Sporten en afvallen. Motiveer elkaar.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door TinaTeenslipper, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ok bedankt ik ga nu dan even sporten zo veel ik kan , en dan wat eten . ok dan weten we dat weer dat het wel goed is na sport wat eten.

Aha draait om muziek .

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  3. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    @Tina; dat gaat jou wel lukken onder de 90 te komen deze week! Ik hoop over een aantal weken ook de 89 weer te kunnen zien :D

@Marnat; het is inderdaad goed iets na het sporten te eten, ook voor het herstel van je spieren heb ik begrepen.

Ik heb er zin in om te beginnen! Ik begin wel pas maandag met op mijn eten letten, aankomend weekend vieren we de verjaardagen van de kinderen, dan wil ik toch nog wel mee kunnen doen eigenlijk :)

Dan gaan we maandag van start en dinsdag voor het eerst naar de sportschool.

4. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Dankje Tina, was al opzoek naar het topic :)

Haha ik vond sporten met de bejaarden op woensdag altijd wel fijn, ik had altijd mijn eigen muziek op mp3 bij me, fijner dan die muziek die daar gedraaid werd ;) Ik mis dat echt wel zeg, lekker even fitnessen of body combat zucht... Hoop dat mijn vriend snel een baan in Engeland vindt! Voor nu maar gewoon elke dag mijn wandeling ;)

Welkom Nash, succes!!

Tina wat goed zeg bijna onder die 90. Dat is zo'n heerlijk gevoel!!

Blike niet opgeven hoor, voor nu maar rustig aan meid!!

Pluisje, lijkt me gaaf zeg kickboksen!!

Lovely, beterschap met de kleine!

Marnat, na het sporten inderdaad wel wat eten hoor, deed ik ook altijd!

Hier nog steeds 75.1, hoop dat ik snel onder de 75 zit!!

Succes meiden!!

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal,

Vanmorgen toch maar even met angst en beven op de weegschaal gaan staan.... 91,7... dus +1,5 kg maar eerlijk gezegd valt het me nog mee. Gisteravond wezen sporten en ga volgende week weer even twee keer. Probeer de draad weer even goed op te pakken...

Tina:
    Bijna onder de 90 zie ik!

Nieuwe dames:
    Welkom en succes!!

Ashera:
    En jij bijna onder de 75 zie ik! Goed bezig!

Zal vanaf nu weer wat meer mee gaan schrijven!

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    blike@ super! das de juiste instelling meid:) een weekje dan is het er weer af moet je maar denken.

tatatatadaaaaaaaa et volia. onder 90! ( jullie moeten wel effe je hoofd draaien whaha)

let niet op die kromme poten van mij:)

ga zo met de klas van mn oudste naar het bos dus lekker wat beweging in de buitenlucht.

morgen sporten met instructeur

menu vandaag niet bijzonder maar toch....

o: 2 kha boterhammen met ham en rookvlees
    t ;plakje ontbijtkoek
    l: gerookte kipsalade en 1 crackers( pfff hartstikke veel maar anders kom ik veel te laag met mn calorieeen uit vandaag);)
    t magere yoghurt
    d andijviestamp met duitse biefstuk
    t nog maar handje cashewnoten om de calorieen iets om hoog te schroeven. wil ongeveer op de 1500 per dag zitten maar dat haal ik vaak maar net.

heb ook echt niet meer honger trouwens.;)
    op naar de laatste 10 kilo

7. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Super Tina!!!

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goed beeeezig Tina!!!!

9. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    1500 is op papier te weinig, als je ook veel sport.

Ik zou rond de 1740 moeten zitten. Maar ik heb nu dus helemaal geen trek meer. Gisteravond zat ik nog maar op 1200 en heb ik nog twee eitjes geroerbakt, terwijl ik eigenlijk 's avonds niet meer eet.

Mijn broeken zakken nu wel van mijn kont en ineens ziet iedereen dat ik afgevallen ben, terwijl ik al heel lang bezig ben en aardig wat kilo's kwijt ben in totaal.

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen dames!
    Moest even naar het topic zoeken :)

Nieuwe dames welkom!
    Tina wat super onder de 90!!!

Ik heb mezelf vandaag met moeite ziek gemeld, heb al meer dan een week last van migraine aanvallen en die gaan waarschijnlijk niet over omdat ik mijzelf geen rust gun. Nu dus ook al 2 dagen niet gesport. Zoon gaat het gelukkig al wat beter mee! Die is vandaag dan ook naar school.

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #651 Marnat, 6 nov 2014
    Laatst bewerkt: 6 nov 2014
    Tina: Gefeliciteerd onder de 90 .

blike: Die kilo gaat wel weer weg op je eten letten en sporten.

Ok is ga na sporten ook wat eten , meest doe ik wel fruit of ook een cracker of twee .
    Gister tussen de middag niet gegeten alleen na sport kiwi en rond half 6 bij zusje gegeten . Heb het gered maar moet wel meer eten .
    Gebak niet gehad was zo druk dat we dat vergeten zijn .
    We hebben nog een zoete big van zusje die had manlief op zijn verjaardag gekregen .

Lovely: pas op je zelf .

Menu: Cornflakes , twee crackers, na sporten fruit en twee crackers, Vis file aard, en sperziebonen , en mis een stukje big .

Nu stukje wandelen en daarna sporten

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zo dat was even heerlijk best ver gewandeld voel het in de boven benen .
    Koffie op en dan sporten en zien we wel weer .

13. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    ja dat heb ik dus ook. ik eet heel de dag voor mn gevoel. moet mezelf vaak echt dwingen mn tussendoortje te nemen want ik heb gewoon echt geen trek tussendoor.:$
    ik zit nu rond de 1300 -1400 vandaag en neem vanavond dus nog maar een handje cashewnootjes, die schroeven de boel wel op maar zelfs dan zit ik met een handje vol. terwijl ik eerder gerust een halve zak chips leegkaande:) ( en es ging kijken in de koelkast daarna wat er nog meer lag):):)

gezellige speurtocht gehad vanmorgen. na 2 uur waren we wel verkleumd. waren er ouders die hadden hun kind nog een zomerjasje aangedaan. mennn 1 kindje kwam naar ons toe. ik heb pijn van de kou. zo sneu. had een moeder dr eigen jas maar gegeven aan dat jong. twas sund. snap dat niet hoor. het is november en was maar 8 graden vanmorgen;) ikzelf heb niet gauw kou maar zelfs ik was door en door koud en ben nog niet opgewarmd.

14. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    aaah das ernstig balen meid:( heel veel beterschap. pas op jezelf he:)

15. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    marnat@ goed gedaan vrouwke!

beatissimam@ ja hier ook afzakkende broeken en ze lubberen aan alle kanten evenals mn jas daar word ik in gedragen. maar ik laat het maar effe zo. kan wel nieuw alles meteen halen maar wil even afwachten waar ik over 10-12 kilo mee uitkom anders blijf ik bezig en de portomenee is niet onuitputtelijk helaas. we priken nog maar een extra gaatje in de riem en lang shirt erover en voor de rest maar niet teveel in het openbaar whahah

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje tina

Sporten ook weer klaar 90 min twee filmpjes mij genoeg , heb ook een dag meer gesport .
    Voel in mijn zij dat het genoeg is voor vandaag , morgen maar zien wat het op geleverd heeft .
    Nu omkleden lekker lijn puzzelen en vanavond boodschappen doen .

Hier ook lang alle kleren niet vervangen , voor manlief niet en ook ik niet.
    Wie weet idd wat er nog af gaat en hoe strak alles word daar door kan de boel ook af zakken.
    Mijn spijker broek maten 40 heb ik ook nog altijd en twee maat 38 .
    Alleen als we echt iets zien nemen we het mee .

17. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was geen nieuwe broek. Het was een heel stoere bootcutjeans van vóór de bevalling! Trots!:D

Mijn oude winterjas was vorig jaar al op (5 jaar mee gedaan) en de nieuwe winterjas had ik gekocht in de maat die ik nu heb. Hij was toen nog iets te strak en nu: jahaaaa!

Ik wil nooit meer terug!

18. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Lekker dames die afzakkende broeken ;) Ik houd er van!! :p

19. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    grrrr. manlief kwam binnen na het werk en had trek in frikandel en zit er nu 2 weg te werken. ik kijk maar even de andere kant op. rammelen mn maag! pfff tina heeft even moeilijk momentje.
    morgenavond eten we wel een keer chinees. even een keer iets calorie rijks. anders durf ik straks niks meer te zondigen. moeten we niet hebben. ik ken mn eigen . trusten meiden

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen,

Hier gaat het gelukkig beter, wel vrij genomen tot maandag heb echt even rust nodig anders loop ik mijzelf voorbij.
    Vandaag dus ook maar weer sporten, denk dat ik ga hardlopen.

Oehh Tina frikadellen, heerlijk! Wat goed dat jij je hebt kunnen inhouden! �👍👍👍

Deel Deze Pagina