succes voor marnatman vrijdag. hier zojuist een heerlijk stukje laatste paashaas op. Lekker maar nu ook gewoon weer genoeg op. Kan echt niet veel meer snoepen gelukkig
Tina: dankje ook namens manlief . dacht dat het aan mij lag af en toe een snoepje maar niet meer dan dat .
menu: o: 1 broodje kalkoen met honing. l: cornflakes t: fruit a: licht verteerbaar eten vanwege manlief , nog geen idee wat . t: ?
Dank je wel, Tina en Marnat! Ik ga nu drie keer per week naar de Body Combat les en (als het lukt) één keer per week naar Fight X. Voorheen ging ik ook vaak nog hardlopen op dagen dat ik niet naar de sportschool ging, maar dit was echt een beetje teveel. Zeker in combinatie met het huishouden en drie kids . Verder probeer ik mij een beetje aan een eetpatroon te houden, maar moet zeggen dat ik regelmatig wat smokkel. Daar zal nu ook het probleem liggen. O: banaan en Activia toetje M: drie boterhammen met variërend beleg T: fruit (appel, peer, kiwi etc...) A: klein portie van wat de pot schaft Maar zoals ik al zei: ik snoep nog wel regelmatig wat tussendoor. In het weekend chips en soms in de avond een koekje.. Maar dat ga ik nu even proberen niet meer te doen. Wellicht dat ik dan nog wel wat kwijt raak. Maken jullie van te voren altijd een dag overzicht van wat je "mag" eten? @Marnat: waar wordt je man aan geholpen? En jij eet ook echt best wel weinig op een dag hé? Hiermee val je denk ik echt nog wel af toch? @Tina: Lekker, een stukje chocolade! Knap dat je het dan ook bij een stukje kan laten. Bij mij zit heel die paashaas er binnen drie minuten in
estha@ af en toe een chipje oid moet wel kunnen hoor vind ik. ik neem nu ik op gewicht moet blijven op vrijdag of zaterdagavond ( net hoe het uitkomt ) 1 bakje chips en meestal op 1 doordeweekse avond nog iets anders lekkers zoals gister dat stukje chocola... ik kan gelukkig geen hele meer op haha dan ben ik kotsmisselijk. ik maak idd per dag een schema van wat ik eet. ik varieer veel. neem als ontbijt bv brinta, 2 volk boterhammen of een andere dag weer 2 beschuiten ofzo lunch of 3 volkoren boterhammen en een gekookt ei, salade met gerookte kip of vis oid. salades varieer ik veel met linzen, kikkererwten, cottage cheese etc. tussendoor neem ik volkoren ontbijtkoek, rijstwafel met dun laagje pindakaas, fruit of yoghurt of kwark, avondeten mager vlees,of vis weinig pasta aardappels of rijst en veel groente. als avondtussendoortjes een handje noten, olijven, cafe noir, stukje kaas, komkommer met hummus oid
estha: ik te weinig eten ? ik val niet af meer blijf hangen tussen de 66,9 soms 66,5 en 67,2. Als het goed is sta ik morgen gewoon weer op 67,2 . Heb tussen door een stukje cake gehad vanmorgen bij de koffie . Net 29 min in totaal buikoefeningen gedaan . Foei ik had nog niks er aan gedaan deze week . Volgende week weer vol op er mee bezig. Nu een stuk fruit en denk nog twee crackers na sporten heb ik wel een trek gevoel . Manlief word aan neus schotje geholpen die staat scheef .
Hier een vroege reactie straks naar het ziekenhuis . De weegschaal was iets er op 3 ons 67,5 nu . Heb niks aan sport gedaan volgende week toch maar tijd voor maken .
Ik meld me ook weer! Sorry niet alles gelezen! Hier staat de weegschaal op 79,2 kg dus ben best blij! Vanochtend een smoothie op met banaan, magere yoghurt, kiwi, havermout, kokos en honing. Tussendoor twee kopjes koffie met alleen melk En dadelijk als lunch gekookt ei en drie crackers. Man kookt vanavond dus geen idee. Gisteren frietjes op want was pas laat klaar met werken, dus van het weekend geen frietjes meer! Vanavond weer 30 Days Shred. Tweede keer deze week dus eigenlijk zaterdag of zondag nog een keer.. Vanmiddag naar de mondhygiëniste.. En morgen onverwachts lekker vrij! Marnatman: Succes in het ziekenhuis!
Hier alles goed , operatie is goed gegaan duurde 2 uur . Mocht hem s middag s weer mee nemen. Volgende dag de tampons er weer uit laten halen , manlief werd niet lekker na ze er uit waren kreeg wat bloed in de mond/maag . Meteen op een bed gelegd even bij laten komen en was weer goed. Gister naar fc Groningen op de grote markt geweest was te doen. Later was ie wel moe. Menu: niet bij gehouden dit weekend. Menu: o:1 broodje kalkoen filet met honing. l: cornflakes t: fruit a: aard groente en kip burger . t: ?
fijn dat het met marnatman goed gaat marnat. hier gister dagje met vriendinnen op stap. Lekker uit eten geweest. hoe gaat het met de rest
ow uit eten dat is al weer lang geleden voor ons . Sta je ook nog steeds goed tina wat gewicht betreft ? Ik ga vanmiddag wel even sporten , manlief red zich in de kamer wel met een film of laptop.
Hallo meiden , Ik heb in het begin van dit topic meegeschreven. Tenminste 3 berichtjes geplaatst haha Op dat moment wilden ik ook graag afvallen & ben ik begonnen met kickboksen. Kickboksen deed ik met een moeder die ik heb leren kennen tijdens de les van mijn (stief)dochter. Alleen ik ben toen niet serieus op mijn eten gaan letten. Kickboksen heb ik gedaan een tijdje alleen mijn kickboksmaatje die zegde steeds af en dan ging ik ook niet omdat mijn man liever gaat werken dan. Uiteindelijk kwam het er steeds niet van en heb ik vandaag mijn abo opgezegd . De tijden van de les waren ook op een onmogelijke tijd wat niet te combineren viel met mijn man zijn werk. Toch is de knop om gegaan. Ik zag laatst een filmpje van mij terug gemaakt door dochter voor de gein en dacht echt pffff .. dit kan gewoon echt niet ik ben 23 jaar en gewoon een vet varken. Ik heb gewoon een bolle kop & lijk nog steeds zwanger !! Ik ben afgelopen dinsdag ( 28 april ) bij de diëtiste geweest. Puur om wat informatie te krijgen over eten en om mijn leven drastisch om te gooien. Woensdag de 29ste ben ik begonnen dus. Mijn lengte is 1.68 en ik weeg schik niet 92 kilo pff . Maaaaaaar !! vanochtend woog ik 90.9 kilo Alleen door gewoon te gaan eten. Mijn fout zat namelijk ik at echt te weinig op een dag , vaak alleen avond eten. Na het avond eten 3 glazen ijsthee en soms een snoepje of een koekje. Mijn streefgewicht is nu 75 kilo. Ik ben nooit heel slank geweest maar dit lijkt me voor nu een reëel doel. Uiteindelijk hoop ik nog iets meer kwijt te kunnen maar met 75 kilo ben ik al HEEL tevreden. Nu sport ik dus niet meer maar ik ga vandaag een afspraak maken op de sportschool om te beginnen. Dan wil ik een training plan laten opstellen zodat ik ook weet hoe alles werkt en wat ik moet ga doen. Dat was in het verleden een fout van mij : sporten zonder te weten wat je nou moest doen , hoe apparaten werkten etc. gewoon stom weg sporten. Ik ga zo uit mijn werk even langs wanneer ik terecht kan hiervoor en ga mij inschrijven. Ik ben echt super gemotiveerd moet ik eerlijk zeggen. Helemaal nu ik al iets kwijt ben !! Ik moet alleen nieuwe sportschoenen kopen. Hebben jullie een idee wat goed is ? Tina jij bent mijn voorbeeld jij komt van het zelfde gewicht als mij ongeveer en ik heb veel respect voor je. Heb alles van het weekend terug gelezen !! Ik wil dus even zeggen hoe knap ik het van je vind. Ik hoop dat ik hier ook mee mag schijven. Mijn menu vandaag : O. Glas optimel , 2 volkoren crackers met kipflet en 1 gekookt ei. T. Twee mandarijnen L. Drie volkoren boterhamen 1 met 30 plus kaas , 1 met rookvlees en 1 met gekleurde hagels T. Plak ontbijtkoek A: Aardappels met bloemkool en kabeljauwfilet T. een stuk fruit.
Zo....hier ook weer even tijd om achter de laptop te zitten ipv telefoon. @Pluisje: Haai jij ook hier Ik heb de afgelopen weken niet echt op mijn eten gelet en sporten ging ook niet zo goed. Dit omdat we het rete druk hebben op het moment. Zitten midden in een verbouwing, waardoor het huishouden en het verzorgen van de kids op mij neer kwam. Daarnaast nog even 3 dagen werken, vrijwilligers werk....dus had niet echt de puf om ook nog eens te sporten. Mijn gewicht blijft na genoeg gelijk, de ene keer 74,5 de andere keer 75,5. Nu heb ik besloten dat ik echt heel erg graag van die laatste 5 kilo's afwil. Daarom het boek van Sonja Bakker er maar weer eens bij gepakt. Ik moet mijn lichaam weer even in de afval modus zien te krijgen, want mensen wat val ik moeilijk af! Het sporten staat nog even op een laag pitje, hoop woensdag weer te kunnen gaan.
pluisjee@ wat lief, ik word er verlegen van haha en natuurlijkgaat het jou ook lukken. je komt over dat de knop nu echt om is en dan gaat het je zeker lukken! heel verstandig om begeleiding ook in de sportschool te vragen... ik deed in het begin nl ook alles verkeerd en zelfs nu heb ik denk ik een spier verrekt in mn schouderblad zaterdag omdat ik een oefening niet helemal correct deed denk ik.( pff doet trouwens echt pijn dus doe vandaag echt even heel rustig aan en morgen met sporten even geen arm en schouderoefeningen) wbt schoenen... ook hiermee kun je het beste even een sportzaak binnenlopen want dat is ook per persoon verschillend. hun kunnen kijken naar de stand van je voeten en hoe je ze afrolt. ikzelf heb asics en die bevallen heel goed maar ook daarvan al zijn weer zoveel verschillende je menu ziet er iig goed uit! heel veel succes en het gaat je lukken mamavanjuul@ jij ook veel succes! ik hoop dat het je gaat lukken ook met de laatste 5 kilo. ook al val je niet af! je komt toch ook maar mooi niet aan en dat is ook lekker toch?
Ben 3 sportscholen in gelopen vanmiddag. Even gekeken en meer informatie gevraagd. Ennnnnnnnn ik heb om 17.30 mijn eerste sportles , om het maar even zo te noemen. Ik krijg 5x een personal trainer die mij alles uitlegd en een plan van aanpak maakt. Gelijk even naar de stad geweest en sport schoenen gekocht (en een broek). Ik heb Nike gekocht. Wat voor type durf ik niet helemaal te zeggen maar het zit tussen hardloop en fitness schoenen in. En ik moet zeggen ze zitten heerlijk!!!! Nog lekkerder als mijn gewone schoenen Dus ik ben straks lekker aan het sporten heb er zin in !! Wil voor het weekend onder de 90 kilo dus nog 900 gram er af moet lukken. Ga vandaag en woensdag sowieso sporten die afspraken zijn ingepland. Dus wens me succes
Succes meid! Mijn menu voor vandaag: O: 2x knackerbrot met jam en hagelsag T: Appel L: 2 boterhammen met kalkoenfilet, kaas en komkommer T: 2 mandarijnen, 1,5 L water A: Aardappels, bloemkool, klein stukje vlees T: yoghurt Heb nu wel aardige trek zeg...tis echt even crashen de eerste dagen.
Hoi, Knap hoor, Pluisje! Je klinkt echt super gemotiveerd!! Ook goed dat je meteen al die stappen hebt genomen! Tina; lekker uit eten!! Mmmmm.. Marnat; fijn dat de operatie goed is gegaan. Hoe gaat het nu? Hier zit ik er een beetje doorheen.. Vanochtend woog ik weer 80,1 kg terwijl ik zo heb opgelet.. Bah Net ook een ijsje met dochter gedeeld en nu alweer spijt.. Gisteravond gesport en dan vanavond ook maar weer.. Woensdag ben ik jarig en had gehoopt dat ik iets lekkers kon pakken maar denk dat het er niet in zit.. Nou weer proberen mijn volledige motivatie terug te vinden en er weer voor te gaan. Wel lekker om even van me af te schrijven..