lovely: met mijn vader gaat het goed zoals ik aan de telefoon kon horen . morfine heeft ie niet meer en hij heeft als het goed is gister weer stukje verder auto gereden alleen. Vanavond gaan we heen , we mogen s ouders auto even lenen . S avond s ga ik niet op fiets na zer toe 10 kilometer . Ga buikoefeningen doen zo heb me vast gedweild . Was draait en verder zie ik wel wat ik doe morgen weer een dag .
effe snel... straks met de jongste naar het buro verder vanmorgen foto laten maken van mn knie en gepoetst in huis. morgen hebben de kinderen koningsspelen en smiddags vriendinnetje te eten en spelen.. heb besloten dan maar morgenavond even te gaan sporten. menu vandaag o 1 volk boterham en plak ontbijtkoek t beschuitje appelstroop l cottage cheese met linzen en rauwkost en 2 volkoren boterhammen t denk yoghurt, pas laat terug van buro d beetje volkorenpenne met gebakken champignons en een varkenshaas... beetje rommelig vandaag
tina: Alles goed met de jongste of hadden ze weer wat te zeuren ? Met mijn vader gaat het goed fietst al weer . Alleen slikken gaat wel maar zagen wel dat het nog pijn deed. Menu: O: 1 Broodje pepercevelaat. l: gebakken visje en een cracker met hagelslag. t: cerry tomaten , banaan en handje tum tum . a: aard spruiten kipschnitzel. t: Denk niks
Fijn te horen dat het naar omstandigheden zo goed gaat met je vader Marnat.. Mag ik vragen hoe oud hij is? Tina, lekker hectisch middagje voor de boeg. Wel gezellig Lindah, goedzooooo!!! Heerlijk he, als je zo'n mijlpaal voorbij bent Gister heerlijk gesport. Kwartier gefietst, ca uur krachttraining, en nog 1500 meter geroeid. 's Morgens kids naar school gelopen, lekker stukje wel. Dus lichaam weet er geen end aan met al die beweging. Iig wordt ik er heerlijk vrolijk van.. Zaterdag weer. Vandaag en morgen werken Menu; o-Beetje griekse yoghurt met noten, chiazaadjes en wat havermout t-2 zuurdesem crackers met kaas en komkommer l-2 volkoren boterhammen met kipfilet t- cup-a-soup kip en een appel d-rösti (aardappelschaaf, gehakt, ui, champignon en prei) t- 2 zoute haringen Ooooh ships, maandag is het natuurlijk koningsdag Daar gaat m'n sport anderhalfuurtje Nouja, dan denk ik maar dat ik een fikse wandeling ga maken oid.. Verplaatsen naar dinsdag is lastig, omdat ik woensdag weer wil. Donderdag en vrijdag zijn mijn werkdagen en dan is de puf helemaal op... Nouja, ik zie wel..
loetje : Mijn vader is 69 jaar . Anders moet / kun je you tube aan doen en daar wat sport uit zoeken staat genoeg . Ik doe dat ook ik sport niet in een sport school . Vandaag geen buikoefeningen gedaan , mis als ik zin heb morgen. Morgen is ook mijn weeg dag .
Dan heeft hij nog wat jaartjes tegoed hè Marnat.. Ik hoop voor jullie op een goede uitslag volgende maand.. Je tip is op zich wel leuk, zij het niet dat de hele malle-brigade hier thuiszit maandag. Echt hoor, ik heb weleens geprobeerd te sporten met die gasten (dochter 8, zoon 10, man 49 (eigenlijk het grootste kind)) thuis, maar is niet te doen hoor. Ik kan dan ècht niet serieus op m'n matje gaan liggen hier, duurt geen seconde of er bupst iemand bovenop:x Pfffff, af en toe zou ik ze wel een weekje uit willen besteden
Loetje: die grote mag je houden de kleinsten mogen hier rustig komen. Heb je geen kamertje waar je rustig kan sporten ik doe het in de computer kamer . Komt alleen een kat langs te kijken wat ik doe
Haha, helaas geen kamertje over waar ik ruimte genoeg heb. Tuurlijk kan ik wel een beetje buikspieren doen, dat kan overal. Maar ik wil liever ook een beetje meer actie erbij.. Ach, ik zie wel hoe ik het doe. Denk toch die stevige wandeling, is goed voor m'n kont
hier weegschaal met iets er op weeg nu 67, 2 , niet erg . Denk dat ik dan toch met buikoefeningen 1 workout er bij moet doen. Als ik tijd heb vanmiddag maar meteen mee starten . Wel goed gegeten maar minder kcal verbrand . Menu 1 broodje 30+ kaas l: cornflakes . t: fruit . a: aardappel blokjes met appelmoes . t: komkommer met /of zilveruitje . Vanmiddag sporten en buikoefeningen .
hahaha loetje@ ik herken dat dat man en kinderen gedrag hier beetje rommelige dag weer en ik heb nog es lekker koppijn van ongi ach ja het word vanzelf weer avond zullen we maar denken. menu vandaag@ o 3 lichtgewicht crackers met cottage cheese t plak ontbijtkoek l 3 volkorenboterhammen ( en niet snoepen van de frietjes die ik voor de kids bak) t banaan en biogardeyoghurt met ananas d broccoli, bulgur, champignons en groenteburger t ?geen idee nog....misschien wel een lekker chocolaatje
Druk, druk gehad.. Hoe is het met jullie? P Fijn dat je vader weer een stukje kan fietsen, Marnat! Ohh een lekker chocolaatje vanavond mmm.. Ik heb straks slaapdienst en hoop niet dat er teveel lekkere dingen in de kast liggen. Stom he, maar op het werk vind ik het moeilijker om eraf te blijven.. Haha loetje dan kan je idd beter op de sportschool gaan sporten! Hoewel als ze allemaal op je gaan liggen en jij probeert je op te drukken is dat een aardige oefening Morgenmiddag gaan we pannenkoeken eten, is een verassing voor mijn vader. 1 juni is het een jaar geleden dat hij een zwaar herseninfarct heeft gehad. En we zijn superblij dat hij nog leeft en best goed is opgeknapt. Dus dat willen we met het etentje zeggen en hem ern hart onder de riem steken. Vanochtend een cracker en Waldkorn beschuit op Vanmiddag pak ik ern zelfgemaakte kipkerrie salade en cracker. Avondeten weet ik niet, is op het werk. Morgenavond wil ik weer sporten. Jullie allemaal een fijn weekend!
Hee hallo allemaal! Druk hier, heb dus ook niet alles gelezen, wel dat het goed gaat met de vader van Marnat, dat is natuurlijk super! Ik val niet meer af, maar krijg wel meer spieren, vetpercentage nog steeds omlaag. Het is hard werken, maar je begint het nou echt te zien. Had vorige week met dat mooie weer een t-shirtje aan en strakke jeans en iedereen: wauw!! Dat stimuleert mij meer dan een getal op de weegschaal! Doei!
Dappertje Dik: Fijn dat het goed gaat en een ander het ook ziet . Geeft idd een goed gevoel , je zelf goed voelen en zeker voelen is erg belangrijk . Als ik niet uit kijk kom ik nog in broek maat 36 . Riem moet al in derde gaatje zo wel als ik 40 aan heb en ook bij 38 . Manlief is 1,5 kilo kwijt in een week weegt nu 92 pressies nog een beetje en hij heeft weer een goed bmi . Menu: o: twee broodje kipfilet . l: geen idee laat ontbeten . t: fruit a: nasi koeloejuk t: zilveruitjes .
hier ook druk ondanks de vakantie ongi weer zo goed als voorbij. schommelen doen we tussen de 70 en 70,8 benieuwd wat hij dalijk weer aangeeft na ongi. sporten gaat zn gangetje. zondag en gister geweest. nu pas vrijdag weer en zaterdag want zondag ga ik een dagje weg met vriendinnen. niet erg... van gister beetje spierpijn. menu vandaag@ o brinta t ontbijtkoek l 3 boterhammen en 2 gebakken eieren met rauwkost t yoghurt met ananas d roerbakgroente kipfilet en bulgur t hummus met komkommer denk ik
Zwaait terug . Onze auto is bij de sloop , meer voor gekregen dan ik dacht . Verder weinig te melden morgen manlief naar de anesthesist voor de neus. menu: o: 1 broodje honing kipfilet L : 3 broodjes honing kipfilet . t: banaan twee cracker pindakaas . handje tum tum. a: Aard, bloemkool , schnitzel met zigeuner saus jus uit de vriezer . t: ?
Hi meiden! Ik heb niet alles terug gelezen, maar wel een aardig stuk en ik zou graag mee willen kletsen als dat OK is ! Ook omdat ik zie dat er hier meer meiden zijn die relatief weinig willen afvallen in vergelijk met andere topics. En dat is bij mij ook het geval! Na de derde zwangerschap woog ik 82 kilo en nu gelukkig alweer gedaald naar 68/69 (heb een lengte van 1.80 cm) ! Maar wil graag nog 3/4 kilo eraf. Sport nu al een aantal maanden minimaal drie keer per week, maar de laatste tijd sta ik een beetje stil wat betreft het gewicht. Welke sporten doen jullie? En hoe vaak per week? Gelukkig merk ik wel dat ik meer spieren krijg in plaats van vet, dus het is allemaal wel wat strakker! Groetjes, Estha
hoi estha welkom.. ik sport 3 x per week en doe kracht en cardio. ik ben 1.74 en weeg nu 70 kilo. hier voel ik me goed bij, er hoeft bij/'van mij dus niets meer af hier. wat eet je zoal op een dag en wat doe je aan sport. want het kan zijn dat je lichaam op een gegeven moment aan een bepaald patroon gewend is en dan val je niet meer af
menu vandaag hier o 2 volk boterhammen t plak ontbijtkoek l 2 volk boterhammen en 2 haring t volk beschuit met dun laagje pindakaas d aard bloemkool en tartaar t ?" morgenavond sporten. jeeej!
estha: succes verder sluit ik me aan bij tina. Sporten doe ik drie keer in de week buikoefeningen nu het meest. op moment even niet te druk. Manlief vandaag goed gekeurd in het ziekenhuis. Vrijdag word ie al aan de neus geholpen werden gebeld. Huis houden doe ik morgen groot deel , anders moet ik de week er op te veel doen . Morgen werken in plaats van vrijdag wat kunnen regelen met cliënt zo lief. Menu: o: crème cracker l: twee Italiaanse bollen met 30+ kaas t: snoepjes en twee koekjes a: cilli con carne t: komkommer