nee dat kan absoluut geen kwaad ikzelf eet altijd een half bord broccoli ( is echt wel 350 gram) 2 aardappels en 100 gram vlees. daar kom je echt niet van aan. zo doe ik dat met alles eigenlijk lindah@ welkom
Okay bedankt meiden... Ik heb me er ook wel in verdiept, maar toch dat gevoel dan weer hè.. Gewoon het gevoel van vol zitten en het idee dat ik toch weer teveel heb opgeschept.. Ik heb wel m'n bord vulling veranderd trouwens. Voorheen at ik veel meer vlees, schepte ik meer aardappelen op en minder groente (denk ca 200 gr.) Ik besef me dat ik hierin al een flinke vooruitgang heb geboekt Gelukkig voel ik me vandaag een heel stuk fitter dan voorgaande dagen (alleen zo'n enorme droge mond/tong/keel), dus morgen gaan ein-de-lijk de sportkleren weer aan. Ik heb er zin in
Lindah: Welkom en succes . Groente is juist goed . Ik doe het met minder aardappels en meer groente en soms geen vlees. Porties minderen niet snoepen geen chips . Chips eet ik nu wel af en toe ik sta nu goed al mag het van mij ook wel 65 kilo zijn. Als het goed is is het nu 67,2 sport deze week niet omdat het morgen niet mag . Ik wil graag nog wat strakker voor de zomer als de bikini weer aan gaat . Menu: o: 1 broodje 30+ kaas l: 1 broodje 30+ kaas twee kadetjes cevelaat. t: fruit 4 crème crackers suiker . a: Aard ,wortels , stukje varkenslap . t: komkommer en mis augurk met boterham worst .
En welke lengte heb jij Marnat? (heb je vast al eens genoemd, maar het topic is zo lang..) En bij mij is het ook het vooruitzicht naar Griekenland. Ik wil zò graag mijn badpak in de wilgen hangen en lekker een bikini aan. Nu zal ik dat daar ook wel doen, maar toch is het een heeeel stuk leuker als je daar dan ook redelijk comfortabel in rond kan paraderen
@ Marnat; dan is jou gewicht toch best netjes icm je lengte? Misschien idd wat meer groente voortaan eten, als je hier toch best veel van mag. Vind het moeilijk om vlees te minderen, vind dat op zijn tijd best lekker.. Mijn man is nog steeds niet thuis dus hoop dat de avondwandeling er nog in zit..
@ TinaTeenslipper: Zag laatst jou voor en na foto in de lounge, echt superknap! Ik vind het zo irritant dat die buik blijft.. Hoe heb jij dit gedaan?
Lindah: Mij hoor je verder ook niet , maar ik hou het wel in de gaten . Ik heb ook hoge bloeddruk en cholesterol is ook wat hoog . Dat moet om laag en vandaar ik moet op letten ook. Je kunt ook een dag geen vlees nemen doen wij ook wel . Minder vlees op bord doen we dan weer niet .
Das idd een goed idee! Een dag geen vlees want als het in de kan ligt kan ik het niet laten liggen.. Ow das wel vervelend cholesterol en bloeddruk aan de hoge kant.. Heb je hier ook medicatie voor( als ik teveel vraag moet je het gewoon zeggen hoor)
Lindah: Ja alleen voor de bloeddruk plastabletten . Cholesterol niet daar mag ik in september nog weer heen om te prikken . menu: o: twee crackers kipfilet . l:twee broodje ei t: fruit na het wandelen mis nog crème crackers . a: ajam paniki met zilvervlies rijst . t ? Straks de bloeddruk meter halen , en dan maar weer zien wat die doet . doe gewoon t shirt aan het is mooi weer dan zien ze hem maar jammer dan.
ik heb nog steeds wel buikje hoor... buikvet is het laatste wat weggaat en het moeilijkst om weg te krijgen. maar voor mij werkt een combinatie van cardio en krachttraining met een goede verhouding van eiwiten, koolhydraten en vetten goed. en verder bij je dagelijkse bezigheden goed op je houding letten. buikspieren regelmatig aanspannen.
Succes vandaag met de bloeddrukmeter! Hier net ontbijt op; smoothie van zomerfruit(diepvries), halve banaan, klein lepeltje havermout, kokos, klein beetje honing en karnemelk. Dadelijk lekker met dochter in de tuin spelen om 14.00 uur gaan werken. Avondwandeling niet gelukt.. Man was pas om 21.15 uur thuis.. En toen was het te donker om een stuk te wandelen..
Zag pas je reactie toen in mijn bericht geplaatst had.. Verhouding van eiwitten ed is wel iets waar ik me echt eens in moet verdiepen. 30 Days Shred wisselt redelijk af met cardio en kracht. Zal idd eens beter op mijn houding en manier van bewegen letten, dat is een goeie!
o- brinta met amandelmelk en wat noten t- wss 1 lichtgewicht cracker met rookvlees l- maaltijdsalade met overgebleven zalm/rucola van gister aangevuld met tomaat, ui,, komkommer en pijnboompitjes t- fruit d- nog ff over nadenken Nu mn wasmachine vullen en aanzetten en dan lekker naar de sportschool
wat een heerlijk weer he dames! zo moest het altijd maar zijn vind ik haha vanmorgen gesport. weer last van mn knie en iom mn instructeur eens een kwartier op de powerplate oefeningen gedaan. gaf wel verlichting. schijnt een goed ding voor reumatische klachten te zijn. maar vaker doen dus. verder kon ik helaas niet vol gas vandaag dus. ach ja vrijdag weer beter. weegschaal vanmorogen 71,6 lekker dus alle weekendcalorieen er weer af. ik ga gauw even stofzuigen en mn gehakt vast rullen voor vanavond en dan heerlijk de zon even in. meiden moeten om 3 uur weer naar streetdance dus verplicht uurtje weer binnen zitten menu vandaag o 1 cracker en 1 volk boterham t cracker met appelstroop l salade met veel groente, linzen en cottage cheese en 2 boterhammen t yoghurt met ananas d volk penne met klein beetje gehakt en veel groenten en tomatensaus
lovely@ hoop dat je dochter snel opknapt zeg! bah hier zn gangetje... weegschaal vanmorgen zelfs 70,8 whaha prima alles tussen de 70 en 72 menu vandaag@ o brinta t ontbijtkoek l 3 volk boterhammen met cottage cheese en rauwkost flinke bak t banaan en had nog trek dus komkommer met hummus d bulgur, broccoli, en gehaktballetjes met teriyakisaus t misschien nootjes ofzo nog morgenvroeg niet sporten, vriendin is jarig dus ga morgenavond sporten verder lekker genieten van het weer
Hoop ook dat ze snel beter is, het breekt mijn hart haar zo te zien. Ik ben net even heerlijk wezen sporten, alweer de 3e keer deze week. Zaterdag ga ik mee doen met outdoor fitness in het bos. Ik weeg momenteel 75! Erg blij mee, hoop er nog een kilo onder te komen als speling.
menu: o 1 Broodje kip filet . l: Cornflakes. t: fruit A: geen idee nog . t: zilveruitje of komkommer . Hier weer wat er af een halve kilo weegschaal staat nu op 66,7 . Vandaag als het goed is uitslag bloeddrukmeter .