Donkerbruine afscheiding met 12 weken :-(

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Nouk, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nouk

Nouk Lid

15 sep 2006
    58
    0
    0
    Ik schrok me net 'n ongeluk, ik had opeens flink wat donkerbruine afscheiding in m'n onderbroek. Ben nu 12 weken zwanger en heb inmiddels 3 goede echo's gehad waaronder 'n goede nekplooimeting. Heb donderdagavond flink getild, en vandaag ook m'n dochter van 11 kilo 'n flink stuk getild bij het wandelen. Hebben veel vrouwen dan opeens oud bloedverlies? Ik heb het niet eerder gehad, ondanks veel tillen, ook niet bij m'n vorige zwangerschap.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Nouk,

geen zorgen meer maken. Dat gebeurt inderdaad veel vaker bij vrouwen die wat druk zijn geweest of net als jij flink hebben gesjouwd. Er is gewoon een vaatje in je baarmoedermond geknapt en daar heb je wat bloedverlies van. Het gaat je is alweer gedicht, want het is een beetje oud bloed dat je verliest. Dit kan meteen ophouden, maar je kunt het ook nog een paar keer in de dagen erop zien. Geen probleem, doe het gewoon even rustig aan daarna.

Groetjes Brigitte

3. Nouk

Nouk Lid

15 sep 2006
    58
    0
    0
    Dank je wel Brigitte. Je schrikt gewoon ontzettend als je opeens (oud) bloed ziet! Maar het was eenmalig dus ik nu wel weer wat rustiger.
    Liefs, Anouk

Deel Deze Pagina