Sporten en afvallen. Motiveer elkaar.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door TinaTeenslipper, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soeza

soeza Niet meer actief

Tina
    Wat knap van je! Wauw! Super goed hoor! :)

Lovely
    Rustig aan doen, griep is echt niet tof...

Vandaag niet echt een menu. Ben druk bezig in de keuken met de voorbereidingen voor vanavond. Vrienden komen oud en nieuw bij ons vieren dus maak allemaal lekkere avondvullende hapjes...

Fijne jaarwisseling dames!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Daar ben ik weer lieve meiden .
    Hier alles goed we kunnen er weer tegen.

Iedereen gezond nieuw jaar van ons.

Denk dat we toch een kleine griep gehad hebben of toch alleen de vergiftiging.
    Want we hebben gegourmet met oud en nieuw het vlees wat de andere keer aten niet genomen en nu is er niks aan de hand.

Verder rustige dagen en volgende week er volop tegen aan met sporten en aanpassen van eten.
    De schade wat kilo s er op na drie week en niet sporten zijn erg klein gebleven.
    68.4 was en nu 68. 9 , 5 ons er op dat is niks vergeleken met de vakantie kilo s toen 2 kilo er op .
    Manlief morgen op de weeg schaal .

Maar maandag er weer tegen aan met sporten .

Menu: 4 Broodjes rollade, fruit , manlief haalt iets uit de vriezer wat weet ik niet .
    Verder een gebakje [ mijn s moeder is jarig ]

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen dames!
    Iedereen gelukkig nieuwjaar!

Was vannochtend weer enorm misselijk en heb weer moeten overgeven, begin te twijfelen of ik zwanger ben. Heb dan wel enorm snel last van kwaaltjes aangezien mijn eisprong vorig weekend was. Ga dus maar nergens van uit.

Menu vandaag:

O: 2 rookkaas crackers en een gekookte ei.
    T: shake
    L: 2 oopsies met eiersalade
    T: salade
    A: Ga een curry maken met kip en veel groente en kh arme noodles
    T: runderrookworst met ei

De rookkaascrackers zijn echt een aanrader, heerlijk zijn ze!

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    hoi meiden.
    ook hier man en ik ziek. Vooral man is zwaar ziek en nog te lam om zn eigen glas op te ruimen. Zucht mannen. Gister en vandaag nog niks op. Enige voordeel......je valt er van af hihi. Beterschap lovely. Ik hoop dat het idd een wondertje is. Hihi

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Gaat goed hier met de ziektekiemen ;)

Hoop voor jou dat het wat anders is Lovely :D

Hier nu 76,3 nog eventjes en dan 75....nog 4,3 kg te gaan en dan weer op het gewicht van voor de zwangerschap. Dan ben ik alles kwijt, het liefst binnen nu en 4 maanden. Dan is het echt 9 maanden op, 9 maanden af ;)

Vandaag een bruiloft.....straks lekker tutten :p

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen,

Tina:hoe gaat het nu bij jullie, al wat opgeknapt?
    mamavanjuul: Leuke bruiloft gehad?

Hier alweer aan het werk, lekker vroeg des te eerder ben ik ook weer thuis :).

Menu:
    O: shake
    T: 2 oopsies
    L: rauwkost salade, 2x kwart ei omwikkeld met rookvlees, 2x augurk omwikkeld met kipfilet.
    T: shake
    A: biefstuk op spies met groentes en een salade.
    T: 4x rookvlees gevuld met roomkaas

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    zo meisjes... ik ben er weer

we zijn weer een beetje opgeknapt maar nog wel zo slap als een vaatdoek, boer nog steeds op en heb een smaak in mn bek als een dood vogeltje. een voordeel van het hele gebeuren. 81 kilo vanmorgen dus in 2 dagen gewoon ruim 1,5 kilo mezelf lichter gekotst haha. dat zal vast niet zo blijven maar wel leuk om even te zien.

sporten is er dus niet van gekomen. misschien dat ik morgenvroeg even rustig op de loopband ga, ligt eraan hoe het morgen weer is.

menu heb ik ook niet echt.
    net 2 crackers op manlief wist ook nog niet waar ie zin in had vanavond. is wel weer werken maar ook nog slap. ligt nog bloemkool maar nog weinig zin in geloof ik. dus misschien een soepje ofzo dat het word.

ga nu de kinderen badderen, en es een laag make up aanbrengen. ik zie er uit als een geest. verder rustig aan beetje was en huishouden en vanmiddag even naar mn moeder, effe dr uit

lovely@ hoe gaat het met jou?
    je menu ziet er lekker uit
    mamavanjuul@ leuke bruiloft gehad

de rest@ hoe gaat het met jullie???

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Tina: gelukkig gaat het alweer wat beter met jullie, je weer maar nooit wie weet blijven de 1,5 kilo er wel af :).

Ik was vanochtend niet misselijk maar nu begint het weer te komen. Heb nog geen zwangerschapstest gedaan, mijn lichaam houdt me wel vaker voor de gek.

Net thuis van werk, heerlijk in een opgeruimd huis! Hoef de hele dag niets meer te doen.

Marnat; hoe gaat het bij jullie?

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Het gaat hier wel weer hoor .
    Wij zijn weer van de schrik bekomen.
    Wat is er gebeurt zouden jullie dan denken.
    Ik was er dus even niet omdat mijn vader ons liet schrikken.
    Hij heeft vrijdag een boezem vibratie gehad bleek later in het ziekenhuis.

Manlief is afgevallen 4 ons ,en zo als ik al schreef ik 5 ons er op kerst schade valt erg mee als het om kilo s gaat.
    Maandag gaan we er weer tegen aan .

10. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    marnat@ jeetje das zeker schrikken. gaat het nu weer goed?

hier weegschaal vanmorgen op 80,5. gister ook nog niet veel gegeten. s avonds alleen een kom kippensoep en een klein zakje paprikachips.

nu voel ik me weer 80%. heb daarstraks kom tomatensoep op, 2 boterhammen en een cracker en oja 1 knakworstje die nog in de pan lag. nu wel een vol gevoel. kan nog niet veel eten. vanavond waarschijnlijk frietjes. had vanmorgen echt nog geen puf om te sporten. lekker tot kwart voor 10 op bed gelegen met man. kindjes speelden lief boven ook. daarna lekker gedouched en gegeten.
    vanaf morgen echt weer op de gezonde toer. en vanaf woensdag weer netjes 3x pweek sporten. zal wel weinig conditie hebben. bah wat zon griepje allemaal teweeg brengt.

fijne zondag meiden

ps ben ook ongi geworden vannacht dus deze week gaat er sowieso niets meer af

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Tina: Pas jij op je zelf ? wel wat eten hoor .

Het gaat goed hij is zelf ook geschrokken en belooft niet te gek te doen .
    En vraagt ook vaker als er wat is zij die .
    Kerst spul bv hebben wij gister naar boven gezet .
    En leuk is het niet maar wij willen voorlopig hun niet hier hebben veel trappen omhoog.

Sporten kalm weer op bouwen denk dat ik dat ook doe .
    Anders hebben we ons zelf er mee .

12. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Halloooo ik lees en schrijf af en toe even mee :p

Allemaal de beste wensen nog voor dit jaar!

@ Marnat, dat zal even schrikken zijn geweest. Hoe is het met jullie?

@ Tina, Rustig aan weer opbouwen en nog even uitzieken.. En lekker hoor vanavond een frietje :D.

Ik doe nu mee met de 40 dagen bootychallenge, geheime groep via fb. Elke dag krijg je een oefening en voedingstips :)

Gister ook runningschoenen gekocht en een goed sportbeha. Al 2 dagen hardlopen gedaan, wel afgewisseld met lopen want ben een beginner hihi.. Voelt heerlijk moet ik zeggen! Nu 68 kilo bij een lengte van 1.60 en wil minimaal onder de 65 komen en dan eens kijken wat er nog meer af kan!

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedenavond,

Marnat: jeetje wat schrikken zeg!
    Tina: rustig aansterken! Goed dat je woensdag ook pas gaat trainen, griep eist zoveel van je lichaam!
    Beautevil: Heerlijk hardlopen! Volg je een speciaal schema?

Gisteren en vandaag nog wel een paar keer erg duizelig en misselijk geweest. Heel apart. Had vandaag in ieder geval een negatieve test.

Vanochtend wezen zwemmen, man en kids in het kinderen gedeelte en ik lekker baantjes.
    Vanmiddag huis helemaal gepoetst, morgen begint de drukte weer.

Menu:
    o: shake
    t: niets laat ontbeten
    l: salade
    t: paar augurken tussen het schoonmaken door
    a: Bekijk recept - Atkins.com met salade en kh arme rijst
    t: shake
    En veel water gedronken!

14. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hoi Lovely,

Nee gewoon warming up, klein rondje stad en dat elke keer iets verder uitbreiden en dan weer cooling down...

Ik vind het ook heerlijk :D. Ik hoor wel meer mensen over hardlopen met Evi maar ik doe gewoon wat ik kan en rustig opbouwen.

Vanmiddag met man en zoon naar de speeltuin geweest. Veel geklommen en geklauterd. Daarna kip sate schotel gegeten, manlief en zoon shoarma. Heb wel het vlees grotendeels laten liggen en de salade opgemaakt toen ik voelde dat ik bijna vol zat :)

Zo weer de eerste nachtdienst in! Heb dr zin in! :D

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Beautevil: ik heb ooit het schema van evi gedaan, maar doe het nu ook op eigen gevoel. Op runkeeper maak ik zelf hardloop schema's en zorg dat ik telkens een stapje verder kom en het hardlopen langer volhoud.
    Werkse straks!

16. soeza

soeza Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar meiden!
    Allemaal een fijne jaarwisseling gehad?

Marnat
    Jeetje dat is schrikken met je vader zeg! :(

Tina
    Hoe voel je vandaag? Rustig aan opbouwen weeë qua eten en sporten hoor, zo'n griepje hakt er flink in!

Lovely
    Hmm niet zwanger dus, jammer of opgelucht?
    Misschien even bij de dokter bloed prikken? Kijken of ze daar iets uit kunnen halen waar de misselijk- en duizeligheid vandaan komt?

Beautidevil
    Lekker gewerkt vannacht? Ik vind het altijd zo knap dat mensen nachtdiensten en overdag diensten door elkaar kunnen draaien... Mijn ritme zou volgens mij volledig op z'n kop liggen hihi

Mamavanjuul
    Leuke bruiloft gehad?

Hardlopen
    Leuk om te lezen dat jullie ook hardlopen! Het is verslavend he? Tenminste, ik vind het echt heerlijk om te doen!

Vandaag gewogen, 65.6!
    Ik ben blij! Deze week -1,1 kg :)

Menu voor vandaag
    O: yoghurt met muesli
    T: fruit
    L: boterhammen met kaas en kipfilet, groentesoep
    T: ?
    D: gek aard, broccoli, rundergehaktbal
    T: ? Vanavond sporten, dus ligt eraan hoe laat ik terug ben en waar ik nog zin in heb....

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    beautevil: Met ons gaat het wel goed hoor .
    Wij draaien wel door we weten gewoon dat ze oud worden .
    Zo realiseer je je wel hoe belangrijk bij elkaar zijn is!

Gaan we weer strak zijn sporten en eten aan passen portie .
    Vanmiddag sporten .

Menu: cracker met cervelaat , Cornflakes, fruit, aard vlees en groente .

18. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    soeza@ je gaat lekker zeg

lovely@ ok niet zwanger dus. zijn jullie nog wel bewust bezig?

beautevil@ succes en welkom

nou tis weer maandag. weegschaal vanmorgen 81.3 ik hou maar even 81 als laagste gewicht aan nu. ben ongi en misschien weer wat aangekomen doordat ik wat gegeten heb na het gekots
    de middelste begon vanmorgen weer.. pffff ben dr klaar mee

vandaag lekker in huis rommelen.

menu vandaag:
    o 3 crackers
    l gerookte zalm en een hoop rauwkost als komkommer tomaat en radijs ( gister kilo gekocht bij de makro dus kan voorruit haha)
    t biogarde yoghurt
    d iig bloemkool en een snitzel. voor man en kinderen met aardappels. ik kijk nog hoe ik het voor mezelf klaar maak

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Avond eten word prei oven schotel
    Beterschap tina .

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zo hier de eerste 50 min sport er weer op zitten .
    Woensdag weer een dag om te sporten [ als we geen dagje weg gaan]

Deel Deze Pagina