Sporten en afvallen. Motiveer elkaar.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door TinaTeenslipper, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    haha het was moeilijk tjee:) maar het is gelukt en ben beloond. weegschaal 89,2 vanmorgen. zal morgen wel iets meer zijn met chinees vanavond maar is niet erg. zolang hij maar onder de 90 blijft nu;) straks sporten kom straks nog even terug.

fijn dat het weer wat beter gaat meid. neem nog lekker je rust. idd anders loop je jezelf voorbij xxx

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Jij bent echt goed bezig Tina!!!

Ik moet er ook weer echt even mee bezig...afgelopen 2 weken nergens op gelet. Deze week ook maar 1x gesport.
    Ik merk dat als ik het druk heb, overdag eten er vaak bij in schiet, maar ik dan halverwege de dag, zo rond 16 uur echt honger krijg en dan foute dingen ga eten.

Vandaag ook weer druk....oudste naar school gebracht, dansles met de middelste, dan door naar de tandarts, bloedprikken, tussen door een baby voeden, zelf ergens eten....eten koken voor vanavond (stoofperen)oudste weer ophalen.....nou dan is het al 14 uur...
    Het huishouden nog doen.....tijd vinden om zelf eens te douchen....

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lovely: Neem idd je rust knuf de rest komt vanzelf weer .
    Tina: Goed bezig dame , maar een keer een frikandel mag wel hoor .
    mamavanjuul: Druk dagje lijkt al een sport zo , wandelen doe je dan al denk ik .

Hier viel het mee de weegschaal lied niet zien wat ik wou zien.
    Maar viel toch mee 5 ons er bij van 67 , 9 naar 68, 4 .
    Valt mee na twee verjaardagen en ook tussen door bitterballen .
    Manlief morgen afwachten of die nu wel af gevallen is .

Menu: Cornflakes , twee broodjes ei met ei kruiden , fruit en mis nog een cracker met komijnen kaas. En vanavond patat zelf klaar maken en iets er bij .

4. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed hoor, dat inhouden Tina!
    Ik heb dat niet zo, dat ik dan ook wil. Ik vind zo'n frikadel vooral erg vies en vet en zou dat nóóit in mijn mond stoppen! Wat ik dan wel doe is de kamer uitgaan of met de hond gaan wandelen, appeltje mee.

Het wordt steeds makkelijker! Ik ben nu in totaal 13 kilo kwijt.
    Sinds maandag 1,1 kilo. Normaal weeg ik nooit maandag en vrijdag maar ik ben benieuwd wat het weekend met me doet. Dan neem ik wel iets lekkers: een wijntje, 1 boterham met kaas, klein handje cashewnoten. Maar ik sport ook op zondag.

Gisteren op advies van Imensa een uur op de crosstrainer gestaan: 600kcal! (Al is die meting natuurlijk niet helemaal precies). En dus niks extra's gegeten, gewoon 1700kcal afgetikt.

Ik vul trouwens alles wat ik eet in op de Eetmeter van het voedingscentrum en mijn ijzer en vitamine A blijft maar in het rood staan en als er iemand uitgebalanceerd eet?!
    Ijzer zit veel in granen en dat eet ik nu veel minder. Niet helemaal niet, maar minder. En vitamine A? Ik gebruik geen margarines. Ik vreet me suf aan mandarijnen en wortelen, maar da's kennelijk niet genoeg.

5. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal ook eens reageren op de andere dames:

Lovely: beterschap!

Mamavanjuul: dat is echt mijn grootste valkuil: ik kan heel lang zonder eten en maar doorgaa en dan komt dat breekpunt: dan moet ik me in gaan houden. Ik eet nu vaker wat tussendoor: 100 gram magere kwark, een mandarijn, een appeltje.

Marnat: ik vind het knap dat je maar een pond bent aangekomen! Als ik zo zou eten, zou dat veel meer zijn! Zit jij al rond je streefgewicht?

En de rest: ga zo door, als we elkaar blijven steunen, komt het vast goed!;)

Fijne dag allen!

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #666 Marnat, 7 nov 2014
    Laatst bewerkt: 7 nov 2014
    Beatissimam: Jij gaat ook lekker hoeveel wil /moet jij nog ?

Ik wil 66 kilo ben ik ook al geweest vorig jaar , maar lukt nu niet , nog niet .
    Zo lang het zo is , is het goed bmi is goed .
    Vanwege feest dagen wil ik vooral na de 66 kilo , omdat ik dan ook niet sport .

Knap van die ons ja ik ook wel , fietsen doe ik deze twee week ook niet , en ben dus lekker vrij .
    Maar zoveel gekke dingen heb ik niet gehad worst kaas niet.

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    En deze week weinig tot geen vlees gehad zou ook mee kunnen spellen.
    Geen idee waar het in zit dat het zo weining is , geeft ook niet alleen maar fijn.
    73 Kilo wil ik nooit weer zien op de weegschaal .

8. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog 17.

9. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Goed bezig allemaal zeg!!

Ik ben wel blij dat mijn vriend nog steeds niet veel lekkere dingen eet in mijn bijzijn, ik vind het dan echt moeilijk om niet te eten ;) Turken zijn ook heel goed in 80 keer aanbieden, ze denken dat je afslaat uit beleefdheid. Ben nu wel weer gemotiveerd moet ik zeggen, nu ik mijn calorieen wat omlaag heb bijgesteld, zat vanmorgen op 74.6!! Ben nu ook officieel de 30 kilo gepasseerd!! Op naar de laatste 10!!

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Asherah: Niet alleen wij zijn goed bezig ook jij top .
    De laatste wegen vaak zwaar he dat weet je .

Beatissimam: Komt vast goed niet snoepen koekjes weg portie aan passen kom je een eind , minder vlees .
    Veel water geen frisdrank .

Meiden toppers zo door gaan , af en toe een beetje aankomen niet erg zo lang er geen kilo s aan komen .

Ik ga broodjes op eten en thee op drinken en dan zo weer sporten .

11. Jet83

Jet83 Bekend lid

15 aug 2012
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Mag ik met jullie mee schrijven? Ik kan namelijk wel wat motivatie gebruiken. Ik wil er minstens 10 kilo af door middel van wandelen/ crosstrainer en een combi tussen ww en op koolhydraten letten.

Groetjes!

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    beatissimam@ wat manlief normaal snackt kan ik ook goed tegen, chips, m&m;s, snoep ( geef ik echt niets om) maar dan gister die geur mmmm, ben idd effe achter de pc gaan zitten, die staat in de gang haha. friet zou ik ook zo zonder kunnen maar een snackje mmm i love it

afijn vanavond dan wel chinees. ik moet echt leren dat een keer slecht eten mag, dat het niet erg is dat er dan de dag erna wat bij is en dat ik de volgende dag gewoon weer opkan letten en het er dan vanzelf weer afgaat. anders word ik te geobserdeerd door die weegschaal.ik ga er dus proberen van te genieten vanavond ;)

vanmorgen olv de instructeur gesport en ben serieus een hoop wijzer geworden, goeie tips gekregen waar ik zeker wat mee kan. de bejaarden waren allemaal erg aardig haha. veel mensen waren er met een of ander, mankementen ,kwalen en handicaps. dat is waar ik normaal sport niet, daar komen echt de binken zeg maar ;)

ooh ik ben echt doodmoe, niet vh sporten maar gewoon van een drukke rommelige week. met huishouden loop ik achter de feiten aan. is niks voor mij. straks weer naar zwemles en morgenvroeg om 9 uur komt er al een vriendinnetje van mn oudste spelen. had ik beloofd dus tja. maar morgenmiddag om half 1 is ze weer naar huis en dan hou ik RUST! ga straks nog effe wat poetsen en morgen als de kindjes spelen wat kleine klusjes hopelijk en ik hoop hoop morgenavond effe nog een klein uurtje te kunnen trainen. heerlijk mn hoofd leegmaken, helemaal verslaafd aan dat gesport nu . zo gek.

13. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    helemaal herkenbaar, heb nu ook zon week achter de rug:( gewoon koppijn ervan. sterkte;)

14. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    zo is het, maakt niet uit hoe als het maar goedkomt whaha:D

15. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    ik heb vaak ook dat het niet helemaal klopt met die voedingsmeter hoor. ik heb ook weleens gehoord dat je hem niet te serieus moet nemen. het is een leidraad natuurlijk. vul hem ook elke dag trouw in;)
    hier wil ik er nog 11 kilo afhebben.
    JET@ welkom, gezellig dat je mee komt kletsen, veel succes

16. Jet83

Jet83 Bekend lid

15 aug 2012
    536
    0
    16
    NULL
    NULL

Dank je wel! Hoeveel vallen jullie gemiddeld per week/maand af?

17. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    gemiddeld ongeveer 1,5 kilo per week. ene week maar 1 en dan weer es ruim 2. ligt er een beetje aan;) als ik een week ongi ben val ik niets af. daarna ineens weer 2 kilo in een week zeg maar.:) ik eet gemiddeld rond de 1500 kcal per dag. ook weleens een dagje meer zoals vandaag maar ook weleens een dag weer minder. ik sport er 3-4x per week bij

18. Jet83

Jet83 Bekend lid

15 aug 2012
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zow! Dat vind ik heel knap! Je eet ook minder koolhydraten toch?

19. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    klopt ik eet regelmatig savonds geen koolhydraten of heel weinig. Sommige avonden wel hoor met bv stamppot. Je hebt ze natuurlijk ook nodig. Ik neem ook kh arm brood. Smorgens ontbijt ik wel met koolhydraten. Veel vis, vette maar ook magere. Veel groente rauwkost, tomaten, mager vlees, yoghurt, kwark, noten, eieren. Basisvoedsel dus. 1x pw friet maar dan geen mayo maar bv ketchup of mosterd of niets.

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Tina: weer goed veel zweet kwijt topper hihi.
    Jet : Succes en wel kom.

Ik moet even op adem komen pff , heb nu 1 filmpje best lang en pittig maar zweten heerlijk .
    Ga even weer verder .

Billy Blanks - Tae Bo: Ripped Extreme - YouTube

Deel Deze Pagina