hallo meisjes. hier vanmorgen weer 80,6. er komt niets aan er gaat niets af zullen we maar zeggen. plateautje denk. hebiig andere dingen gedaan met sporten, wat andere oefeningen dus wie weet helpt het. zo lekker douchen en gauw wat in het huishouden doen menu vandaag: o 2 crackers t plakje kruidkoek l 3 volkorenboterhammen en 2 gekookte eitjes t biogarde d aardappels, snijbonen met witte bonen en tartaar t als ik niet weer vroeg in slaap val een bordje met rauwkost
Goedemorgen! Ik ben gisteren wezen fitnesscentrum, was wel even lekker. Nu wel spierpijn. Ga morgenochtend weer even met de buurvrouw. Tina: gewoon doorzetten, soms sta je gewoon even stil. Menu: O: shake T: komkommer en snoeptomaatjes L: soja pannenkoek met kaas en kipfilet en een salade T: shake A: zalm met een salade T: shake
ja ik zet zeker door hoor, ik ben al zon eind maar af en toe denk ik weleens grrrrrrrrr maar ik hou vol. tot het bittere eind.
Pff herkenbaar hoor! Hier gaat het nu ook zo langzaam dat ik denk kan er überhaupt nog wel meer af? Maar inderdaad zoals jij zegt, je bent al zo'n eind op weg, eigenlijk is opgeven gewoon geen mogelijkheid. Ik zit alleen wel, wat als ik streef gewicht heb behaald, hoe moet ik dan verder, zodat ik niet meer ga aankomen.
Hoiii! Tina, inderdaad volhouden! Komt wel weer.. de aanhouder wint. Lovely goed bezig! O: Shake T : 2 crackot met filet american L : Shake D : Kipfilet met brocoli. Ben 40 minuten wezen sporten. Tot nu toe nog elke dag geweest.
Joehoe daar was ik weer even! Net thuis van mn late dienst en zo mn bed in. Ik weeg nog steeds 67 dus er is niks bij en ook niet af hihi Weltrusten dames
Goedemorgen! Nono sport je elke dag? Ik ga zo kinderen naar school brengen en daarna sporten met de buurvrouw. Zij sport ook bij basic fit en ik kan het pasje van man gebruiken, ideaal! Ik heb namelijk echt een sport maatje nodig met fitness.
Sporten van middag en morgen . Menu: 1 broodje rookkaas , fruit , cornflakes , aard , prei ,rollade .
Beautevil in ieder geval positief dat er niks bij op zit. Hehe.. lekker geslapen? Lovely, jep! Alleen weekend niet. Gaat ons (ga met mn ma) goed af! Marnat, fijne dag! O : shake Straks weer sporten! Heb er zin in dit x.
Ik mis het hardlopen Jullie hebben het allemaal over lekker sporten, dus dat helpt ook niet echt he Misschien toch maar een avondje oppas regelen zodat ik even lekker kan gaan rennen.... Menu voor vandaag: O: boterham met pindakaas T: Weet niet meer hoe die dingen heten (oranje fruitsoort, zit tussen een mandarijn en een sinaasappel in) L: boterhammen met worst en een schaaltje yoghurt T: appel D: macaroni
@ Nono, ja heerlijk geslapen hihi! Vandaag weer laat dienstje, ben nu hutspot met verse worst aan het koken voor op het werk. Iedereen neemt op het werk shoarma en doner enzo... Ben er niet gek op vandaar ff zelf koken. Ik zit op het wachtbankje, eind deze maand kijken of het eindelijk raak is Spannend! Fijne dag dames, ik lees vanavond weer bij!
ben er ook weer. nog steeds zelfde gewicht hier. vanmorgen erg druk geweest. nieuwe bril uitgezocht. pfff loop heel de week al achter de feiten aan. morgen weer drukke hectische dag. beschouw deze week maar als verloren week. menu vandaag 0 2 speltboterhammen l gerookte kipsalade en 2 speltboterhammen t yoghurt maar denk ik. d bloemkoolnasi met een vietnamese loempia uit de oven t gisteravond sliep ik al om acht uur en heb om 11 uur 1 klein mini snickertje op ( waardoor ik door de grond ging met mn kies, volgens mij heb ik een gaatje dus was meteen weer genezen) vanavond als ik nog wakker ben een schaaltje rauwkost
Goedemiddag! Beautevil: Spannend! Tina: Pff ren hier ook al de hele week achter de feiten aan, erg vermoeiend. Nono: Knap hoor! Soeza: Lukt het allemaal een beetje in je eentje? Vanochtend wel lekker gesport, drie kwartie cardio en daarna drie kwartier kracht. Zondagochtend weer! Menu: O; shake T: shake ( naar het sporten) L: 4x augurk + kipfilet en 2x kwart ei met rookvlees ( had geen tijd om lunch te maken) T: atkins chocolat bar ( die was lekker!) A: maaltijdsalade met biefstukreepjes T: shake
Hier net klaar met sporten uurtje anderhalf . Soeza: Doe je alleen aan hard rennen? Anders eens kijken op you tube staat vast wel wat om te sporten voor jouw. Nono: je moet je lijf ook rust geven he , zo veel sporten geeft geen afval garantie . 3 / 4 Keer doe ik het , nu twee keer voor dat ik op de weeg ga morgen. Maar als jij je er goed bij voelt en geen lasten onder vind .
Hai-hai! Ik was vorige week weer braaf bezig: goed op mijn eten gelet en 1,5 kilo kwijt. Maar we hebben de afgelopen 4 dagen geklust. Dat is doorgaan tot je honger hebt en aan de boterhammen gaat (overal rotzooi, natuurlijk geen tijd en plek om een salade in elkaar te draaien). Voordeel is dat je geen tijd hebt om te snaaien en best wel behoorlijk lichamelijke arbeid verricht (overal spierpijn; autch!). We hadden helpers en 's avonds was het 1x soep met brood en 1x pizza en 1x chinees... met de nodige biertjes. Nu weer lekker chili con carne gekookt. Ik houd wel van 'echt' eten hoor!
Lovely Ja hoor, gaat op zich wel... Buiten dat ik hem natuurlijk verschrikkelijk mis, maar de kindjes zijn de laatste dagen erg lief en ze maken weinig ruzie hopen dat het de komende weken zo blijft haha! Marnat Normaal gezien doe ik alleen aan hardlopen ja, maar is wel een goede tip van je! Heb daarnet eens even aan her kijken geweest en er is genoeg te vinden op YouTube
Dappertje Verbouwen is funest voor een gezond eetpatroon ja Gaan jullie verhuizen? Nog veel werk of al bijna klaar?
Idd genoeg te vinden op you tube . Ik zelf doe billy blanks veel soorten heeft ie . Weeg schaal was goed weer een ons er op 69 ,1 maar . Zijn nu 16 dagen bezig + na kerst nog geen paniek komt vast goed. Nog drie maand en dan weer controle cholesterol en bloeddruk . Als er dan maar een mooie gewicht staat op de weegschaal. Vanmiddag weer sporten uurtje denk langer . Menu: 1 broodje kalkoenfilet , fruit, cornflakes , Aard, bloemkool en gemarineerde steak.