Tina Hoe gaat het met de zieke(n)? De dag een beetje doorgekomen? Marnat Lekker gesport! Goed bezig! Ik ben ook net terug. Lekker buiten gesport, soort bootcamp training achtig... Rennen, trappen op en af, veel oefeningen, sprinten.. Pittig vandaag hihi Nu met een schaaltje yoghurt lamlendig voor de tv.. Morgen weer werken, vakantie weer voorbij helaas...
Hoi dames! Soeza: Super hoor - 1,1 kilo! Hardlopen is inderdaad verslavend, het geeft altijd een enorme kick als je weer een persoonlijke record hebt behaald. Tina: Ja we zijn al enige tijd bezig voor een 3e . Lekker menu hoor vandaag! Voel jij je weer helemaal beter? Marnat:Super dat je weer lekker hebt kunnen sporten, hoe gaat het nu met je vader? Vandaag een lange dag gehad, weet nu weer waarom ik liever halve dagen werk! Menu: O: shake T: wat komkommer en snoeptomaatjes L: gezoete soja pannenkoek en 3 eimuffins met meer groente dan ei T: shake A: roergebakken biefstuk met veel groentes en kha rijst T: 2 rookkaascrackers
Lovely: Met mijn vader gaat het wel goed , heb hem vanavond nog gebeld. Hij vertelde dat het goed ging en hij volgende week voor long foto s heen moet en gaan ze kijken wat het vlekje is die ze gezien hadden. En hij moet nog een keer voor het vibreren heen zal wel een hart filmpje zijn. Sporten ging idd wel lekker maar wel even weer wennen . Bouw het kalmpjes op.
Ik ren nu ook op gevoel hoor. Vanavond ging t beter dan twee dagen geleden.. @ soeze, i love nachtdienst haha. Zo fijn, weinig gezeik en gewoon relaxed doorwerken. Ik kan ook goed slapen vanuit de nacht Ja lief marnatje samen zijn is zo belangrijk. En wat goed dat jullie sporten! Beterschap met je vader.. @tina hoevaak weeg jij je?
Manlief sport niet die doet het alleen met eten tot nu toe . En met lopen als we dat doen in weekend of s avonds als we de puf hebben. Menu: Manlief kookt , 4 broodjes peperceverlaat , fruit .
Menu voor vandaag: O: Boterhammen met kaas T: Sinaasappel L: Crackers met smeerkaas en komkommer T: Yoghurt D: Aardappelpuree, sperziebonen en kipfilet T: ?
Goedemorgen! Zo even lekker een ochtend vrij, man heeft kids naar school gebracht en ik heb beneden al gestoft, gestofzogen en gedweild. Zo mezelf in mijn hardloopkleding hijssen en dan maar een een klein rondje maken. Menu: O: shake T: gekookt eitje door 4en en omwikkeld met rookvlees L: roerei met veel groentes en 2 rookkaascrackers T: shake A: shoarma gebakken met paprika en champignons en veel salade. T: shake
Haha ik zit zo even rond te neuzen op dit forum in de lounge.... maar de afval topics schieten als paddestoelen uit de grond Haha, volgens mij is het weer Januari met de goede voornemens! Ben dan altijd benieud naar wie het ook echt doorzet en wie er eind januari alweer mee stopt
Poeh had het even zwaar na 2 weken weinig doen! Soeza: ik ben ook altijd benieuwd hoe lang mensen het volhouden. Afvallen is niet iets waar je bij moet denken 1 januari ga ik beginnen! Als je echt wil dan begin je direct!
soeza@ ik weeg bijna elke dag. alleen als ik ongi ben niet. geeft me motivatie als is er maar 1 ons af. lovely@ hier ben ik ook bang voor morgen. ook week niet getraind soeza@ idd als je wil afvallen meteen beginnen. heb ik destijds ook gedaan. was wezen high teaen met vriendinnen en zag sa vonds een foto van mezelf nou ik schrok me kapot. de dag erna heb ik me ingeschreven bij de sportschool. knop was om marnat@ zwaai! hier eindelijk echt weer wat opgeknapt. heb ook mega zin om te sporten morgen menu vandaag: o 2 boterhammen met philadelphia en hummus en rauwkost l : kikkererwtensalade met scampis en radijs, komkommer en tomaat en 2 roggebroodjes met jam en 1 met rookkaas mmmmm t biogarde d: restje andijviestamp met een gekookt ei en duitse biefstuk t paar olijven en blokje roquefort mmmmm gisteravond had ik bloemkoolrosti gemaakt. dat was lekker! bloemkool koken, daarna fijn prakken en zoveel mogelijk water eruit drukken, lekker kruiden met wat je lekker lijkt. ik had paprikapoeder en pittige spaanse kruiden en wat kerrie, ei erdoor en dan even opbakken in de pan. goddelijk!
Oh ja! Die bloemkool is lekker zo! Ik maak het wel eens als nasi, dus dan de bloemkool ipv rijst, is ook lekker.
wat doe je er dan voor kruiden door? gewoon nasikruiden? heel goed idee om dan es een keer een sateetje te eten. vind sate best lekker maar icm nasi is het meteen zon calorieenbom
Ik maak het dan inderdaad gewoon als nasi, maar dan de bloemkool ipv rijst. Kip wokken, groenten erdoor, bloemkool en kruiden. Zelfs man en kinderen smullen dan mee
Oh dat klinkt lekker Heb alleen een man die zoiets niet wil, die is echt van de hollandse pot. Ik heb zondag gesport en poeh zeg, had me er toch een spierpijn van! Een paar heftige lunges gedaan....benen stonden echt in de brand. Vandaag en gister een rustdag en dan morgen weer. Vandaag wel de kinderen naar school en psz gebracht en gehaald op de fiets Heb ik m'n beweging in ieder geval wel wat.
Tina: Zwaai die bloemkool klinkt lekker . Niet gesport morgen weer een dag , we wilden naar Emmen maar die zijn dicht in de week, kan alleen weekends er heen in januari .
Vandaag bootychallenge oefeningen doen, ik merk wel dat ik t er niks aan vind. Ik vind Jillian Michaels leuker! Straks misschien nog een rondje hardlopen! Ik heb vandaag gezondigd, 2 crackers met vlokken toen ik uit bed kwam van de nachtdienst, en we gaan zo als avondeten hutspot eten (ik zonder jus) met een kipburger erbij
beautevil : 2 crackers met vlokken of hagelslg neem ik ook gewoon hoor. En stamppot met jus ook alleen niet te veel. Snoep en koekjes en chips minder en portie pas ik aan . Schep geen tweede keer meer op als er over is . Of ik moet erg veel trek hebben. Wat sport betreft moet je wel sport pakken die je leuk vind ,anders is dat niet motiverend . Even wat anders zoeken op you tube billy blanks doe ik veel .
vanmorgen gesport en het viel niet tegen na een week niks gedaan te hebben. eerst 20 min cross daarna armen met dumbells aantal oefeningen, daarna buikspieren ( ging niet heel lekker, heb al 3 weken last van pijn in mn linkerzij net boven mn heupbot) daarna squats en daarna nog ruim kwartier op de loopband. ook nog ongi dus al met al viel het niet tegen. paar dagen niet gewogen ivm ziek zijn enzo. was vanmorgen 81.0 dus best netjes. weet nog dat ik zo blij was dat ik onder de 90 kwam. nu zit ik dalijk heerlijk onder de 80. die pijn in mn zij is trouwens wel vervelend. dokter kon ook niet echt wat vinden. het zit links in mn zij net boven mn heup. ( dat bot) iemand misschien hier een idee? niet dat ik nou krom loop ofzo maar lastig is het wel. menu vandaag niet spannend o 2 volk beschuit t paar happen yoghurt l 2 boterhammen en 2 crackers en hoop tomaatjes, radijs, komkommer etc t snee roggebrood met jam d zoute snijbonen met witte bonen, aardappeltje en stukje vlees t: ? ( misschien verwen ik mezelf wel met een klein blokje chocola
Goedemiddag! Hier weer een druk dagje erop zitten, ben net thuis en zit nu even snel boontjes te doppen voordat ik dochter van een feestje moet halen. Menu: o: shake t: 2 ei muffins met veel groentes erin l: soja pannenkoek met kaas en een salade t: shake a: gehaktbrood met sperziebonen en wat kha rijst t: 3x kwart ei omwikkeld met rookvlees