je goed voelt bij wat je eet. Minder dat je de nacht van 31 op 1 moet werken, al zal het met je collega's ook wel gezellig zijn @Imamommy, fijn dat je niet aangekomen bent. Pas wel goed op jezelf hè? @Anneliesje, wat een lieve weegschaal heb je! En vooral goed gedaan van jezelf. Dan mag je die oliebollen ook wel. Vooral als het er maar 2 zijn. Ik ben vandaag weer begonnen met hardlopen! Moest even een drempel over, maar het ging best lekker. Niet heel veel gelopen, maar het begin is er. Ook het eten begint langzaam de goede kant op te gaan, al ben ik er nog niet. Ben in totaal, sinds 18 december 4 kilo afgevallen. Menu vandaag (ik werk avonddienst): O/L: 1 afbakbroodje met boter, 1 gekookt ei en 1 grote mok thee D: 115gr rijst, 1,5 paprika, 85gr kipfilet T: kwark met appelcompote Als ik thuis kom 2 rijstwafels Morgen oud en nieuw in de auto vieren; ik werk tot 22h30 en ben dan waarschijnlijk rond 00h10 thuis
Mofrance, ik zit met leuke collega's in de nacht, dus dat komt goed. Voor jou is het helemaal niet leuk, zo in de auto. 4 kilo kwijt is netjes hoor. Gaat weer de goede kant op! Fijn dat je het lopen ook weer hebt opgepakt. Imamommy, tnx! @all, net mijn eerste spinningles achter de rug. het ging goed, instructeur vond ook dat ik goed mee kon komen. Aan mijn spierkracht ligt het ook niet, maar aan mijn conditie. En daar wil ik het ook voor doen. Dus volgende week ga ik weer. En mijn koolhydraten voor het sporten kwamen vandaag uit een flinke banaan en 5 lychees.
Goedemorgen dames! Laatste dag van het jaar. 2016 zetten we net zo sportief door. Met een gezond en slank lichaam! Jullie zijn een goede steun met respect voor een ieder die hier schrijft. Dikke kus voor iedereen!
Tnx sniffy! Dat geldt ook voor jou Op naar een mooie & gezonde nieuwe jaar Wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling toe ❤
Lieve meiden Allemaal heel veel succes om de december kilo s er weer af te sporten . Een sportief jaar schatten ik hoop ook dat we mekaar veel steun kunnen en mogen geven. Hier vielen de kilo s mee voor ons beiden . Ik weeg nu 70,1 ben 4 ons aangekomen niet veel daar kan nog wel oliebollen bij hihi. Manlief ook maar een beetje 6 ons ongeveer weegt nu 94 kilo . ik ga weer sporten en manlief en ik samen veel fietsen en lopen . Straks naar mijn ouders gezellig samen snijbonen eten. We gaan op de fiets kilometer of 10 het is goed weer .
Veel plezier Marnat. Hier vanavond nog pizzaretten. Gisteren wat oliebollen gegeten, maar verder niet extreem gesnaaid of zo. Vandaag naar opa/oma toe en dan morgen weer normaal eten en bewegen
Hallo dames! Net mijn bed uitgekomen. Ik heb beter geslapen dan de collega's die vanmorgen vroeg moesten beginnen. Vannacht wat gesnoept dus mijn refeed zit er weer op. Nog een nacht werken dus ik ga zondag even sporten.
Dames, allemaal een heeeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig en sportief 2016! Voor mij een bijzonder jaar, want op 22 oktober dit jaar ga ik trouwen. Gisteren trouwens om 23h57 thuis, dus net op tijd om "Bonne Année" te roepen naar de katten. Manlief, eh vriendlief werkte in de nacht. Maar hij had wel een heeeel lief briefje voor me achtergelaten waarin hij schreef dat we nog vele jaren samen nieuwjaar konden vieren en daarbij een doos Leonidas bonbons van 1 kilo... Nu proberen om er zo lang mogelijk mee te doen. Vandaag weer om 13h begonnen en het is saaaaaaaaaiiiiiiii!!!! Heb nog maar 6 aankomsten, geen collega's meer in het hotel en moet nog tot 22h30. Netjes Marnat! Die paar ons heb je er zo weer af.
Mofrance, ohhh dat wordt idd een leuk jaar voor jullie! Mooi doel ook En de katten waren vast heel blij Die doos bonbons, dat wordt lastig maar wel heel lief!