Ik ben zo blij, ben zo blij!!! 1.3 kilo eraf deze week!!! 5.5 in 3.5 week. 14 totaal, nog 16 te gaan.
Goed bezig zeg!!! Wauw! Beatissimam ook al zo goed bezig! Hier inderdaad spierpijn, maar wel lekkere spierpijn
Goedemorgen, Wat is iedereen goed bezig! Hier 100gr eraf, nog 1,9 kilo te gaan...beter iets dan niets en ben natuurlijk weer wat aan het opbouwen dus ben allang blij dat er niets bij komt. Nu even genieten van kop koffie en daarna maar even hardlopen even gedachten verzetten. Man is al sinds zondag op congres en ondanks dat ik hem normaal al niet zoveel zie mis ik hem nu toch enorm! Gelukkig is hij morgenochtend weer thuis! Menu: O: shake t: shake naar het hardlopen en fruitsalade van sinaasappel en appel l: shake t: smartbar a: ? eet bij mijn ouders dus laat me verrassen. t: handje noten
Goed bezig meiden! Zal me ook weer wegen Gister gezondigd (wat dat lekker!) maar ben al met al trots op me gezien afgelopen week.. Wat er normaal in ging Avonds... Wil er iig 5 kg af max 10
iedereen is lekker bezig! super resultaten meiden. ik ben weer terug. sporten ging goed. ondanks mn laatste dagje koppijn vd ongi ( altijd de laatste dag) verkoudheid is ook nog niet over helaas beatissimam@ eetmeter doet het bij mij heel de dag al niet. bij jou dan? nu effe mandarijn in mik en lekker douchen. straks even wat in huis doen en vanmiddag weer zwemles met de oudste. daarna niks meer!
Goed bezig allemaal!! En Tina, dat gaat echt snel zeg, super!! Hier ook 600 gram eraf, weegschaal stond op 73,6
Hier net 4km wezen hardlopen, brrr wat is het koud moest mezelf echt dwingen de deur uit te gaan. Gelukkig had ik het naar minuutje lopen wel weer warm en heb uiteindelijk genoten van de zon en de herfstkleuren in het park. Tina: wat balen dat de verkoudheid nog niet over is anders even goed stomen? Asherah: Super 600gr eraf! D83: af en toe iets lekkers moet kunnen, zolang je daarna gewoon weer goed verder kan gaan.
Tis echt heerlijk weer, heb ook zin om een blok te lopen....maar eens vragen of man nog afspraken heeft staan voor vanmiddag. Dan ga ik om 17 uur ff een blokje. Net terug van peuterdansen, nu ff wat doen in het huishouden, eten, oudste ophalen.....altijd leuk zo'n "vrije" dag
Applaus voor je zelf meiden goed gedaan, zie je nou wel dat we het kunnen. Niet opgeven gewoon doorgaan dan komt het goed. Ga niet sporten geen zin hou het voor nu op drie keer sporten . Nu even eten zo de was vouwen en spelletje doen en tv kijken en puzzelen woord zoeker .
lovely@ tis idd megakoud. ik moest vanmorgen zelfs krabben. heb het nu ook koud brrrr ik ga hopelijk morgenavond ook nog even sporten. zondag moet ik al vroeg weg, ga een dagje naar de kerstbeurs met 2 vriendinnen. maar morgen komen ze ook onze tuin aanleggen en het is erg druk nu op de zaak ( winterbanden) dus hopelijk is manlief ergens rond half 7 binnen, kan hij mooi de kinderenop bed brengen, ga ik gauw nog effe.
Trage zooi. Als je eenmaal in je dagboek zit, kom je er wel door, maar pfff, wat een grage site zeg! En niet alleen vandaag. Lijkt wek of het 's ochtends erger is? Hoeveel vit/min heb jij in het rood staan trouwens?
ik heb vaak eiwit teveel en vet ( maar ook goede vetten zoals vis, avocado en noten rekent hij als teveel vet dus neem dat met korrel zout) en vitamine c is bij mij vaak te weinig. dat klopt want ik eet vaak maar 1 stuk fruit per dag. ben helaas echt geen fruit eter. eet ik broccoli enzo dan zit ik vaak wel goed. verder zit ik op het geheel altijd wel redelijk. of het compenseert bij een paar dagen gemiddeld
Hier altijd in het rood: ijzer, vit. A en regelmatig vit. B1. Op hoeveel kcal zat jij de afgelopen week gemiddeld? Ik op 1700 vanaf maandag.
gemiddeld 1550 kcal per dag. is wel aan de krappe kant hoor. minder wil ik ook niet. maar ik heb weinig tot geen honger gelukkig. zit nu al te prakizeren hoe ik straks op onderhoud moet blijven... ik kom normaal al aan van 1 minimarsje bij wijze van spreken. gelukkig is het nog niet zover maar ooit komt die dag hahaha
Hier lekkere spierpijn Grote wandeling gemaakt naar de stad en nadien langs zee met n omweg terug 1.5 u zeker gelopen vandaag En dat met n zware duo wagen vol boodschappen 25 kg aan kids en luiertas ed
ik woog vanmorgen 4 ons zwaarder maar het is mij al wel meer opgevallen dat ik dat heb na een dag flink sporten. ik verrek vandaag ook vd spierpijn haha. ik wilde eigenlijk vanavond nog een klein uurtje gaan omdat ik morgen niet kan maar dat word dan niet meer als even stevig wandelen op de loopband of fietsen. anders ben ik bang dat ik morgen niet meer kan lopen.heb trouwens weer last van knie. deze keer rechts menu vandaag: o 2 cracker en snee roggebrood t mandarijn l 1 tosti van kha brood met 35 plus old amsterdam en ham en 1 gewone kha boterham met hummus t magere yoghurt d wraps met kip, tomatensalsa, roerbakgroente en rauwkost t geen idee