Hier niet gesport net thuis van dagje assen . Veel gelopen morgen weer sporten . Menu: Cornflakes, broodje worst , Zilvervlies rijst met ajam paniki met pinda saus en kroepoek , fruit.
Goedemorgen! Poeh wat voel ik me moe, gisteren veels te laat gaan slapen. Het is dat ik overdag niet slapen kan anders was ik nog even in bed gedoken. Zometeen klein rondje hardlopen en daarna maar eens wat in huis doen. Menu: O: shake T: 2x kwart ei omwikkeld met rookvlees L: 2x rookkaas cracker met zelfgemaakte eiersalade en sla/tomaat/komkommer T: shake A: ? moet boodschappen doen T: shake Ik woog vanochtend 78kilo, heb in jaren niet zo weinig gewogen!
Goedemorgen meiden! Ik zie allemaal goed resultaten! Goed bezig! Hier zijn het een beetje rommelige dagen, manlief gaat komend weekend weer weg, 5 weken naar het buitenland voor zijn werk... Zijn altijd pittige weken met 3 kleintjes van 4, 3 en 1 Voordeel: dan kan ik me super goed concentreren op mijn eten, want dan heb ik geen verleidingen door mijn man 's avonds haha! Alleen nu deze week dus wel, manlief wilt zoveel mogelijk genieten voordat hij weg gaat en bij manlief staat genieten gelijk aan veel en lekker eten
Wow...pittig Soeza! Gister weer 2 uren gesport,was heftig! Een nieuwe release van bodypump, dus weer andere bewegingen. Afgelopen dagen veel te veel gesnaaid, moet weer ongesteld worden Slap excuus, maar dan heb ik zo'n naaidrang 1-2 dagen. Daardoor wel weer 300 gr erbij....dus de komende dagen veel water drinken om het vocht weer af te voeren.
Als ik ongi word of ben eet ik niks meer om , alleen meer zin in chocolade . wat ik zo min mogelijk pak. Pak dan zo veel mogelijk fruit . Soeza: 5 week zonder manlief succes en knuf . Als je manlief lekkers pakt , pak jij fruit als je trek hebt of komkommer . Of fles water nemen . Als hier de lekkere dingen van kerst op zijn , zijn wij ook strenger . Dan nemen we komkommer , zilveruitjes augurk . Menu: Keizerbroodje twee met kaas , cornflakes, stamppot spruiten met worst, fruit.
je hebt helemaal gelijk hoor, het is ook eigenlijk zo simpel "gewoon niet snoepen" maar heel soms heb ik de ruggegraat van een visstick Maar aan de andere kant wil ik me ook niet alles ontzeggen, want dat werkt ook weer niet bij mij... dus gewoon af en toe een snoepmomentje, dan kan ik het de andere dagen juist weer makkelijk laten liggen.. Doel voor deze week is op gewicht blijven en vanaf volgende week weer eraf
Menu voor vandaag O: yoghurt met een beetje muesli T: peer L: boterhammen met gekookt ei (alleen het eiwit, eigeel vind ik niet lekker ) T: sinaasappel D: mie met heel veel groenten en kipfilet
soeza@ succes met de komende 5 weken. herken het wel beetje. mijn man ligt dan wel elke nacht naast me maar maakt ook dagen van 16 uur dus ook hier vaak alleen met de kids. is al sport op zich hihi. alle ongestelden@ hihi hier is het bijna weer klaar. morgen nog en dan weer weg. en vallen we hopelijk weer af. morgen weer sporten. zin in. heb best beetje spierpijn van gister. pijn is fijn. vind dat wel lekker altijd ( een beetje spierpijn dan) nog steeds last van mn zij dus buikspieroefeningen en zware gewichten doe ik even niet. kijken of dat helpt. morgen dus crosstrainer, loopband en verder kijk ik wel. wat een baggerweer he? gewoon koud in huis is het. de middelste kijkt tv en de jonsgte is op de bank in slaap gevallen. ga effe mn badkamer poetsen. krijg ik het nog warm ook menu vandaag: o snel 2 boterhammen in mn mond gepropt had haast l salade van zalm uit blik met hoop groenten en rauwkost 1 cracker en een sneetje roggebrood met appelstroop t biogarde d bulgur, broccoli, champignons en beetje macaronisaus met gehakt ( reset eet macaroni) t laatste stukje roquefort zit vandaag redelijk hoog qua calorieen zie ik. maar wel gezonde dingen dus dat moet dan maar. morgen sowieso weer lager want dan eten we savonds zomaar een soepje met een boterham.
Hallo dames, Vandaag half 4 eruit ivm nachtdienst Dus mijn ontbijt was vanmiddag, 2 crackers En als avondeten patat met een frikandel... ja ja heb even gezondigd haha! Ik woog vandaag 66,2 ... 30 december was dat nog 70 kilo (ik was toen wel ongi )
Hier een onsje er bij nu 69 kilo precies niet veel voor de eerste week . Maar de chocolade en koekjes toch maar even weer minder op mijn werk en thuis. Hoeft daar niet aan te liggen , maar zoeken doe je toch . Of toch drie /vier keer sporten in de week , ga dit maar even uit zoeken wat werkt en fijn voelt . Menu: 1 Broodje peper cervelaat , fruit , cornflakes. aard blokjes met ?? En niet te gek wat lekkers als ik wat wil pak ik zilver uitjes . Bautivil: dat is fijn ga zo door , hoe veel moet je nog ?
beautyevil@ netjes zeg marnat@ idd maar even uitproberen. gister weer iemand die het opviel dat ik zoveel was afgevallen. leuk leuk leuk. net terug van sporten. maar niet te gek gedaan. nog steeds last van mn zij. 20 min cross, 20 min loopband, dumbells, leg press ( wel weer zwaarder die) en nog even op de powerplate. nu snel douchen, kleintjes weer halen, grote halen, eten zwemles en vanavond lekker niks meer. menu o 2 volk beschuitjes t plak kruidkoek l gerookte kipsalade met veel groenten en een plak roggebrood t yoghurt d tomatensoep, brood en een lekkere beschuitbol t nogmaals het laatste stukje roquefort (gister geen zin meer in gehad)
Fijn is dat he Tina? Dat je complimentjes krijgt enz. Dat motiveerd echt Fijn weekend dames Morgenmiddag sport ik weer even voor we uit eten gaan hihi Vandaag rustdag! En een bakje chips heb ik wel verdiend vanavond
@ Marnat, ik wil onder de 65 wegen, ik ben 1.60 lang. Mijn gezonde gewicht volgens de BMI lijst zou 57 kilo zijn maar das veel te weinig
beautevil: Is dat idd wel gezond zo licht? Of zou dat ook aan je bouw liggen? Met mijn vader gaat het goed hij moet dinsdag heen onder de cat scan Manlief gaat mee met ze . Vader vind het maar niks wat ie allemaal door moet gaan . Hoop alleen dat het vlekje niks is. Uitslag niet meteen. Niet gesport we zijn even naar Duitsland geweest.
Hooooooi! Mag ik mij hier ook melden? Vol goede moed ga ik beginnen. Ben zelf flink obese.. heb 11 maand borstvoeding gegeven aan dochter-lief en daarom niet bezig geweest met afvallen. Nu wil ik toch wel erg graag. Besloten om met moeder naar sportschool te gaan en ook echt vol te houden! Dit in combi met gezond eten. Het zal moeilijk worden, maar we gaan er voor! Ben nu al flink aan het afbouwen met alle suikers. De laatste tijd erg veel snaai momenten gehad (chips, chocolade enz) het afbouwen is naar maar ik weet dat zodra ik dat heb gehad, het veel beter voelt! En het voelt sowieso nu al beter aan. Alleen de avonden vind ik voor nu echt het moeilijkste om vol te houden.. zijn echt de snaai momenten. Fijne avond verder!
Nono: Welkom en succes. Suikers is idd dik maker . Wat is je menu op moment , mis dat we kunnen helpen daar in te veranderen + advies geven. Portie aan passen + snoep chips koekjes laten voor wat het is. Drinken kun je over gaan op spa , water thee koffie . In weekend neem ik af en toe een glas fris of een biertje soms. En je moet vooral niet meer op schepen dan 1 keer . En sporten idd is erg goed en meer trap lopen en of wandelen fietsen.
Ik merk dat het vandaag al beter gaat dan gisteren. Ik schep inderdaad avond eten vaak 2 keer op, vandaag is dit 1 keer en ik zit vol. Natuurlijk nu honger gevoel, maar dan drink ik maar wat water. Ik drink eigenlijk altijd water/thee/koffie, cola vind ik niet lekker. Laatste tijd dronk ik wel vaak sinas, terwijl ik normaal gesproken af en toe een glas drink. Het was echt gekkenwerk de afgelopen weken en dat merk ik goed. Ik werd vanavond voordat ik ging avondeten echt duizelig en kreeg hoofdpijn, gevoel dat ik echt suiker nodig had of anders van mijn stokje ging. Echt aan het afkicken...... Menu op dit moment is nog niet hetgeen waarmee ik werkelijk wil afvallen. Dr. frank dieet deed ik voor mijn zwangerschap, werkte goed! Ik was 10 kg afgevallen en zelfs nu zijn ze er nog niet weer bij op. Ik weet dat ik snel dik word van koolhydraten, en dat uit mijn menu halen werkt goed! Inderdaad sporten, de hoeveelheid wat ik nu beweeg is ruk. Laatst kreeg ik een opmerking, dat mijn dochter misschien wel net zo'n dikke buik als mama kreeg. Dat was bij mij echt de druppel. Ik ben het zat om zo te zijn en dat mijn dochter er op aan word gekeken omdat mama zo is? Nee, dat schoot verkeerd. Heb een heel hoog bmi (40+) en ik ben nog niet heel oud (25) maar wil graag nog heeeeel lang van mijn dochter kunnen genieten. Een operatie zit ik niet op te wachten omdat ik ervan overtuigd ben dat ik dit zelf kan doen.
nono: Is mis erg vervelend en lastig om te horen wat ze over je dochter zeggen . Maar laat dat even rusten zou ik zeggen, die is 1 die beweegt wel en als ze gewoon mee eet . Werk eerst aan je zelf idd je bent nog jong . Zoek per keer uit wat goed werkt , en werk daar van uit om een ritme er in te krijgen om af te vallen. Mis heb je het al gelezen maar ik ben ook even aan het testen en uit zoeken waar het aan komen bij mij vandaan komt op moment zijn het maar onsjes . Maar dat kunnen kilo s worden , dat wil ik niet weer . Succes in elk geval en slaap lekker voor straks . Ik ga nu op bed.
Goedemorgen bikkels! Man is vanochtend vertrokken, dus vanaf nu weer helemaal gefocust op mijn eetpatroon Ben benieuwd wat de weegschaal gaat doen maandag... Ik heb niet buitensporig veel gegeten, maar wel wat ongezonder, dus ik hoop eigenlijk op hetzelfde gewicht als vorige week te komen, iig hopelijk niks erbij haha! Marnat Spannende dag dan dinsdag! Krijgt je vader gelijk de uitslag of nog niet? Beautidevil Wat knap! 66,2! We hebben hetzelfde doel, allebei onder de 65.... En dat gaan we halen! Tina Hoe gaat het? Thuis iedereen weer opgeknapt? Fijn is dat he, als andere mensen complimentjes geven over het afvallen.... En terecht! Je bent al hartstikke veel afgevallen! Nono Welkom! Ik zag dat Marnat al veel nuttige tips heeft gegeven, als je vragen hebt, gooi ze maar in de groep... Samen helpen we elkaar naar een lager gewicht! Lovely en mamavanjuul zwaai voor jullie meiden! Alles goed? Menu voor vandaag O: Crackers met gekookt ei L: bulgursalade met kip D: pitabroodje kip en groenten en daarnaast een groene salade Tussendoor weet ik nog niet, zal fruit of yoghurt worden, net waar ik zin in heb.
goedemorgen gatver... ben ik eindelijk klaar met ongi weeg ik gewoon een pond zwaarder dan gister..... nou ja vast logische verklaring voor ( niet gesnoept iig) misschien vh sporten. drukke dag vandaag. dalijk even naar opa en oma. vanmiddag naar verjaardag. tussendoor 1001 en dingen menu: o roggebrood met appelstroop en beschuitje met hummus t thee l 3 kha boterhammen met filet en philadelphia beschuitbol met beetje vruchtenhagel t beetje yoghurt d kip tandoori met bulgur ipv rijst en broccoli en rauwkost t paar olijven fijne dag. reageer morgen uitgebreid op jullie