Sporten in de zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mj89, 7 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Mijn VK raadde aan om tot maand vier gewoon door te gaan met sporten maar geen nieuwe sporten gaan doen. Daarna een beetje aanpassen

2. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ik ben van nature wel een sportief aangelegd persoon, dus ik probeer wel zo lang mogelijk door te sporten. Ik doe nu nog 1 keer per week een uur bootcamp en daarnaast loop ik nog 2 keer per week 30/45 min hard. Zolang het goed blijft voelen, blijf ik beide gewoon doen :). Door te sporten voel ik mij ook fitter!

Vanaf ongeveer week 22 begin ik ook met Zwangerfit. Dan zal het ook wel afgelopen zijn met bootcamp. Daarnaast wil ik misschien nog gaan zwemmen.

3. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Ik ga een keer per week naar yoga (heerlijk!) en zwem ook 1x p/w. Over anderhalve maand begin ik ook met een zwangerschapscursus.

4. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Ik deed tot 5 weken zwangerschap 2x in de week hardlopen en 3x krachttraining in de sportschool. Ik heb nu echt geen puf om te sporten :(

5. Ana1990

Ana1990 Lid

26 sep 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mijn zwangerschap gaf ik reeds turnles( kleuters) en ging ik 1 maal per week dansen( koppeldans) dit doe ik tijdens mijn zwangerschap nog steeds ( soms wat trager, minder intensief).
    Omdat ik thuis zit ga ik af en toe ( nt wekelijks) ook eens gaan zwemmen, eerder om te relaxen en nog wat beweging te hebben.

Deel Deze Pagina