sporten en eetgewoonte

Discussie in 'Gezondheid' gestart door talia, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik heb een tijdje geleden een 3tal maaden gedieet en ben daardoor 13kg afgevallen.
    ik let nog steeds op mijn eten maar vroeg me af of het wel goed is om dit tijdens de zwangerschap ook te blijven doen?
    ik heb ik de gewoonte aangenomen om iedere dag minstens een halfuurtje op de airwalker te gaan mag ik dit nog blijven doen of toch maar niet weet het allemaal niet zo goed bij mijn eerste had ik een vrij slechte eetgewoonte en was 25kg aangekomen en zou dat liever niet nog eens meemaken vandaar.
     
  2. Tinus

    Tinus Actief lid

    18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Op de site van het voedingscentrum staat wat je ongeveer moet eten: http://www.voedingscentrum.nl/voedingsc ... n+drinken/

    Overigens haal ik de 6 boterhammen per dag niet, maar goed. Als je echt streng lijnt moet je daar mee stoppen. Maar als je een gezond voedingspatroon hebt, hoef je niets aan te passen hoor. Gewoon een beetje logisch nadenken, dus 's ochtends een bakje yoghurt, 's middags een cracker en 's avonds een licht soepje is te weinig.

    sporten mag gewoon, een half uur beweginhg per dag wordt altijd aangeraden.

    Echt lijnen tijdens de zwangerschap wordt afgeraden.
     
  3. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik doe nu ik zwanger ben nog steeds ene beetje lijnen.
    Niet zo strak al anders.
    Ik doe sonja bakker, het mannen dieet, en als ik een keer zin heb in wat anders, pak ik dat gewoon.
    Bij mij werkt het prima.
    Geloof dat ik nog nooit zoveel groente en fruit heb gegeten als nu bij sonja bakker.
     
  4. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Vooral gezond eten en regelmatig.
    Niet lijnen hoor!
    En vooral blijven sporten (zo)als je dit al deed voor je zwangerschap en indien je niets aan sport deed, dan mag het wel, maar wel rustig aan.
    Succes en natuurlijk nog gefeliciteerd met je zwangerschap!
     
  5. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    op je eten letten is nooit verkeerd maar ga niet lijnen, je moet goede voeding binnen krijgen met die frummel in je buik!

    kij anders eens even hier http://www.voedingscentrum.nl/voedingscentrum/

    staat precies wat wel en niet verantwoord is en anders vraag het aan je VK

    succes
     

Deel Deze Pagina