Alles met mate inderdaad. Hier ook een stukje feta op de Griekse salade (anders is het geen Griekse salade, ik mis de kalamata trouwens D83!). En dan lekkere kip zonder wit pitabroodje.
Pff bedden goed draait nog en dan samen met witte was in droger . Morgen vouwen straks niet meer kan iedereen de hoge boom in . Marnat doet niets meer genoeg beweging voor vandaag. Oeps mijn fruit nog niet gehad mis straks nog . Nu zwemt mijn zalm nog door mijn buik.
D83: Wat drink je naast redbeul nog meer ? Tip wat drinken betreft : Flesje water paar keer vullen op een dag , thee koffie , spa hier zitten geen kcal in . En verder de sapjes weg sinas cola alles met suiker weg. Ik drink alleen in weekend soms sapje of biertje , verder koffie thee water .
Die was is ook niet te doen hè?! Net alles weggewerkt dit weekend n weer n volle wasmand.... Laat ze maar lekker klimmen in die boom hihi laat ze gelijk wat was ophangen Oh nee j hebt ook fijn n droger ideaal Ik drink heel graag lipton ice tea sparkling 1-2 glazen per avond Bewust niet gehaald vandaag Heb Spa rood met n scheutje slimpie n groene thee op t programma Drink ook 1-2 capuchinos machiatos maar dat is ntl ook uit den boze want houdbare volle melk.....
Kunnen jullie kort iets over jullie zelf vertellen? Ben ik beetje bij.. Hier 31 jaar, getrouwd, 10 jaar samen, woonachtig in Zeeland en heb twee prachtige zoontjes, een van 20 mnd en een van net 7 maanden (schelen maar een jaar, maand en 10 dg )
De was is zo gedaan hier , maar door er bedden goed bij is , draait ie nu nog . alleen maandag wassen hier en op vrijdag werk kleren . Ice thee alleen in weekend doen mis en de rest water en spa . Als je wat wil moet je er soms veel voor doen of laten.
Klopt goed idee We hielden voorheen ook een dag waarop we alles mochten Dan hou j t beter vol n kom j niet zo snel aan want verbranding is op volle toeren Veel actieve sporters doen dit Maar eerst maar eens wat kgs kwijt
Mijn vader is jarig vandaag , na mijn werk vanmiddag even bellen. Zal me benieuwen hoe ik ben na de hele dag werken , na vrij zijn. Menu: 4 Broodjes palingworst , fruit , aard, prei, jus uit vriezer en schnitzel met zigeuner saus,
gefeliciteerd marnat werk ze weer! hier niks erop/eraf. buikpijn en verkouden. effe weer paar daagjes doorbikkelen. menu vandaag: o 2 crackers en 2 gekookte eitjes t mandarijn l 3 kha boterhammen met beleg en rauwkost t magere yoghurt d bulgur met kip tandoori en salade t? D83@ ik ben trouwens 30, 3 kindjes van 5 3 en 2. mijn 2 jongste schelen ook maar een jaar en 3 weken ik ben bijna 15 jaar samen met mijn vriend/man ( niet getrouwd) komen uit brabant groetjes en fijne dag allemaal
Moguh allemaal Gefeliciteerd marnat Zat j n poosje thuis? Succes vandaag! Tina wat is bulgur? Ben benieuwd! Leuk dat j kindjes ook ni veel schelen! Hoe is dat met drie kindjes van deze leeftijd? Beterschap! Gisteravond geen fris of chips op alleen beetje popcorn met spa rood , druiven n blokje pure chocolade bij de thee
bulgur is een graan. je kunt het nemen als vervanger voor bv rijst of pasta. er zitten meer voedingsvezels in. het smaakt een beetje nootachtig. je kan het vergelijken met bv couscous alleen bulgur is grover. ik vind het heerlijk. je kan er ook heerlijke salades meemaken. ja het is heel druk met 3 kindjes zo vind ik. maar ook heel gezellig. de ergste tropenjaren zijn nu wel bijna voorbij. 2 vind ik een hele lastige leeftijd. was bij allemaal zo. vanaf 3 gaat het allemaal stuk makkelijker. begrijpen ze wat meer enzo. en ja ik ben redelijk streng dus regels enzo hebben we hier vrij strak in huis. moet ook wel soms hihi
Goedemorgen! Marnat gefeliciteerd met je vader! Tinateenslipper: beterschap meid, hier ook ongesteld, blegh! D83: Welkom! Gisteren op de crosstrainer geweest, vandaag dus maar hardlopen. Menu vandaag: O: shake t: smartbar l: shake t: rauwkost salade en na het sporten nog een shake a: ga tajine maken krijg visite van collega's denk dat ik het zelf met quinoa neem ipv couscous t: handje noten
Zo, ik ben lekker uitgeslapen zeg! Zoon werd om 6 uur wakker, gilde het uit van de buikpijn! Heb hem door zijn haartjes gestreeld totdat hij weer sliep. Ik had de wekker uitgezet (hij hoefde immers niet naar school) en dus werden we om 08.30 uur wakker! Ben zelf ook wel toe aan een pyjamadag! Hebben net gekleurd en kijken nu Kindertijd! Ik heb nog geen idee wat we vandaag gaan eten, ik heb ook niks in huis, dus moet wel naar de winkel.
Marnat: gefeliciteerd met je vader. Hoe oud is hij geworden? En wat doe je voor werk? Tina: ongesteld én verkouden, mmm, geen goede combi! Maar je zal wel geen tijd hebben om lekker onder de wol te gaan! Heb je altijd veel last van je menstruatie? Hier is het 48 uur aan de Ibuprofen 400, anders verga ik van de buikpijn! Altijd al gehad, behalve de jaren dat ik aan de pil was. Lovely: jij ook sterkte met deze dagen. Kan je wel sporten dan? Hoe gaat het met afvallen? Gaat er nog wat af? En hoeveel kilo moet/wil je nog? Jij doet dit onder begeleding toch? Is er nog een reden dat je shakes meemt ipv yoghurt met fruit en noten of een cracker met een gekookt eitje oid? (misschien heb ik het al eens gevraagd hoor!). Die smartbar daar had ik volgens mij laatst een proefje van gekregen van B&F, die was best te eten! D83: ik eet 's avonde nooit meer wat, drink nog wel veel kruidenthee. Eet je soms heel vroeg of te weinig avondeten? Ik vind popcorn én druiven én chocola best veel eigenlijk, zo val je niet af! Ik zou proberen wat meer groente/rauwkost te eten, dat vult goed. Water en thee vullen ook goed.
lovely@ ik heb ook quinoa in huis en es paar keer gemaakt maar bah ik kan er niet aan wennen helaas, jammer want het is wel gezond. ach ja ik lust eigenlijk alles, dus dat ik 1 of 2 dingen dan echt niet lekker vind dan maar niet klagen. net boodschappen gedaan en keer huttenkase meegenomen voor deze week. schijnt ook gezond te zijn en is niet vet. vind er weinig smaak aan maar met wat peper en zout vooruit beatissimam@ germ het manneke. lekker kroelen vandaag en rustig aandoen. lekker keer zon dag. hier idd geen tijd voor onder de wol. ach het gaat, heb een doos tissues binnen handbereik, labello en net een groot pak maandverband gehaald dus we komen de dag wel door whahaha. ibus gebruik idd ook. buikpijn heb ik niet veel last van gelukkig, wel van die lekkere koppijn en dat dan 6 dagen ofzo kindjes hadden net een verse krentenbol. mmm dat ding rook me toch heerlijk hihi. gelukkig geen trek door mn ontbijt maar anders....
Oh, een verse krentenbol, dying! Laatst op de markt gehaald van het Stoepje volgens mij, daar zat kaneel doorheen, mijn hemel wat roken die zalig! Ik ben vervolgens gaan sporten met die krentenbol op mijn netvlies, haha, hop nog even langer op de crosstrainer! Ik had laatst zwarte quinoa en die was echt niet te eten, die smaakte naar heel sterke zwarte thee en had de structuur van chiazaad! bulgur ken ik nog niet, couscous houdt mijn man niet van.
ja hier ook zwarte, misschien andere kleur wel lekker hoor maar ik denk dat dit pak helaas in de kliko gaat belanden bulgur is echt lekker, zit smaak aan, beetje nootachtig, ik vind het vele malen lekkerder als couscous. structuur lekkerder ook. echt eens proberen hoor.