bah hier ongi dus ruim 5 ons zwaarder... voel me ook net een opgeblazen zeekoe vandaag. hoofdpijn etc... gelukkig hoef ik niet te sporten vandaag. menu zal vandaag zijn; o: brinta T; niks behalve thee bij mn moeder l: 3 boterhammen t: of peperkoek of magere yoghurt d: bulgur, hachee, rauwkost
Zo even een schop onder mijn kont. Ga vandaag ook maar weer eens beginnen. Voor de vakantie woog ik nog 65 kilo,nu vakantie voorbij en weeg nu 69 Mijn menu zet ik later vandaag hier wel neer,weet namelijk wel wat ik voor ontbijt en avondeten wil,maar niet wat ik over de rest van de dag ga eten. Straks gaat onze zoontje na de psz en dan ga ik maar weer eens beginnen met hardlopen. (zal me benieuwen hoe het gaat )
Hier ook ongi geen idee of ik daar door wat zwaarder ben , merk het nooit. Ja op geblazen gevoel wel eens. Menu: 1 Broodje met casselerrib Twee broodjes ei cornflakes Mis fruit tussen door. Manlief moet vanavond werken vandaar brood dag .
WoW...spierpijn van gister! En een moeie knie, balen! Hoop dat het morgen over is, want dan zitten de oudste 2 op school/ PSZ en man werkt thuis. Kan ik mooi even in de ochtend hardlopen, vind ik veel lekkerder dan 's avonds. Gister nog een mail gestuurd naar een sportschool waarbij je per maand kan opzeggen! Heb er nu al zin in om weer te pumpen! Gister op de verjaardag helemaal niks gehad! Trots op mezelf! En dus thuis heerlijk genoten van de patat Mijn menu: Ontbijt: 2 crackers met jam, 1 cracker met hagelslag Tussendoor: 1l water en een appel Lunch: 2 speltbroodjes met kalkoen filet, kaas, komkommer en paprika 1 speltbroodje met pindakaas 1 glas drinkyoghurt Tussendoor: 4 bescuitjes bij de thee Avondeten; aardappels met rode kool en een gehaktbal Tussendoor: sinaasappel, thee
Beatisseman: dit werkt voor mij momenteel het beste, over 3 weken ga ik opbouwen naar normaal gezond eten icm met sporten. Ik heb vandaag enorme spierpijn van het hardlopen 😂
Hee allemaal, Nou héééééérlijk weekend gehad.... zaterdag dierentuin (frietje + ijsje) zondag gourmetten bij mijn ouders... Dus vanmorgen had die kilo die ik vorige week was kwijtgeraakt mij toch weer gevonden. Maar goed, geeft niet. gebeurd gelukkig niet ieder weekend Vandaag weer even streng: Ontbijt: Eiwitshake met kwark Lunch: Overnight oats met jam Avondeten: Groente + vlees Beingmommy: Wauwww!! respect hoor!! Tina: Heerlijk hé? om te eten als de kinderen al op bed liggen! Vinden wij soms ook zo lekker
Hier het sporten weer gehad , morgen niet woensdag weer sporten . Zo eten en dan bij lezen en spelletje op de pc doen . Manlief is er niet voor het eerst weer een avond alleen . Wat kun je je fijn voelen na sporten heerlijk.
Zo drukke dag gehad. Ik wil vanavond nog sporten, maar de motivatie is ver te zoeken. Man zit de hele week in het buitenland en ik ben het erg gewend om alles samen te doen. Ik vind het altijd pittig als hij lang weg is voor zijn werk en de komende maanden is hij veel weg. Mamavanjuul wat leuk dat je ook weer gaat pumpen! Mijn menu vandaag: O: overnight oats met banaan, kaneel en stukjes walnoot T: aardbeienkwarktaart L: maaltijdreep en een appel T: niks A: gebakken aardappels, saaie en kale bloemkool en een runderschnitzel
Stond inderdaad al een paar maanden stil, wat ik ook deed het hielp niet ik kwam zelfs een paar kilo aan. Nu dus bezig met body en fit slankplan, wat wel fijn is is dat ik met degene kan mailen die het plan gemaakt heeft om het zoveel mogelijk na eigen behoefte af te stemmen. Straks ook weer met het opbouwen het is de bedoeling dat ik het opbouw na een gezonde manier van eten wat ik altijd vol kan houden.
Shit, ik heb toch echt wel wat last van mijn knie. Vandaag nog maar even rustig aan doen. Ik ga vanmiddag met een collega kijken bij fit for free. We kunnen daar via het werk met korting sporten!
Mijn menu vandaag: ontbijt: twee volkorenboterhammen met appelstroop (1 belegd en dan dubbel) glas karnemelk tussendoor: 2 kiwi's en 2 mandarijnen lunch: 3 volkorenboterhammen, 1 met achterham, 1 met een gekookt ei en 1 met filet american tussendoor: een appel met kaneel uit de magnetron. Dat is net appeltaart diner: doperwten/wortelen/mais/paprika en kipfilet en o ja, ik heb stoofperen gemaakt tussendoor: schaaltje volle yoghurt met druiven Ik wil graag nog een kilo of 4 kwijt na de zwangerschap. De kleine is nog maar 4 weken dus ik heb nog even. Ik wil niet lijnen maar gewoon gezond eten. Heeft iemand een idee wat voor sport je het beste kan doen na een keizersnee? Mijn buik is echt dramatisch! Ik fiets een half uur per dag maar dat is niet perse goed voor buikspieren natuurlijk.
Oh Slinger, voorzichtig hoor met sporten nu, dat is nog veel te vroeg met 4 weken!! Daar kun je flink last van gaan krijgen. Na 6 maanden kon ik zelfs nog geen jumping jacks doen, deed echt te veel pijn aan het litteken. Geef jezelf tijd om te herstellen!!
Ik heb vanochtend heel ver moeten fietsen en terug kwam ik langs een notenkraam en heb chocoladerozijnen gekocht.... Daarna meteen lange wandeling met de hond gemaakt. Ik zou vandaag niet gaan sporten, maar ga vanavond dus toch naar wel. Baal echt van die chocorozijnen, maar ik had zo'n trek! Normaal heb ik altijd een appel of rijstwafels in mijn tas en nu dus niet.
ik heb een baaldag ( ongihormonen) ik sport v%&&* 3x per week, eet gezond, niet teveel en niet te weinig en ik val gewoon niks af. was zelfs nu weer wat bij vanmorgen. grrr Ik heb wel een broek aan die ik al half jaar niet aan heb gehad en die zakt wel af... dus je zal zeggen. ( klaagmodus uit) menu vandaag: o: 3 crackers t: niets geen tijd l: italiaanse bol met rauwe ham en rauwkost en een schaaltje magere yoghurt t: bij de thee 1 bastognekoekje d: kantonese kip van knorr ( nee niet gezond maar had echt geen inspiratie en de rest vd week eet ik weer braaf mager en gezond) Vandaag dus niet zon heel gezond menu maar voor de rest eet ik al 4 weken keurig netjes! op zondag frietjes na dan)
Daarom gooi die weegschaal weg. Kg's zeggen niks meer als je intensief sport. Ik kijk echt naar mijn kleding hoe het zit. Zo zonde soms hou je vocht vast enz enz en weeg gerust 2 kg zwaarder.
Niet doen zo zonde meid. Wij vrouwen worden helemaal depri van die getallen terwijl het vaak niks zegt. Als je nu goed traint, op je eten let dan komt het vanzelf. En kijk naar mij ben maar 6kg kwijt maar mensen denken dat ik veel meer ben afgevallen maar is puur cm's. Zo zonde om hierdoor je humeur te verpesten. Ik weeg mezelf misschien 1 keer per maand nu. En ik zie bijna nooit meer verschil in gewicht maar mijn broeken zitten wel losser.