Sporten en afvallen. Motiveer elkaar.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door TinaTeenslipper, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mofrance: gefeliciteerd meis geniet van de voor bereidingen heerlijk vooruitzicht .

zeker netjes we hadden meer verwacht aan klo s.

sniify: nog geen idee wat we doen , wel op letten in elk geval eten dus weer aanpassen omdat we niet meer werken he kan het zo erger worden.
    Maar erg druk maken we ons er ook nog niet om , omdat we ook niet meer roken al 3 jaar om pressies te zijn , beter iets zwaarder dan weer roken denken we op moment .

2. Mofrance

Mofrance Actief lid

2 okt 2015
    194
    0
    16
    Meilleray, Frankrijk
    Nou, de katten keken heel gestoord op. Echt zo van: Moet dat nou, die herrie? Laat ons lekker slapen!

Mijn doel is inderdaad om in een mooie bruidsjurk te passen. Ik heb een hele mooie gezien, maar denk dat ik daar toch echt te stevig voor ben. Nou ja, we zien wel. Over 2 weken voor de eerste keer op jacht.

En die bonbons? Zolang ze uit het zicht staan is het goed. En ik heb sowieso nog niet veel trek. Ook geen lekkere trek.

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Marnat, dat is zeker zo, dan maar iets zwaarder dan roken.

Mofrance, leuk op jurkenjacht.

De eerste die ik hier vanmorgen een gelukkig nieuwjaar kon wensen waren ook de katten. Maar die hadden daar niet veel boodschap aan, ze wilden brokken ;)

Chocolade is voor mij een vuilkuil hoor. Knap als je ze kan laten staan.

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    sniffy: We gaan wel sporten en eten aanpassen hoor , want in maat 42 wil ik zeker niet meer .
    Onze zwager is veel zwaarder die gaat en wil er ook wat aan doen samen met mijn zusje .
    Zal ons benieuwen of ze het volhouden.

Onze kat heeft al lekker op schoot gelegen en ligt nu in de stoel naast mij te slapen en bij te komen.

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Marnat, nee dat is ook niet de bedoeling ;)
    Goed dat je zwager en zus mee willen doen.

Voor dieren is het altijd een rottijd met dat vuurwerk. Ze schrikken er zo van.

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    We zijn al bijna toe aan een deel 2 :)

7. Mofrance

Mofrance Actief lid

2 okt 2015
    194
    0
    16
    Meilleray, Frankrijk
    Nou, misschien als jullie het een soort van met z'n vieren doen, dat het voor hen ook makkelijker vol te houden is. Dat jullie elkaar steunen in moeilijke tijden ofzo. Knap van het stoppen met roken en het volhouden! Ik ben over 3 dagen 4 maanden gestopt met roken. Ook erg blij mee.

Heerlijk leven hebben die katten toch hè?

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    laten mijn zusje en zwager eerst maar eens beginnen dan zien we daarna wel hoe ver wij ze moeten helpen en of steunen.

mofrance : 4 maanden goed bezig gaat je lukken pas alleen op dat je niet te veel aan komt .
    Weten wij alles van 10 kilo er op gekregen alle twee .

Wat de katten betreft hebben die vaak niets te klagen , ik roep wel eens dat als ik kon kiezen kwam ik als kat terug en hopen op een lief baasje .

9. Mofrance

Mofrance Actief lid

2 okt 2015
    194
    0
    16
    Meilleray, Frankrijk
    Als kat terug komen zou inderdaad een droom zijn! Heerlijk zeg!

Wat betreft het aankomen na het stoppen met roken: ik woog eind augustus 76,5kg, ben 4 september gestopt en begin december woog ik 77,5kg. En nu dus weer 4kg af gevallen (73,6 gisteren) al zet ik die nog niet in m'n handtekening, want m'n officiële weegdag is pas volgende week vrijdag

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Je gaat toch lekker maar zie ik het goed ben jij ook maar 1 centimeter groter dan mij ?
    Net als sniffy , ik ben 1,67 wil daar graag onder , maar lukt dat niet helemaal ook niet zo erg.

11. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Je lichaam heeft vaak ook een gewicht waar het zich goed bij voelt, waar het goed op kan functioneren. Dus dan is het moeilijk om onder dat gewicht te komen.

12. Mofrance

Mofrance Actief lid

2 okt 2015
    194
    0
    16
    Meilleray, Frankrijk
    Yup, ook niet zo heel groot.

Wat bij mij raar is, is dat ik altijd ondergewicht gehad heb. Toen ik 28 was ofzo, woog ik maar 46kg en onmogelijk om aan te komen. Dat heb ik inmiddels wel ingehaald...

Nou, ik ga m'n gasten maar eens in de steek laten en een hapje eten

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Raar idd laten we maar hopen dat we rond de 67/69 kilo komen met ons drieën dan hebben we al veel bereikt .

Tina: Hoe gaat het lieverd nog altijd mooi gewicht en dec kilo s beetje onder controle of veel aan gekomen?

14. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Hallo dames,

we zijn beland op 2 januari; weer strak in het regiem (haha). Ik ga zo sporten en daarna zo'n babyswing voor mijn zusje ophalen. Heb de 30ste te horen gekregen dat ik een neefje krijg (wheeee)

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    annelies: gefeliciteerd , hier deels weer opletten mijn s moeder is jarig er gaat nog wel een gebakje in vandaag .
    Maandag weer een menu , vanaf dan ook geen snoep meer zo als in deze maand dec.

16. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    hallo meiden

Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar! en een heel gezond en slank 2016 haha.

marnat@ het gaat hier nog steeds goed en ja de kilos onder controle. ben denk ik in december een kilo aangekomen. maar zit nog steeds onder de 63. woog zelfs voor de kerstdagen 60,5 en van mn man mag ik niet onder de 60 komen;) was ook ongesteld met kerst dus scheelt ook weer een pondje. anyway, vanmorgen was de weeg 61,8 dus prima. met sporten gaat het ook goed. krijg echt al spierballen en de boel word langzaamaan strakker.

ik volg jullie nog steeds hoor met regelmaat. ben jullie niet vergeten xxx:)

17. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemiddag!

Anneliesje, gefeliciteerd! Wat leuk.
    Succes met sporten, goed bezig.

Marnat, gefeliciteerd met je moeder. Geniet van je gebakje.

Tina, netjes hoor. Heb je nu zulke spierballen als je avatar :D

Ik kom net mijn bed uitgerold.
    Zo weer wat schilderen in huis. Verder niet heel veel.

18. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Goede middag....

Ik ben een mama met een zoontje van bijna 3. Deze zomer zouden we graag voor een 2e willen gaan, maar daarvoor moet ik eerst flink afvallen.
    Nu heb ik het al eens eerder geprobeerd en was 10 kilo kwijt. Alleen door depressie weer flink aangekomen.
    Nu een nieuwe poging en wil dit graag samen met jullie doen. Hopelijk kan ik het en houd ik het vast.

Ik wens iedereen heel veel succes

19. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    @tina wow knap hoor.

@sniffy: schilder ze

@marnat: gefeliciteerd met je moeder en veel plezier.

Het was op de sportschool echt asooooo druk. Met het buikspierkwartier waren alle matjes bezet. Echt ik heb het nog nooit zo druk gezien haha.

20. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    @leeuwtje, welkom hier. Succes met het afvallen. Al enig idee hoe je het gaat doen en wat het beste bij je past?

Deel Deze Pagina