Dankje meiden voor de felicitaties erg gezellig geweest ook met brood tafel erg geslaagd , Vandaag alles opruimen stofzuigen dweilen plak spul van de kids enz . Verder wat eten betreft hebben we zelf weinig kaas worst gehad . Wel gebak friese koek twee stuks en toen ze weg waren nog lekker ijs koffie gehad mmm . Ow en een olie bal mmm ook nog gehad , netjes gehouden toch? Vandaag menu : Afbak broodjes drie met kalkoen file , cornflakes , aard , prei schnitzel met zigeuner saus , en fruit en vanavond stukje friese koek [ is nog over ] En weer sporten vandaag. Meiden niet opgeven we kunnen het . Ik zit nu goed maar ga wel door wil speling nog altijd , vanwege de feest dagen .
wauw! wat supergoed!!!! marnat@ fijn dat het gezellig was hier nog steeds 90,7 vanmorgen. volgens mij houd ik vocht vast ofzo. mn gevoel. vandaag hier niets bijzonders. heb mn nieuwe rok en shirt aan en staat zo leuk. helemaal blij mee. streef is deze week onder de 90. gaat lukken. als ik de 89 in beeld zie maak ik een foto menu vandaag.... qua calorieen beetje karig maar iig wel gezond en ik heb er zeker weten genoeg aan. is niet erg. de calorieen waren zaterdag en zondag wat meer dus compenseert meer menu o: 2 kha boterhammen met kaas en ham t: plakje ontbijtkoek l: salade v gerookte kip, tauge, rauwkost en 2 crackers met beleg t: magere kwark/mandarijn d: hachee met champignons en heel veel verse spinazie erbij mmmmmm t: of paar olijven of handje nootjes nu aan de strijk. beh:x
He meiden , Ik ben vandaag voor het eerst weze kickboksen (zaktraining) en jeetje wat was het leuk , maar jeetje wat was het zwaar. Ik heb het echt heel erg onderschat. Maar ik ben zo trots op mezelf. Er was 1 oefening die super super zwaar was en ik ook nog niet redden. Op de grond liggen , bij de leraar zijn tel als een gek omhoog komen en 4 hoeken geven op de zak en weer liggen. Geloof me dat is zwaar , steeds liggen omhoog komen , hoeken en liggen. Vooral omdat het super snel gaat. Ik voelde me echt een beetje voor l*l staan , maar iedereen was super aardig en hielpen me ook. Is al een hele tijd geleden en ik vond de combinaties echt pittig. Vind het ook een fijne tijd 17.30 vooral omdat het een kleiner groepje is met een beetje oudere ( naja ouder zeg maar 25+) ik zag namelijk in de groep die hierna kwam , veel jongeren. Ik zelf ben ook 22 maar toch iets anders als mijn leeftijdgenootjes heb ook een oudere vriend (37). Maar niet om de leeftijd veder maar die andere groep was een stuk groter en iets meer macho's zeg maar. Woensdag ga ik weer ! Heb er zin in . Voel me voor het eerst in een hele lange tijd echt voldaan na het sporten. Heb ik nooit zo gehad na het fitness. Ik heb alleen nu al spierpijn pfffff haha
pluisje@ leuk he boksen! hier op de sportschool ook zon bokspop maar heb het nog nooit gedaan maar ziet er altijd wel vet uit haha. en idd die burpees erbij zijn retezwaar, ik kan ze echt niet. foto in nieuwe kleren hahaheb toevallig vandaag weer wat anders aan want ik heb op die rok maar 1 bijpassend shirt en shirt zit in de was nu. maar als ik het weer aandoe maak ik foto, beloofd. ben bijna onder de 90. weegschaal vanmorgen 90,2 dus deze week de 89 in beeld zien MOET lukken. menu vandaag o 3 crackers t thee l 2 kha arme boterhammen, 2 gekookte eitjes, stukje feta en rauwkost t karnemelk en plakje ontbijtkoek d hutspot met tartaartje t? ga dalijk naar mn moeder bakkie doen. verder niks bijzonders vandaag. morgen weer sporten en daarna naar instructeur voor knie xx
Klinkt heftig Pluisje, maar idd erg lekker en dan kan je trots op je zelf zijn he! Ooh dat is een heerlijk gevoel Tina, onder de 90 is dan echt weer zo'n mijlpaal. Dat heb ik met 's avonds op de weegschaal staan en onder de 78 wegen. Heb echt een hekel aan de 8 Gister weer eerste werkdag gehad, was wel weer even wennen. Beetje chaotisch ook, omdat dochtertje een flesweigeraar is. Oma is dan gelukkig zo lief om haar even langs te brengen. Na mijn eerste werkdag weer lekker gesport. Voel het nu wel in mijn schouders, vind ik altijd zo'n zware oefening. Er was ook een gozer, die normaal altijd stoer staat te doen bij de gewichten. Die vroeg of bodypump ook zwaar was....tja, dat is maar wat je wil natuurlijk. Nou dan ging ie wel even mee doen. Tja....bodypump is natuurlijk een mix van kracht en cardio...en kracht had die gozer wel, maar in combi met cardio viel hem dat zwaar tegen hahaha!!!
Mamavanjuul; heel veel mensen in de sportschool trainen maar op 1 ding: Of op kracht of uithouding of leningheid/soeplesse of stabiliteit/balans. Ik ken mensen van 60 die hun hele leven al yoga-en en zo soepel zijn als wat, maar zet ze op een roeier en ze haken na 5 minuten af. Jongens die alleen kracht trainen evenzo. Die houden het max tien minuten vol op de crosstrainer. Maar ik wist niet dat bodypump ook cardio was. Hoe zit dat dan?
hier is dat ook hoor. van die kerels met armen als staalkabels maar op een fiets op crosstrainer zie je ze niet
Goed bezig meiden . Pluisjee: Wees idd trots lekker gevoel he sporten en daarna douchen . Ga je twee dagen in de week ? of ga je thuis ook nog cardio of iets doen op you tube ? Hier was vouwen en mis nog vitrine kasten schoon maken , maar kan ook zijn dat ik dat morgen doe. Vandaag wel cadeau voor neefje in pakken , die word morgen al weer twee. Menu: Cornflakes , twee broodjes peper ceverlaat en kalkoenfilet . Fruit , aard spruiten en file lapje.
Hallo, Zou ik ook mee mogen schrijven? Ik heb gister een afspraak gemaakt bij de sportschool, daar gaan ze een fitnessplan op maat maken en 1 keer per 6 weken heb ik weer een afspraak met een trainer die het fitnessplan weer gaat wijzigen, dan zal ik ook gewogen worden en mijn vetpercentage ed zal gemeten worden. Allebei mijn kindjes gaan nu naar school dus tijd genoeg om te gaan sporten en die 35 zwangerschapskilo's mogen er ondertussen wel vanaf Aanstaande maandag heb ik mijn eerste afspraak, dit weekend eens een sportoutfit shoppen en vanaf maandag ga ik aan de slag.
Tijdens de squats is het de bedoeling dat je het tempo gaat opvoeren op het ritme van de muziek. Dus je jaagt je hartslag omhoog. Dit doe je in 1 les 3x, 2x focus op benen en billen en 1x focus op de rug. En dat zijn de jongens die alleen maar oefenen op kracht niet gewend Die liggen na 1 minuut met hun tong op de grond https://www.youtube.com/watch?v=gd4qKN8Jtko De les duurt 60 minuten: -opwarmen - benen - borstspieren - triceps - biceps - rugspieren - benen - buikspieren - cooling down
Hee dames Heb al even een tijdje niet meegeschreven, gaat ook echt niet lekker met het afvallen... Durf eigenlijk niet meer op de weegschaal omdat ik gewoon weet dat ik ben aangekomen Komt mede doordat het thuis niet zo lekker loopt dat ik even de motivatie niet kan vinden, ga nog wel braaf iedere week een keer sporten maar eten gaat even K%T! Zie dat er een aantal dames nog wel heel goed gaan! Super! Zet em op!!
Aha... Hartslag opvoeren doe je bij een anaerobe training waarbij je korte bewegingen met hoge intensiteit maakt. Cardio is een aerobe training; een training met een lage tot matige intensiteit gedurende een langere periode waarbij je veel zuurstof nodig hebt. Bodypump is een krachtworkout.
blike1987: Knuf kom op mis valt het reuze mee die weegschaal is mis wel lief. Wel gezond blijven eten meis niet terug vallen kom op .
Dames ik kom even zwaaien! Heb het druk met werk en zoon die al 3 weken niet lekker is. Lijnen gaat nog steeds goed, erg langzaam maar dat is niet erg zo lang er maar niets aan komt.
Nash: Welkom en veel succes. Ga je echt dieet volgen of eet patroon aan passen ? Bv porties minderen meer fruit en snoep en koek weg . Lovely: Zwaai pas op je zelf en beterschap voor kleine man .