Sporten en afvallen. Motiveer elkaar.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door TinaTeenslipper, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mofrance

    Mofrance Actief lid

    2 okt 2015
    194
    0
    16
    Meilleray, Frankrijk
    Oh wauw! Wat een hoop geschreven!!

    Nieuwe leden, welkom!

    Looking good Tina!!

    Hier gisteren een slechte dag gehad; Kat naar de dierenarts gebracht voor haar chemokuur. Een half uur later belden ze al dat ze de chemo niet konden doen omdat haar witte bloedcellen niet goed waren. Of ik haar weer op kon komen halen. Tegelijkertijd de andere kat mee genomen, want die lijkt al een tijdje depressief. Resultaat: 1e kat mocht mee naar huis, 2e kat was ruim 2kg afgevallen en moest blijven. 's Middags een echo gemaakt en bloed geprikt en ze heeft een tumor van 8cm. En toen werd het me even teveel; in november een kat overreden en nu 2 met kanker, ongeneeslijk. Pffff!!

    Dus een vriendin laten komen en we hebben echt even ouderwets gedronken en gegeten waar we zin in hadden. Uiteindelijk om 3h30 in bed en toen de wekker om 6h45 afliep was ik niet helemaal fris.

    Maar goed, nu weer serieus er tegenaan. Vanavond thuis sporten en het menu weer strict volgen. Vrijdag ook weer een afspraak bij de nutritionniste, dus dat komt goed
     
  2. Logan

    Logan Niet meer actief

    Rabarber, thanks! Ik doe bodyattack, cxworx, sh'bam en twee keer bodypump in de week. Mocht ik nu heel moe of druk zijn dan valt er een keer bodypump af.

    Ooh nee toch, mofrance. Wat ontzettend klo/te! Groot gelijk dat je even jezelf hebt laten gaan. Ik hoop dat ze nog iets kunnen betekenen voor je beestjes.
     
  3. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mofrance, oh wat naar meid :(
    Dikke knuffel ik hoop dat ze nog wat kunnen doen voor je katten.
     
  4. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Logan, welkom bij de club die blijft hangen op een vast gewicht.
    Er zijn hier meerdere dames die blijven hangen. Ik ook, steeds rond de 80.

    Rabarber, idd kipfilet met huttekase is lekker en gezond.
     
  5. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Tina, zoals beloofd, foto's van mijn spierballen. Nog met een laagje spek aan de onderkant ;)

    Aan de ene kant heb ik een litteken van een brandwond. Daarom lijkt hij groter. :D
     
  6. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik zie ze gedraaid, dus even de nekspieren trainen :D
     
  7. annneliesje

    annneliesje Fanatiek lid

    16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Wow Tina wat zie je er enorm goed uit. Ik kan me wel voorstellen dat je man zegt dat er niet meer af hoeft :cool:

    @imamommy: hoe was je chocoladereep gisteren?

    @rabarber: welkom hier, succes met het in shape komen. Qua eiwitrijk: probeer eens noten, vette vis, kwark.

    @sniffy: winkel ze. Ik heb ook weer nieuwe sportkleding nodig. Het zakt me van mijn kont :D

    Mooie spierballen :D:D:D

    @logan:welkom. Volgens mij zijn er hier meerderen die op een bepaald gewicht blijven hangen.

    @mofrance: jeetje wat een piepdag heb jij gehad zeg. Ik kan me voorstellen dat je er dan even helemaal doorheen zit. :(
     
  8. annneliesje

    annneliesje Fanatiek lid

    16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Oww ik heb een lesje rpm gedaan vanochtend. Jeetje het was al net zo extreem druk als gisteren.

    Dat voorspelt wat voor de komende weken.
     
  9. Mofrance

    Mofrance Actief lid

    2 okt 2015
    194
    0
    16
    Meilleray, Frankrijk
    Drukte op de sportschool is tijdelijk, maar inderdaad wel irritant!

    Goed bezig ook Sniffy!! En veel plezier met winkelen!

    Ik moet binnenkort weer eens om een nieuwe spijkerbroek. Trok 'm gisteren zo naar beneden zonder de knoop los te maken.

    Wat betreft de katten: De 2e (Boulie) wordt dinsdag geopereerd en dan kijken ze of ze nog wat kunnen doen, maar de kans is groot dat het te laat is.
    De 1e (Chipie) krijgt aanstaande vrijdag een herkansing voor de chemo. Maar we weten dat het alleen uitstel is. Ze zal niet meer beter worden.
     
  10. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Goedemiddag dames! Nog de beste wensen!

    Sja, helaas toch aangekomen door de feestdagen. Maar ik heb dan ook echt wel veel lopen snaaien, moet ik bekennen. Maar dan nog mag ik niet klagen, denk ik zo, ik was maar liefst 0,2 kg aangekomen! :)

    Ik ben keurig 3x per week wezen sporten, ook tussen de kerst en oud en nieuw. Het was vanmorgen heel rustig op de sportschool, maar vanaf de 2e week van januari zouden ze heel veel nieuwe mensen verwachten. Dus maar even afwachten! Gelukkig sport ik nu altijd door de week 's middags en op zondag al om half 9, dan is het altijd erg rustig.
     
  11. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.818
    394
    83
    gaat goed meid!
     
  12. Zinaa

    Zinaa Fanatiek lid

    28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik zag net je foto, je bent echt onherkenbaar joh. Wat een wereld van verschil. Misschien kun je nog eens een keer een voor en na foto plaatsen? Is goed voor de motivatie voor ons die nog struggelen :)
     
  13. Zinaa

    Zinaa Fanatiek lid

    28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Bij ons was er sneakpreview van de nieuwe releases vandaag. Heb steps gedaan en CXworx erachteraan. De nieuwe CX was wel fuckedup zwaar. Vanaf woensdag ga ik weer krachttraining doen met mijn trainer.

    Menu vandaag:
    O: smoothie van spinazie, halve banaan, wat bevroren rood fruit, kwark en water.
    L: 2 boterhammen met filet americain en een kop zelfgemaakte groentesoep
    T: hutenkase met wat walnoten
    D: kipschnitzel met salade
    T: kwark
     
  14. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Tina, tnx . train er hard voor ;)
     
  15. Rabarber

    Rabarber Niet meer actief

    Mofrance sterkte met de katten. Wat een naar nieuws :(

    Sniffy mooie ballen. Mijn ballen zijn kleiner :D.

    Logan heerlijk bodypump. Ik ben ooit bodypump verslaafd geweest en heb thuis zelfs mijn eigen bodypumpset!

    Vanmiddag anderhalf broodje meer gegeten dan gepland, maar op zich kon dat wel qua kcal. Vanavond eet ik geen koolhydraten meer bij het avondeten, omdat ik anders over mijn koolhydratendoel heen ga. Wel weer in mijn eigen valkuil getrapt. Vriendin kwam met de kinderen lunchen en ik ben echt een gezelligheidseter. Ik eet dan altijd meer dan gepland, maar deze keer wel minder dan dat ik normaal zou doen. Begin is er...
     
  16. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Rabarber hahaha. Ik pump al 3,5 jaar vandaar de ballen.
    Ben ook pumpverslaafd hoor. Ga 3 x per week.

    Vanmorgen thuis ook een les gedaan. Weet een hoop oefeningen uit mijn hoofd.

    Ik sport bij 3 verschillende instructeurs. 1 daarvan volgt mij altijd als ze het niet meer weet :D

    Een andere instructeur vroeg of ik naast hem wil komen staan bij de nieuwe release. dat vind ik wel leuk, 1 x eerder gedaan.
     
  17. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Zinaa, je menu ziet er goed uit. Cx is ook leuk en goed voor je houding.

    @alle, vanmiddag bij mijn moeder nog voor nieuwjaar langsgeweest. Ik had natuurlijk nachtdiensten.

    Gelijk bij mijn moeder geluncht, ik zit nog vol. Dus straks alleen wat kwark en noten eten denk ik.

    Daarna nog opzoek geweest naar een sportshirt. Drama!

    Dus net maar even op zalando gekeken en daar een mooie top gevonden en ook maar gelijk een broek erbij. Allebei van even&odd. Van de broek heb ik er één, zit heerlijk.
     
  18. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.818
    394
    83
    ...

    misschien niet heel duidelijk maar ging nooit zo graag op de foto;) hier woog ik 98-100 kilo
     
  19. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.818
    394
    83
    en nu dan
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.818
    394
    83
    zij aanzicht
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina