Tina: geniet van de loempia! Af en toe iets lekkers moet kunnen, ook 2 dagen achter elkaar. Zo lang je daarna maar de draad weer op kan pakken. Gewoon daarna paar dagen streng. mamavanjuul: Yoga is inderdaad fijn! Geniet van je hangdagje Eevie: wel goed dat je ondanks je ongesteldheid bent gaan sporten! Dan heb je de chocola ook wel verdiend!
Marnat: maar toch blijft het uiteraard balen! Zit hij de hele winter thuis? Of is dat nog niet zeker. Ik heb vandaag niets ondernomen met de kids. Zoon is naar zijn oom gegaan en dochter heeft bij de buurmeisjes gespeeld...en ik ben op de bank gaan liggen met een boek. Menu: o: shake en sinaasappel na het hardlopen t: niets...laat ontbijt gehad dus l: shake t: 4 zelf gemaakte koekjes van amandelen met pure chocola a: ovenschotel met veel groentes en kippendijen t: ? nog geen idee met misschien nog wel een shake of anders fruit
Nu nog niet zeker maar gaan er wel van uit , tuurlijk balen . Zo heb je de boel op rit en zo moet je weer knokken het goed te houden en daar wouden we wel eens vanaf. Week menu maken is ook leuk genoeg in huis.
Zo werken verder niks ja sporten. Menu: 1 Broodje casselerib , fruit, cornflakes, Aard, doperwtjes en rollade .
Goedemorgen, Ik begin vandaag uurtje later met werken, zo dus even in alle rust dochter naar school brengen heel lui met de auto. Ze is namelijk een enorme koukleum, volgens mij heeft ze teveel Afrikaans bloed haha. Menu: o:shake t: smart bar l: shake t: rauwkostsalade met kikkererten a: ovenschotel met veel groentes en zoete aardappel t: sinaasappel
he meiden hier niet veel te vertellen.. lovely@ haha ja het is ook berekoud nu he vandaag 3 ons zwaarder dan gister dus vandaag de loempia dr weer af eten haha. lekker was ie wel menu o 2 boterhammen t niks geen tijd l kipsalade met rauwkost en 3 crackers t yoghurt d hutspot met tartaar t paar olijven
WeightWatchers.nl: Weight Watchers recept - Groenteschotel met Parmezaan Deze ga ik maken Tina, ipv brood gebruik zoete aardappelen.
Haai meisjes, ik heb longontsteking en ab. Net mijn bed uit. Zoonlief kon met een vriendje mee uit school en papa heeft hem uit zijn werk opgehaald. Heb úren gepit, ben net weer boven Jan!
jeetje wat kl....te meid. Heel feel beterschap en rust goes uit. De rest is nu verder niet belangrijk. Knuffel voor jou xxx
Hallo! Kan ik bij deze club aanschuiven? MOet echt even wat aan mijzelf gaan doen, Voel me niet lekker met mijn lichaam maar heb ook ontzettende moeite om gemotiveerd te blijven. Hopelijk lukt het mij als ik hierbij aanschuif. Ben schippersvrouw dus ben ook niet in de gelegenheid om dagelijks te gaan hardlopen/ zwemmen of iets. En als ik thuis ben ( Op zich best regelmatig) Dan ben ben ik alleen met een kleintje... Lastig! Hoop in ieder geval op tips
Beatissemam wat balen! hopelijk knap je snel op! Marijcha: Welkom! Tuurlijk mag je aanschuiven, misschien een idee om thuis te sporten zoals bijv. marnat doet met youtube filmpjes? Ik ben alweer aan het werk...vroeg! Vanmiddag weer hardlopen, misschien als ik energie over heb dat ik met mn man mee ga naar de sportschool vanavond voor lesje bodypump. Fijne dag iedereen!
Beatissimam: Hopelijk helpen de medicijnen , en de rest komt wel weer . Marijcha: Welkom sporten kan idd thuis zo als lovely zegt doe ik dat ook. Hier in het topic ook al wel eens een paar neer gezet. Succes eet patroon al aan gepast? Vandaag sporten gister niet gedaan, kwam wat tussen. Wel veel gelopen samen . Menu; 4 broodjes kaas en casselerib, aard spinazie ei en rollade , fruit. Gister lekker karamel ijs van lidl gehad als toetje mmmm.
lovely@ je bent er alweer vroeg bij dan... gaaaapp marijcha@ welkom. marnat@hebben ze nu allemaal bij lidl he. allemaal al voor kerst. kwijl kwijl hier geen nieuws. niks erop of eraf. vandaag met de meiden naar de tandarts. heen en weer rij dagje dus morgen weer lekker sporten menu vandaag o brinta t ontbijtkoek l 2 eitjes en 3 crackers t magere yoghurt d courgette lasagna t snack a jack misschien
Tina: Ja dat geloof ik , maar deze moeten ze houden ook na de feest dagen .Die is goedkoop en mmmmmmmmmmm. Af en toe is die na het eten best lekker .
Marnat: hoe ging het sporten vandaag? Tina: lekker menu weer! Heb jij nog tips voor simpele koolhydraat arme recepten? Vanmiddag wezen hardlopen, dochter en vriendinnetje gingen mee op de fiets erg gezellig met twee kwebbels! Heb weer 4km kunnen doen en weer sneller dan zondag. Denk dat ik donderdag eens 5km ga proberen. Bodypump word niets vanavond, man is aan het overwerken. Mijn menu: O: Shake T: sinaasappel L: shake T: smartbar en een shake na het hardlopen A: maaltijdsalade met kikkererten,advocado,geitenkaas,sla,komkommer,tomaat, paprika en een zelfgemaakte dressing van yoghurt. T: handje amandelen en misschien nog een stuk fruit.
Oké leuk, dan ben ik erbij! Hoe werkt het, laten jullie ook weten wat je menu geweest is? Vandaag erg slecht an bij mij ! Bijna niets op, zo druk geweest. Marnat: welke sporten doe jij zoal binnen? Ik heb wel een dvd van Billy bootcamp haha Lovely: dan is hardlopen wel leuk,