Als je stevig bent? Nouja, flink stevig. Als ik op internet zoek, zie ik vooral pumps en schoenen met hakken. Maar ik draag graag een rok of jurk maar voel me nu even onzeker wbt schoenen. Ik heb nu mooie enkel/lage laarzen voor de winter maar voor nu met een dunnere panty voelt dat niet fijn. Een ballerina zit me niet altijd fijn. Hebben jullie stijl ideeën?
Ik draag altijd pumps / ballerina's onder een rok met panty. Met een zwarte dikkere panty enkel laarsjes..
Ik hou echt van de hoge hakken maar enkellaarsjes kan prima bij wat kouder weer. In de zomer heb ik van de sleehak schoenen wat de vorm van een ballerina heeft. Staat leuk en anders gewoon slippertjes of ballerinas
Ja idd...ik heb rokken waar laarsjes leuk onder zijn...maar heb er ook waar een sleehak leuk onder is.
Pumps, ik loop elke dag 4x heen en weer naar school, vaak met een kind van 13 kilo op mn rug in de drager....
Als je stevig bent dan moet je denk ik geen enkellaarsjes onder je rok gaan dragen, dan benadruk je ook vaak je kuiten e.d. meteen iets meer. Ik denk dat ballerina's het mooiste staan. Wat voor rokjes draag je dan? Net boven de knie, kort, langer?
Met ballerina's lijken je benen juist steviger doordat er geen hak onder zit. Met een hak verleng je optisch je benen waardoor ze slanker ogen. Ik zou voor een pump of sleehak gaan!
Ben jij mij? Ik draag ook vaak rokken of jurken en ben ook stevig. Ik draag alles, als er maar een hak onder zit. Benen lijken daardoor slanker.
Enkellaarsjes doe ik trouwens wel, maar dan moeten ze echt laag zijn, niet te strak zitten om de onderkant van het been en uiteraard een hak.
Als je (heel) zwaar bent kun je niet lang op pumps enzo lopen, doet teveel pijn. Althans ik kon dat niet. Ik droeg altijd enkellaarsjes of open platte schoenen met een bandje. Allemaal zonder hak.
Ligt aan de jurk of rok, het ene model is t andere niet.... Zelf heb ik pumps, enkel laarzen of hoge laarzen. Wel met een hoge hak, maar er zijn ook leuke schoenen met en klage hak te vinden.
Is er nog iemand die voorbeeld plaatjes voor me kan linken? M'n enkel laarzen zijn niet te kort en lekker wijd genoeg gelukkig, veb d'r heel blij mee. Maar t word voorjaar dan vind ik laarzen niet fijn. Bijna, m'n dochter is ouder
Googlen op plussize en dan plaatjes kijken Voorbeeldjes: Op zoek naar leuke plussize jurken & rokken? Bestel nu op bonprix.nl