Dankje tina en soeza. Met mijn vader is het mis de tumor is kwaad aardig , maandag hebben de artsen over leg hoe verder . We hebben flink gehuild samen , ik wilde sterk voor ze zijn maar als je je ouders ziet huilen . Breekt je hart en is die niet te lijmen , de tranen goed laten gaan . Tina: topper onder de 80 kilo. Niet gesport morgen flink sporten en goed van me af sporten En na 31 dagen toch nog ongi geworden . We hebben maand menu bij de chinees gehaald en samen met mijn ouders er van genoten . Morgen weer ons eigen week menu s .
Ach Marnat, wat vind ik dit vreselijk voor jou en je familie! Heel veel sterkte daar! Hier wil het afvallen niet zo goed lukken, ben de motivatie een beetje kwijt en eet teveel lekkers...
Ahh marnat wat een K*t nieuws dikke knuffel meid.... En wij maar "klagen" over die lastige laatste 5 kilo, pfff, dat stelt toch helemaal niks meer voor bij zulke berichten he... Sterkte!
lieve marnat wat een vreselijk nieuws. kan hij nog wel behandeld worden. echt verschrikkelijk....wat een ellende. heel veel sterkte en geniet zoveel mogelijk van elkaar. xxxxxx
Idd klagen over die 5 kilo is er niks bij , weet je dat zal me een zorg zijn . Als in maart alles bij mij maar goed is. De bloeddruk en cholesterol . Maar voor nu is mijn vader moeder manlief en familie mij vele malen meer waard dan al die kilo s bij elkaar. We gaan zeker van elkaar genieten . Lovely dankje Geen idee tina denk dat dat van het overleg die ze hebben afhangt .
Sterkte marnat! Jeetje.....ben echt zwaaaaaaaaar ongesteld! Kon gister de motivatie niet vinden om te sporten, maar ben toch gegaan. Niet zoveel gedaan in de fitnesszaal, wel weer een uur gepumpt.
bah ongesteld word ik hier ook weer eind volgende week. echt ik haat dat. dat er geen knopje is van als je het niet meer nodi hebt dat je het af kan zetten he haha. marnat@ hou ons op de hoogte he mop! hier vanmorgen 79.5. eindelijk weer in de omlaagmodus nu. ga zo op visite rest van de dag lekker thuis. vanavond is het feest. lekker klein stukje vienetta ijs nog van de kerst. nog 2 stukjes. dus vanavond en dan nog een keer mmmm menu vandaag o 2 crackers en wat biogarde t niets behalve thee l 3 speltboterhammen en 100 gram cocktailgarnalen lekker uit de wok met knoflook. rauwkost t plak volk ontbijtkoek d pasta zero van de action ( best te eten) en daarbij gehakt met roerbakgroente en saus, schaaltje rauwkost t ijs!!!!
even snel, kom later uitgebreid reageren... Heb even je idee van de banner gepikt Tina! Goede motivatie zo
Ja hoor hou jullie op de hoogte , want dan kan ik mijn verdriet kwijt. Hier toch iets uit week menu gehaald de zelf gemaakte nasi die zouden we nu eten. Maar dan eten we vandaag het geen van gister . En vandaag van me af sporten heerlijk nu al zin in . Menu: Twee broodjes salami , fruit , cornflakes, aard spinazie, ei en saucijs.
Goedemiddag, Tina: super, onder de 80! mamavanjuul:Goed dat je wel bent gegaan, pff vreselijk kan je daar toch door voelen he. Marnat: Knuffel voor jou, je kan hier altijd je ei kwijt. Net terug van de sportschool, was weer heerlijk. 45 minuten cardio en 30 minuten krachttraining. Nu even genieten van een kop koffie en een shake, daarna douchen en op pad voor een kado. Menu: O: shake T: / L: shake T: atkins reep A: bloemkoolschotel uit de oven T: shake Verder veel water.
Geen knopje, wel een pilletje Ik mag volgende week ook weer meedoen aan de rode brigade, vind er ook nooit iets aan nee, voel me dan ook een week lang opgezwollen en ellendig... Die week is voor mij ook vaak een struikelblok qua afvallen, dan moet ik me echt inhouden om niet te gaan snaaien Maar voor nu gaan we goed! Menu voor vandaag: O: Boterham met overgebleven gehaktbal van gisteren T: meloen en druiven L: koninginnesoep, crackers met smeerkaas en komkommer T: yoghurt met notenmuesli (nieuwe verslaving, is zoooooo lekker!) D: bami
ja pilletje klopt maar bij mij zit er een knoopje in juist omdat ik van die pilletjes ook niet goed werd. het blijft wat zo he haha
De weegschaal was aardig blijf staan op 69, 1 . Deze week wel gesnoept niet gesport [ geen tijd ] Hoop vandaag wel te kunnen sporten en volgende week ook . Menu: 1 Broodje kaas , witlof schotel , fruit , cornflakes. En zilveruitjes misschien. Nee neem geen koekje snoepje chips .
weegschaal gewoon 79,1 vanmorgen terwijl ik me gisteravond kotsmisselijk heb gevreten aan een veel te groot stuk ijs. dacht ach niet meer de moeite om in 2 te delen eet het wel op. werd gewoon misselijk maar dan moet het toch op he whaha. afijn. heb iig voorlopig weer genoeg ijs op. maar dames zoals je dus leest. ijs is goed voor de lijn haha vandaag weer druk. zo eerst sporten. menu vandaag. rommelig hoor maar ja o; 3 crackers t biogarde l kom brinta en 2 volkoren beschuitjes t handje noten d gerookte zalm, rauwkost en 3 speltboterhammen t.... geen idee nog
Goedemorgen! Tina: super! gaat lekker zo! Marnat: sporten komt wel weer, je hebt nu veel aan je hoofd. alhoewel het ook een fijne uitlaatklep kan zijn. Ik ben aan het werk, nog paar uurtjes en daarna weekend. Menu: O: shake t: atkins reep l: shake t: haring A: groente/kip spies met salade t: handje noten
Lovely: Sporten laat ik niet om mijn vader hoor . Gewoon de hele week nog geen tijd gehad , laat thuis. Gister nog met s moeder weg geweest . Maar zomenteen ga ik wel sporten heerlijk zelfs om te doen.