Sporten en afvallen. Motiveer elkaar.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door TinaTeenslipper, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier weekend lekker slechte dingen gegeten bitterbal en chips.
    Nu weer er tegen aan als we wat willen zilveruitje en augurk .

Menu: 1 broodje kalkoenfilet , fruit , cornflakes , Rode bieten aard en kipfilet ,

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier ook een slecht weekend met patat en pizza, maar wel erg gezellig Hihi!

Nu weer op de gezonde tour!

O: 2 speltbrood met pindakaas
    T: appel en tomaatjes
    L: yoghurt met muesli
    T: peer, spelt brood met kaas
    A: boerenkool

Verder veel water. Door al het vette eten ook een opgeblazen gevoel en rommelende darmen. Ga ook op mijn werk wat vaker kolven, dus even een boterham extra eten, anders word ik duizelig.

@dapperje dik: ik ook een traagwerkende schildklier. Mag over 2 weken weer prikken. Ben ook heel benieuwd!

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    uiteraard hier na de friet van gister paar onsjes zwaarder. eind volgende week word ik weer ongi. dan wil ik voor die tijd de 79 in beeld gezien hebben.
    verder niet veel te melden alleen dat ik gruwelijke koppijn heb maar ja. maar veel drinken vandaag

menu is dit:

o 2 crackers
    t plakje ontbijtkoek
    l salade met rosbief, mais, rauwkost, tomaat, komkommer en ui en 2 crackers
    t yoghurt met ananas
    d boerenkool met tartaartje
    t ?

4. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Hallo meiden!

Ik heb net voor de lunch twee speltboterhammen op met kipfilet en 20+ komijnekaas (PAN, van de AH, echt goed te eten!).
    Ik houd erg van kaas en vleeswaar. Tussen de middag eet ik samen met mijn kinderen. En heb dan geen tijd om sla te maken. Morgen blijven ze over, dus dan wel weer + sporten, dat is toch een belangrijke factor bij het afvallen!

Ik zag jouw foto TinaTeenslipper in dat andere topic; wat heb jij een goed figuur! Er moet nu zeker niet veel meer af?

Ik wil ruim 10 kilo kwijt zijn. voor de meivakantie, dan gaan we naar de zon en wil ik in een bikini.

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    dappertje dik@ nou dat valt wel mee hoor:) ben nog steeds 5 kilo te zwaar volgens bmi en die wil er ook echt graag afhebben.
    zal hier ook nog even de foto plaatsen. van gister en een van vandaag;)

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    .....

Bijgevoegde bestanden:

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    ....

Bijgevoegde bestanden:

8. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Mooi hoor TinaTeenslipper!

Het moeilijkste is straks om op gewicht te blijven denk ik!

Ik had net na 3 mandarijnen en 5 paranoten nog steeds trek en heb huttenkase genomen. Zit nu wel vol. Hoeveel kcal is een schaaltje?
    Ik heb net de app van de Eetmeter gedwonload.

9. soeza

soeza Niet meer actief

Ziet er goed uit Tina!!

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kom weer even zwaaien!
    Lees vanavond even terug :).

Vandaag even weer een uurtje wezen sporten voornamelijk cardio en wat buikspieren aangezien ik gisteren ook was wezen sporten en wil mijn spieren ook niet over belasten.

Menu:
    O: shake
    T:komkommer en cherry tomaatjes
    L: shake
    T: 2 rookkaas crackers
    A: zuurkoolschotel
    T: shake

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Marnat: wat schrikken van je vader! Heel veel sterkte de komende tijd.
    Tina: wat zie je er goed uit!
    Dappertje dik: in huttenkase zitten volgens mijn niet veel calorieën hoor.

Ik ben alweer aan het werk, zijn we ook op tijd klaar.
    Na het werk boodschappen doen en hoop daarna nog tijd voor sporten te hebben.

Nog niet echt een menu voor vandaag.

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Menu: 4 Brood met kalkoen filet , fruit , stamppot bruine bonen met worst. En mis nog zilveruitjes vanavond .

Lovely: Dankje meis .

13. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    neee lovely! JIJ ziet er pas goed uit. top meid. echt! hoeveel moet er bij jou eigenlijk nog af? kan nooit veel meer zijn.

hier vanmorgen weer 80,2 dus de friet was er weer af hihi. hoop echt eind van de week onder de 80 te duiken. we zullen zien.

hier nog even een redelijk rustige dag. eind van de middag komt mn nieuwe wasmachine. manlief heeft hem uitgezocht en het is een miele met heel veel snufjes enzo. hij legt nog net de was niet in de kast maar hij strijkt en alles blijkbaar. is allemaal niet zo erg maar heb er een pokkehekel aan om dat allemaal uit te zoeken bij zon ding. ik ben meer van was erin, knop indrukken en draaien maar. afijn we zullen zien. iig nog een hoop strijk zo meteen.
    morgen donderdag en vrijdag allemaal druk....kleintjes hebben morgen eerst voorleesontbijt op school en daarna nog even sporten.
    tot later meisjes

oja menu vandaag:

o 3 lichtgewicht vezelcrackers ( ofzo iets)
    t plak volk, ontbijtkoek
    l 2 kha boterhammen 1 cracker en een beetje salade met huttenkase en ei en rauwkost
    t yoghurt met ananas
    d kip tandoori met bulgur en rauwkost
    t blokje kaas mmmmm

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Tina: 5 kilo dan heb ik een gezonde bmi, maar die 5 kilo is enorm moeilijk! Oeh nieuwe wasmachine, hopelijk is hij een beetje makkelijk bedienbaar! Lijkt me trouwens heerlijk als je daardoor niet meer hoeft te strijken! Lekker menu heb je!

Ik ben op dochter aan het wachten, daarna even snel wat voor mijn moeder uit de stad halen ( ben gek dat ik het doe!) daarna naar huis auto halen en boodschappen doen. En dan hopelijk nog wat tijd over voor het huishouden en sporten.

15. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    hier exact hetzelfde. ook nog die laatste 5 kilo. maar idd het gaat er nu effe niet meer af ondanks dat ik echt niet snoep of iets raars doe. maar we gaan het redden meid!....

zi te twijfelen of ik misschien straks nog een half uur op de loopband ga... moet wel de ah op tijd komen. die komt tussen 5 en 7. als ie nu voor 6 uur komt doe ik gauw de kids in pyama en ga ik effe. mag man ze op bed leggen;) anders sowieso morgen sporten.

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hier word het morgen sporten, ging het echt niet redden.
    Die laatste 5 gaan we er inderdaad wel af krijgen! Gewoon blijven doorzetten!

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lovely en tina : Manlief en ik hebben net als jullie ook moeite om de laatste gewenste kilo s er af te krijgen 4 /5 kilo .
    Idd niet opgeven meiden jullie zijn al zover gekomen.

Eten vandaag geen idee vader moet naar het zieken huis .
    Knuf

18. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    gisteravond idd nog even half uur op de loopband geweest. en jawel vanmorgen 79.9! jeeeeej onder de 80.

reageer straks nog. moet nu gauw weg.

sterkte vandaag marnat met je vader. xxxx laat je wat weten

19. soeza

soeza Niet meer actief

Wat is dat toch met die laatste 5 kilo bij iedereen ;) Pfff, lijkt wel alsof ze niet weg te branden zijn.... maar goed, we zetten door! Straks als het zomer is en we in onze bikini's aan het paraderen zijn dan kunnen we trots zijn op onze slanke lijntjes :D

Tina
    Jeeeeeeeeej!! Onder de 80!! Super!! :):):):):)

Marnat
    Sterkte vandaag in het ZH

Lovely
    Moet jij nog 5 kg tot een gezond bmi? Ik zag in een ander topic een foto van je voorbij komen en ik vond je echt al super slank!
    (jij had toch die blote buik foto in de spiegel?)

Menu voor vandaag:
    O: boterham met worst
    T: meloen
    L: restje macaroni
    T: yoghurt
    D: gehaktbal, sperziebonen en aard.puree

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier nog 3 kg voor een gezond bmi...zit nu op een bmi van 25,7.
    Ik wil er echt nog minimaal 4 af en daarna verder zakken.
    Steven is onder de 70.... Maar dat ga ik pas doen als ik gestopt ben met borstvoeding geven.

Vandaag ongesteld geworden, verklaard misschien ook het schommelen wel. Vanmorgen op de weegschaal 76.3.

Deel Deze Pagina