voedingsshirts

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door McGyver, 25 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

    McGyver VIP lid

    30 jun 2008
    12.014
    0
    0
    ik ben op zoek naar voedingsshirts,
    van de hema heb ik er nu 2,
    maar h en m schijnt dat ook te hebben?
    online zie ik alleen positiekleding, weten jullie of ze ook voedingsshirts hebben?
     
  2. Bonkie

    Bonkie Fanatiek lid

    30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Staat ook online bij positiekleding. 2 shirts korte mouw 2pack wit + zwart. Geloof 24,95 of 29,95. Is het enige.
     
  3. McGyver

    McGyver VIP lid

    30 jun 2008
    12.014
    0
    0
  4. Bonkie

    Bonkie Fanatiek lid

    30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Prenatal verkoopt trouwens ook voedingskleding op de positieafdeling oa van huismerk + mamalicious. Niet heel veel, maar ik heb toevallig hier gisteren 3 jurken, 1 hemdje, 1 blouse en 2 shirts gehaald.
     
  5. McGyver

    McGyver VIP lid

    30 jun 2008
    12.014
    0
    0

    thanx,ga zo naar h en m en prenatal dus is ff kijken
     
  6. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb helemaal geen speciale voedingskleding, met een lage hals of anders een spaghetti topje onder een trui/shirt (trui omhoog, topje naar beneden) lukt het prima. ;) Tip voor jullie misschien. :)
     
  7. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb wat shirts besteld bij ikbenmama.nl en die zitten erg lekker.
     
  8. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.528
    6.220
    113
    zuid-holland zuid
    in de winkel van h&m hebben ze ook nog andere voedingshirts in andere kleuren. Ik ben er erg blij mee, ze zijn lekker goedkoop en blijven mooi in de was. Ik heb ze nu 7 maanden non-stop aan. Die truc met het spaghetti-topje is bij mij nooit gelukt.

    Wat ik alleen nooit snap is dat veel voedingstops ook tevens positietop zijn!? De meeste mensen zijn toch juist niet zwanger meer als ze borstvoeding geven!
     
  9. Bonkie

    Bonkie Fanatiek lid

    30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Nee idd, dat heb ik met die h&m shirts heel erg. Die flubberen bij mijn buik.
     
  10. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Die 'truuk' is toch heel simpel? ;)
    Je trui/shirt omhoog tot boven je borsten, en je borst over je spaghettitopje heen. heel makkelijk en heel handig.
     
  11. Mamma van Finn

    Mamma van Finn Actief lid

    23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
  12. babyproject

    babyproject Niet meer actief

    Dat werkt alleen als je borsten groot genoeg zijn ;)
    Geen enkel van mijn shirtjes/topjes bleef onder mijn borsten zitten hoor! Schoven altijd omhoog naar mijn tepel (en dus mond van mn baby).

    De shirts van H&M heb ik ook veel gebruikt, maar flubberden idd ook bij mijn buik... Ook die kropen trouwens omhoog. Op een gegeven moment ben ik overgestapt naar een gewoon shirtje en die deed ik dan helemaal omhoog. Dat zou ik alleen niet doen als ik veel openbaar zou voeden...
     
  13. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ohja, dat zou kunnen, geen ervaring mee... Maar hier werkt het wel heel makkelijk. ;)
     
  14. Macdee

    Macdee Bekend lid

    23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Weet iemand dan ook waar je voedings t-shirts kan kopen die dus niet gemaakt zijn voor ook een dikke zwangere buik (zoals die van H & M en Hema)?
     
  15. Bonkie

    Bonkie Fanatiek lid

    30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Boob (vrij prijzig)
     
  16. Bonkie

    Bonkie Fanatiek lid

    30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    En die spaghetti topjes trui truc vind ik helemaal niets. Heb je altijd 2 lagen aan, veel te warm! Zweet me kapot de laatste tijd.
     
  17. McGyver

    McGyver VIP lid

    30 jun 2008
    12.014
    0
    0
    Ben bij hema en h & m geslaagd, helemaal super!
     
  18. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.875
    13.041
    113
    Vrouw
    Vorig jaar heb ik bij Miss Etam wat voedingsshirts en hempjes gekocht. Deze zitten prima zonder dikke buik!
     
  19. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Boob heeft idd borstvoedingskleding die echt niet voor een zwangere buik is. Maar wel errrrrrg prijzig.

    Ik heb een aantal voedingstopjes met spaghettibandjes. Dus niet de truc met het bandje omlaag, maar de truc van het klipje los en borst te voorschijn.

    Ideaal, want daaroverheen kan ik dragen wat ik wil.
     
  20. Omelet

    Omelet VIP lid

    14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik baal ook van de slobbertops maar vind het prettig als ik openbaar ga voeden om een positieshirt aan te hebben (thuis gooi ik alles gewoon omhoog, ook gewoon beneden voor het raam dus dat ik eigenlijk best dubbel ;)
    Heb één leuk truitje van Mamalicious wat voeden is en niet voor dikke buiken, verder van H&M, Hema, Otto.nl en Bonprix mét slobberruimte (terwijl ik zo trots was supersnel mijn oude figuur terug te hebben ;))

    Nu koop ik gewoon rekbare kleding of idd met topje eronder (maar hier ook voldoende borst om de boel laag te houden ;))
     

Deel Deze Pagina