ik zwaai ook even snel tibo@ balans is volgens mij wel prima tot nu toe. vanmorgen wel kilo zwaarder maar gisteravond laat gegeten en ongi geworden dus telt zeker mee. maar schommelen tussen de 71 en 74 blijft prima. mis het sporten... donderdag voor het laatst geweest, kan woensdag pas weer helaas
Goedemorgen! Hoe gaat het met iedereen? Hier wel goed, alleen erg druk gehad afgelopen dagen. Dus niet echt tijd gehad om mee te lezen. Tina: nog gefeliciteerd! Leuke verjaardag gehad? Handig dat jullie het in één keer doen. Baby1985: welkom! mamavanjuul: zwaai terug! Tibo: hoe vond zoontje de monkeytown? Eevie: Wat leuk! Gefeliciteerd! Willen jullie een groot feest? Dappertje dik: hoe gaat het bij jou? Ik krijg vandaag een event recorder, heb al meer dan een jaar last van een onregelmatige hartslag. Vrijdag eindelijk eens mee naar de huisarts gegaan. Ook word er gekeken of ik niet iets met mijn schildklier heb aangezien dit in de familie zit. Heb nog niet op de weegschaal gestaan, dus weet niet of er iets bij of af is. Zolang ik me maar goed voel. Menu: O: turkse yoghurt met een handje muesli T: appel L: roerei met italiaanse groentes en wat salade T A: witlofschotel met zalm T: ?
Even vlug bij gelezen . De douche is erg mooi geworden , morgen alleen nog een schilder en dan genieten . Hij doucht heerlijk na morgen alles goed schoon maken . We hebben de kamer gister al geshopt de rest aankomende dagen . Hier kilo kwijt sta op 66,9 nu en manlief op 93,5 3 kilo er af. Manlief heeft paar dagen kies pijn gehad vandaag andere kies laten doen . Auto uitlaat stuk , moet voor de keuring als niet te duur is blijft de auto anders helaas weg . Tina: de dag dat je vroeg was ik jarig hihi. Jij gefeliciteerd met de kids Trouwen : spannend geniet er van [ sorry vergeten wie ] Welkom nieuwe meiden. Menu: geen idee licht er aan wat manlief kan eten . Morgen weer menu.
Lovely, ja hij vond het helemaal geweldig! Heeft z'n eigen prima vermaakt! En bek af 's avonds! Vanmorgen 65.4
eevie@ gefeliciteerd wat leuk trouwen! marnat@ ow hahaha nou gefeliciteerd meid en wat heerlijk dat je badkamer naar je zin is lovely@ succes, mijn man moest toen ook destijds een keer zon kastje.. heeft de verwijsbrief nog liggen want zn klachten waren toen ook ineens weer weg. ben benieuwd wat er uitkomt meid rest@ zwaai! hier is het rustig. mn middelste dochter is sinds gister ook na de basisschool vertrokken dus alleen met mn kleine vent is het erg stilletjes in huis. moet er nog erg aan wennen en mis mn meisje echt. de grote ook wel natuurlijk maar die gaat al 2,5 jaar naar school dus al meer aan gewend haha. ik ben dus maar begonnen sinds vandaag om mn zoontje proberen zindelijk te krijgen. hij word over 3 weken 3 dus het word tijd. hij wil gelukkig op het potje en daarstraks zei hij: er komt plas.... wel te laat natuurlijk maar vond het allemaal al heel knap. net is ie weer op de pot geweest. luier was wel nat maar het begin is er.ook leert hij sinds deze week fietsen ( met zn skelter) moest ie eerst ook niks van weten dus hij gaat goed voorruit haha gewicht was vanmorgen 73 maar ik ben ongesteld dus zegt weinig verder. vind het prima. volgende week is het vast weer minder ik heb het heel de dag megakoud maar kreeg net een berichtje dat mn bestelling van wehkamp binnen is... heb gister verdorie gewoon 3 dikke vesten besteld met dit rukweer. de truien die ik heb zijn me veel te groot en mn nieuwe kleren lijken nog heel ver weg te zijn voor we die aankunnen. ben zo klaar met dit baggerweer. BAH! morgen weer eindelijk sporten, lijk wel een verslaafde haha. donderdag voor het laatst geweest dus heb zwaar afkickverschijnselen...ga heerlijk aan de slag morgen. zo hebben we weer bijgepraat. nog even menu vandaag o brinta t ontbijtkoek l tonijnsalade en 2 boterhammen t een ei d bulgur met gehakt groentesaus t?
Hier ook even snel mijn menu: O: walnoten, incabessen, blauwe bessen, cacaonibs met yoghurt T: 3 paaseitjes bij de cappuccino L: eiwitshake met amandelmelk T: appel en wortel, misschien nog een groene smoothie A: zelfgemaakte quiche met salade
Hier weer op de 75! Na 3 weken wachten eindelijk ongesteld geworden. Hoop dat er weer eens wat af gaat... Sta nog steeds wat stil. Ben in twijfel of ik ga sporten... Ben best moe. Gister ook nog 1,5 gelopen.
mamavanjuul@ wie weet na ongi er weer wat af. zal duimen voor je hier vandaag lekker gesport.. menu vandaag o 2 crackers met ham t boterham appelstroop en mandarijn l linzensalade met cottagecheese en 2 boterhammen met ham en rookkaas t 1 bonbonnetje en paar happen magere kwark d aardappels, bloemkool met een beetje saus en filetlapje t nog geen idee
Bessen (inca, goji, blauwe) met yoghurt Veel water op de sport (kracht, spinning, buikspieren) Appel 3 speltpannenkoeken met pure chocopasta Sinaasappel Leftover quiche Zoals jullie zien aardig wat kcal en koolhydraten en val nog steeds af en krijg een beter figuur. Als ik minder eet, word ik moe, kouwelijk, chagrijnig en duizelig.
M'n doel gehaald, 65 als m'n zoontje 1 wordt! Nu Naar de 60 voor m'n verjaardag in juli! O; yoghurt met druiven T; fruit L; eiwrap T; kwark met walnoten D; 2 pitabroodjes met kip shoarmareepjes T; ?
Goed bezig meiden. Mamajuul : Hoe is het met je vader , is er al meer bekend? Knuf In je topic las ik niks vandaar mijn vraag . Morgen weer wegen ook deze week nog niet gesport . Volgende week er weer tegen aan als het lukt ook weer lopen en weer bij houden . Menu: o: twee kadetjes met pepercevelaat '. L: cornflakes T: fruit a: zilvervlies rijst met chiken thongt . t: ?
Goedemorgen! Dappertje dik: Ik vind het niet veel hoor, als jij je hier goed bij voelt en je lichaam er goed op reageert! Daarnaast is het ook gewoon gezond, helemaal op een dag als je sport. Ik zelf eet erg weinig maar ik ben sowieso nooit iemand geweest die veel eet voorheen at ik nog minder dan nu en dan voornamelijk ongezond. Tbo: wat super dat jij je doel behaalt hebt! Naar de 60 voor juli gaat je ook wel lukken hoor! Tina: Heel herkenbaar van het sporten. Hier helaas ook te weinig tijd en oh wat mis ik het dan. Het is gewoon een verslaving! Marnat: Hoe gaat het met jouw vader? Mamavanjuul: Balen dat je stil staat, gewoon doorzetten hoor. Anders eens wat veranderen in je eetpatroon? Soms kan dat ook helpen. Ik heb net gesport, nu even lekker zp-en voordat ik ga schoonmaken. Menu: O: kwark met proteïne muesli T: eiwit shake ( net naar het sporten genomen) L: salade met tonijn en een gekookt eitje T: proteïne reep A: gehaktbal met veel gegrilde groentes T: eiwitshake
Lovely83: Gister mee geweest naar de bestraling je ziet dat het niet super gaat . Hij is moe en het slikken doet erg zeer pleister morfine zijn al verhoogt . Nog een week en twee dagen en dan zijn alle bestralingen en chemo s geweest . En dan herstellen en hopen dat het beter gaat worden . En alle behandelingen hun werk gedaan hebben.
Goh ik ben even helemaal niet bezig geweest met afvallen en sporten. Maar wel netjes gegeten. Inmiddels 7 kilo kwijt!
aszz@ lekker zeg! marnat@ we blijven duimen mamavanjuul@ idd hoe is het met jou vader meid? heb je het je kinderen al verteld, hoe reageerden ze hier geen bijzonderheden.... nog steeds ongi dus gewicht blijft constant 72,5 menu vandaag... o brinta t ontbijtkoek l salade met cottage cheese en 3 bruine boterhammen t kwark met een klein beetje gele vla erdoor ( zo weinig dat ik het niet proefde haha) d aardappels, witte bonen in tom,saus en een vegetarische groenteburger t weet nog niet
Dankje meiden . Hier 8 ons er op nu 67.8 , zou ook wel kunnen heb niet gesport twee week. Volgende week weer flink sporten en dan zien we wel weer . Menu: O: 1 Broodje 30+ kaas . l: cornflakes t: fruit a: Geen idee t: ?
Mijn vader krijgt vanmiddag de uitslag van de PETscan, dus een erg spannend dagje... Verder druk geweest met van alles....laat de weegschaal even staan. Let wel op, zoals gewoonlijk. Sporten is er deze week ook bij in geschoten, wel 1,5 uur gewandeld.
mamavanjuul@ ik duim voor het beste! hier net terug vd sportschool. ik ben kapot... 30 min op de treadmill, daarna buikoefeningen en als laatste kwartier op de cross... nu lekker douchen menu vandaag@ o 2 crackers met kip en filet t magere kwark met ananas erdoor l zalmsalade en 2 boterhammen t nog een boterham met appelstroop denk ik d ik denk dat we met zoontje naar de pannekoekenboot gaan. meiden gaan logeren nl bij oma en opa t hummus met komkommer misschien
morge meiden mamavanjuul@ had ergens snel gelezen dat het geen kanker was. toen viel mn telefoon uit. maar vast een grote opluchting! wat fijn nou laatste dag ongi hier gelukkig weer. dus eens kijken wat het gaat doen hier komende week. met de hoeveelheden die ik nu eet val ik in principe nog steeds af maar verder dan 1 kilo wil ik niet meer dus even de balans weer zoeken. snoep al iets meer dan voorheen in de zin van elke dag 1 of 2 paaseitjes of een extra klein koekje ofzo. gisteravond niks meer genomen, zat vol van mn pannekoek spek appel. was wel lekker zeg. gister ook erg moe na het sporten. was een half uur bezig en ik brak ineens af joh...rest van de dag keimoe. vandaag niet veel bijzonders. hoop dat die shitregen is kapt. moet nog effe naar de winkel helaas... kwark vergeten en ik kan niet 3 dagen zonder whaha menu vandaag ongeveer@ o brinta t geen idee op de koffie bij mn moeder l gerookte zalm en 3 bruine boterhammen, rauwkost etc t kwark of plak ontbijtkoek of mini eierkoek d gebakken aardappels, broccoli, champignons en een groenteburger t ?" fijne paasdagen meisjes