dalijk verjaardag vriendin vanavond sporten. verder vandaag heen en weer racen tussen school, psz en speelafspraakjes menu vandaag@ o 2 beschuitjes t klein stukje taart l 2 gekookte eitjes, veel rauwkost en 2 volkoren boterhammen t yoghurt d aardappels bloemkool en runderbraadworst t komkommer met hummus
Goedemorgen! Marnat: hopelijk is de uitslag goed! Tina: geniet van je taartje Hier enorme spierpijn van het sporten gisteren, vooral in mijn benen. Dochter is nog steeds ontzettend ziek, vanmiddag afspraak bij de huisarts en dan maar eens kijken hoe we haar aan het drinken en eten gaan krijgen. Menu: O: griekse yoghurt met proteine muesli T: appel L: salade met tonijn,kappertjes, cherry tomaatjes,komkommer en een gekookt eitje. T: handje noten A: eiwrap met gegrilde kipfilet, ruccola,tomaat,komkommer en daarbij nog gegrilde groentes T: 4 blokjes suikervrije chocolade
Hoi, Marnat, al de uitslag van de bloeddrukmeter? Hoe was het bij de huisarts, Lovely? Hopelijk knapt je kleintje snel op! Heel veel beterschap iig.. Hè, hè, hier eindelijk weekend, na drie lange dagen op het werk.. Vandaag niet heel gezond gegeten.. Op het werk is ontbijt en en lunch eigenlijk altijd brood, heb wel gelet op mijn beleg.. Hond is ziek( erge diarre en vandaag ook naar da geweest). Dus dadelijk nogmaals dweilen want vannacht heeft ze dus binnen gedaan en dat doet ze nooit. Vanochtend heeft mijn man alles gepoetst en gedweild maar wil er toch nog een keer goed doorheen. Hond moet nu ook in de tuin vertoeven. We hebben nu pillen voor haar en ze heeft een spuit gehad, hopelijk knapt ze snel op! Vanavond maken we een wokgerechtje en daarna ga ik aan de 30 Days Shred. Iedereen fijn weekend!
Hier nog geen uitslag waarom geen idee mis te druk . Anders bel ik ze zelf wel maandag middag na mijn werk . Zal dan wel goed zijn lijkt mij.
Hier voor manlief ook een halve kilo er af nu 93,5 gaat mooi zo . Verder fietsen en wandelen vandaag . En vanaf maandag weer flink sporten .
Goedemorgen, Marnat wat super dat er bij jullie beide wat af is. Lindah hoe gaat het nu met de hond? Had hij wat verkeerds gegeten? Hier knapt dochter na een week eindelijk weer op! Ben lekker in huis bezig, zoon is naar club en man is bezig aan zijn onderzoek in het ziekenhuis. Alle rust dus om alles snel aan te pakken. Menu: O: kwark met proteine muesli T: niets laat ontbijt gehad L: 2 zelf gebakken proteine bolletje met kaas en wat rauwkost T: handje noten A: ovenschotel van zalm en broccoli T: 4x augurk met kipfilet
Fijn dat het wat beter gaat met je dochter . En dan hebben we er weinig aan gedaan om het er af te krijgen alleen weinig tot geen vlees . menu: o: twee kadetjes met kipfilet . l: cornflakes. t: fruit a:Nasi t: zilveruitjes of niks Straks lekker wandelen of even fietsen naar mijn ouders .
hier alles prima. ondanks vrijdag klein stukje taart, gisteravond paar knabbeltjes ivm visite stond de weegschaal vanmorgen op 70 precies. net 1 lekker bolletje ijs op van de ijssalon en vanavond friet. benieuwd dus morgen... morgen weer gezond en verantwoord. vanmorgen lekker getraind aankomende week nog normale ritme en dan 2 weken meivakantie dus even kijken hoe en wanneer we dan kunnen sporten. moet dan ook weer ongi worden zie ik net. bah!
Tina: Heerlijk 70 kilo hou het mooi zo , en heerlijk he om toch wat ongezonds te kunnen eten . En dan op mooi gewicht te staan . Hier niet gefietst was te koud , zo misschien wel even een stukje lopen de zon schijnt . Vanavond obesitas kijken ben nieuwsgierig naar de dikste vrouw die mee doet .
Verloren schaap meld zich Vanmorgen m'n eerste weegmoment....... 77.6 kg 1.4 kilo eraf! En dat alleen nog maar door mijn eetpatroon om te gooien. Sporten is nog niet lekker gelukt:x Woensdag welliswaar naar de sportschool geweest en daarna zou ik op zaterdag gaan. Helaas is de sportschool waar ik heenga in het weekend maar beperkt open (alleen zaterdag van 8 tot 1) en moest mijn man zwager helpen met een verhuisklus en kon ik dus niet weg Nu zit m'n meis ziek thuis, maar hopelijk kan ik haar strakjes even naar m'n moeder brengen, dan kan ik toch gaan sporten. En anders vanavond.. Gister nog Obese gekeken? Jeetje, ik had wel met haar te doen hoor. Uit haar verhaal hoorde je ook dat ze in haar vroege kinderjaren al begon met overgewicht, maar nooit de juiste hulp heeft gehad. Triest Maar wat een doorzetter die meid, ik kreeg echt sympathie voor haar met hoe ze het nu aanpakt.. Prachtig programma Tina, heerlijk dat je op een punt bent gekomen dat je af en toe even iets extra's kan nemen zonder dat je daar meteen voor gestraft wordt. En inderdaad die meivakantie komt eraan, da's altijd weer puzzelen. Ik denk dat ik dan de avonden maar pak.... Marnat nog geen uitslag... balen!! Hopelijk hoor je het vandaag. Blijft toch in je hoofd zitten.. Knap dat je man ook weer gezakt is in zijn gewicht, jullie zijn lekker bezig Die van mij is 2 kilo afgevallen door van 2 klontjes suiker in zijn koffie, naar 1 miniklontje te gaan per bakkie.. Maar om hem helemaal van eetpatroon te laten veranderen is lastig hoor, is een mieper met groenten. Hij eet ze wel, maar het liefst in stamppotten en laat ìk die nu dan liever weer niet eten ivm teveel aardappelen Patstelling hier. Hij neem maar lekker zijn eigen verantwoordelijkheid Lovely, hoe is het nu met je dochter? Bij mij in de omgeving heb zijn er ook al 3 kindjes met uitdrogingsverschijnselen opgenomen in het ziekenhuis. Onwijs rotvirus is het wat er heerst. Mijn zoon en ik hadden het vorige week ook, alleen gelukkig minder ernstig. M'n zoon heeft 1 nacht gespuugd en kon daarna gelukkig weer kleine beetjes vocht binnenhouden. Heeft nog 2 dagen geduurt voordat hij weer echt ging eten, maar een beetje bouillon en water gingen er gelukkig weer in.. Lindah, hoest met je doggie? En jou meisje gelukkig weer beter Wij hadden gister hier trouwens de finish in het dorp van de ronde van Noord-Holland. Wat een happening man Had ik me van de voren niet gerealisseerd eigenlijk. Het waren semi-profs uit verschillende landen, best officieel allemaal Finish was ca 100 meter vanaf m'n huis, dus alles kwam hier langs en stond voor m'n huis uit te blazen, praten en alles. Erg leuk Menu: O- Brinta T- Zuurdesem cracker (ze zijn heerlijk Tina) met kaas en komkommer. L- 2 volkoren boterhammen met kipfilet en een eitje. T- Banaan en kiwi D- Spagetti (ik ga vandaag voor het eerst saus maken zònder zakje, hopelijk wordt het wat) T- Handje noten of wat olijven, net waar ik trek in heb.. Nou, dat was het wel denk ik.. Nu ga ik als de sodemieter in huis aan de gang. We willen ons huis te koop zetten, maar dan moet er nog even heel wat werk verzet worden.. Opruimen, opruimen en nog eens opruimen en vooral ook nog redelijk wat schilderwerk.. Bah, zo geen zin in, maargoed het is ff doorbijten.. Fijne dag, geniet van de zon
loetje@ fijn dat de crackers smaken haha. hier is s avonds sporten vaak moeilijk deze tijd. wij hebben een eigen bedrijf en nu is het topdrukte tot eind mei en werkt mn man sowieso 4 avonden ook dus kan alleen de vrijdagavond. maar ben er al uit hoe ik het ga doen... koningsdag zijn we dicht en ga ik s avonds sporten en dan vrijdagavond. de week erna 5 mei gesloten dus dan en ook weer de vrijdagavond. en de zondagen dan natuurlijk. komt goed. enige waar ik hier van baal is dat ik nu ik zo afgevallen ben het de godganse dag zo ontzettend koud heb. vroeger liep ik met dit weer allang in t shirt.. nu een shirt, bloes met lange mouw en daarover een vest en nog zeg ik niet van ja lekker. hoop dat dat met de tijd wel beter gaat. ach ja een mens kan niet alles hebben haha marnat@ weet je al iets?" lovely@ dochter weer beter?" hier vandaag poetsdag maar weinig zin. heb slecht geslapen door spokende oudste dochter menu vandaag o 1 volk boterham en 1 beschuit t plak ontbijtkoek ( laatste banaan was erg vies geworden helaas) l 2 volk. boterhammen en een gerookte kipsalade t yoghurt met ananas d volk. penne salade met mozzarella veldsla en tomaat t handje noten of hummus met komkommer
Hier gisteren een etentje gehad.. En zaterdag een suikerbroodje op maar gelukkig niets aangekomen maar ook niets afgevallen.. Vandaag weer goed aan de slag! Vanmorgen smoothie van magere yoghurt, banaan, havermout, kokos en honing. Straks crackers, 1 met kaas andere met komkommer. Hond gelukkig weer heel stuk beter. Heeft een kuurtje nu en heeft een injectie gehad, ws darminfectie miss door toch iets van de straat te hebben gegeten.. Vandaag voor het eerst weer brokken, hiervoor alleen beschuit, waren we samen op dieet @ Marnat, nog gebeld voor de uitslag? En jou man ook weer lekker wat kilo's kwijt! Goed! @ Lovely, gelukkig knap je dochter op! Hopelijk is ze snel de oude! @ Loetje, goed bezig!! Knap zeg!! Hopelijk kun je vandaag nog even lekker sporten! Hier dadelijk dochter op bed, dan even poetsen. Daarna verjaardag van schoonvader. Note aan mezelf: ' niets pakken op de verjaardag!!' * stopt rijstwafels in tas*
Niet alleen wij zijn goed bezig ook jullie . Ik ben nu met buikoefeningen bezig geweest net 3 filmpjes 10 min merk het wel . Afvallen hoeft niet meer manlief en ik hebben besloten dat ik alleen eerst op strak ga concentreren . We gaan voor eind van de week dat ik al wat strakker ben . En hij op 92 pressies staat liefst minder . Moet je trouwens elke dag buikoefeningen doen of ook drie keer in de week ? De uitslag is er al en ja hoor toevallig moest ik de hele dag werken en dan belt ze lol. Ze heeft me gemaild zeiden ze maar na de verkeerde [oeps vergeten mail adres te veranderen ] Moet in elk geval hogere medicatie die ik nu heb lijken niet te werken . Als deze bijna op zijn weer heen voor bloeddruk meten . Verder moet ik de mail nog lezen morgen zal ik hem weer krijgen . menu: o: 1 broodje kipfilet l: 3 broodjes kipfilet t: koekje bij de thee . t: fruit a: witlofschotel t: zilveruitjes
Even mijn blijheid delen: ik zit onder de 80 kg!!!! 79,6 kg!! Sorry even ego berichtje maar eindelijk onder de 80 kg!!
lindah@ wat een goed gevoel geeft dat dan he! gefeliciteerd! marnat@ benieuwd wat je nu krijgt dan..mijn man heeft in het begin ook verschillende gehad voor iets goed werkte hier niets bijzonders vandaag met mn moedertje wezen winkelen. sandalen voor de jongste gekocht en voor mezelf ala 80 euro. ik trok ze aan en dat voelde heerlijk dus dacht kopen die kip haha zijn eccos die ik vorig jaar eigenlijk al wilde maar vind ze zo duur.. maar zere voeten is ook wat dus nu toch alsnog gekocht menu vandaag@ o 2 volkoren boterhammen met kip en hummus t niets l waldkorn broodje rosbief in de stad. mmm lekker was die t broccoli met paar kleine blokjes feta en 1 plak kipfilet d bulgur met chili con carne t hummus komkommer en/of paar zoute stokjes
Tina: Ik krijg nu Enalapril maleaat 5 mg , heb 1 gehad en heb het koud , morgen vroeg weer elke ochtend . Als deze beter zijn dan de plas tablet dan is het goed. Menu: o: 1 Kadetje vruchtenhagel. t: 1 crème crackers niks er op. L : om 11 uur 3 crème crackers niks er op, kiwi moest werken om 12 uur t: twee wassa crackers pindakaas . a: aard , doperwten , karbonade met vla na . t: zilveruitje Gister en vandaag buikoefeningen gedaan onderbuik merk ik wel . Eerst maar elke dag 10 tot 30 min denk ik en mis 1 workout er bij . Geen idee of ik dit zo moet gaan doen , ik doet het al korter dan het normale sporten .
Menu: o: 1 broodje 30 + kaas l: 2 broodjes 30+ kaas t: fruit a: Stamppot bruinebonnen t: zilveruitjes Vanmiddag buikoefeningen .
ik ga zo sporten. benieuwd hoe het gaat vandaag weegschaal blijft rond de 70. verwacht vandaag of morgen wel mn ongi. menu vandaag o brinta t krentenbol na het sporten l 3 volk boterhammen en 2 gekookte eitjes en rauwkost t yoghurt met ananas d andijviestamp met runderbraadworstje t?
Goedemorgen! Loetje: super dat er al wat af is! Marnat: hoe gaat het nu met je vader? Lindah: yeah! Onder de 80! Motiverend he? Tina: hier ook al ongesteld, niets aan. Sportse! Hier spierpijn van het sporten gisteren, maar gelukkig niet zo erg als vorige week toen kon ik amper opstaan! Zo met een vriend en vriendin kop koffie doen en verder vandaag wat in huis bezig. Menu: O: kwark met muesli T: niets heb pas net mijn ontbijt op. L: rode bieten salade met tonijn T: 4x augurk met kipfilet A: Hartige taart T: handje noten