Hey girls, Ik kan er helemaal naast aant slagen zijn.. misschien omdat ik het zo hard wil maar Rond 3uur deze nacht schoot ik wakker en liep ik naar het wc.. en splash! Eerst dat ik: amai ze duwt wel heel hard op mijn blaas nu.. maar toen dacht ik.. hmm.. dat kwam wel heel snel :s Ik kon ook blijven "plassen". :s Na een tijdje terug in bed gekropen en amai wat begon ze te bewegen :s:s (normaal is het s nachts / in de ochtend geen actieve) Als ik op mijn hand blaas blijven er beetjes komen.. (ergens online gezien dat dit een trukje is om te checken of dit vruchtwater is).. nu niet als ik dit 10min aan een stuk doe... Omdat ik elke dag mijn urine moet checken heb ik een beetje opgevangen.. wel het is niet echt kleurloos.. het is eerder "troebel" zo ne KLEINE gele schijn erin.. nu echt geel is het ook niet.. echt zo water maar niet helder.. zitten ook witte puntjes in.. (dit wit heb ik nog wel gehad (afscheiding) maar normaal ziet mijn urine echt geel/oranje (SMAKELIJK! sorry!) heb wel nog geen pijn..
ik wil mijn vriend niet echt onnodig wakker maken (ook omdat ik geen pijn heb..) en aja: het boeltje zou zoet? moeten ruiken.. ik ruik helemaal niets
Ik zou mn vriend ook nog niet wakker maken hoor, het kan nog wel even duren voor je weeen krijgt. Als het urine was had je het denk ik wel geroken. (ik heb zelf nog nooit vruchtwater geroken, bij mijn bevalling hebben ze mn vliezen tijdens de persweeen gebroken.)
net nog een beetje opgevangen.. nu was het geel... maar het kan nu ook wel zijn dat ik tussendoor gewoon moet plassen natuurlijk -_-
Ja dat gaat ook gewoon door Als ik jou was zou ik nog even proberen om te slapen (als dat nog lukt), als het inderdaad je vliezen waren dan kan dit nog wel eens een hele drukke dag voor je gaan worden :-D
Op je hand blazen! Als het loopt zijn het je vliezen. Die witte dingen zou dan huidsmeer zijn. Het ruikt weeĆÆg, zoetig. Succes!
ik denk ook dat het je vliezen zijn.maar als het niet helder is zou ik toch even je vk bellen of de gyn want dan kan het zijn dat de kleine in het vruchtwater heeft gepoept en dan moet het sneller geboren gaan worden. succes met de aller laatste lootjes
ik heb dus nog een paar uur gewoon geslapen.. voel nog steeds geen weeen ofzo :s enkel mijn rug doet zeer.. (links van midden tot beneden meer in mijn zij...) Maar idd, om 14uur moet ik sowieso aan de monitor gaan hangen dus dan zien ze wel... (tenzij ik nu echt weeen krijg dan ga ik vlugger natuurlijk) Ohja vriend werd wakker toen ik terug mijn bed inging.. Ik zei: schat, nie flippen maar MISSCHIEN is mijn water wel gebroken.. Zijn reactie: meeeee wa denkt gij , da kan toch nie *snurk*snurk*
Moet ik dan nog bellen voor 14uur?!? Want als ik daar dan aankom en het blijkt toch weer dat ik spoken zie.. die mensen zullen weer denken.. dor komt ze weer af madammeke paniek.
En meid, hoevaak ik wel niet gebeld heb met mijn kinderen...ik nam altijd voor ogen beter 1 keer te veel als 1 keer te laat....en helaas ken ik dat ook dus ik zeg bellen!!!
oke! Om 9 uur begint mijn eigen gyna.. als ik die van wacht krijg nemen ze me toch weer niet serieus.. (om lang verhaal kort te maken toen ik zwangerschapsvergiftiging sympt had wou die van wacht me gewoon thuis laten blijven terwijl mijn eigen direct zei: GIJ BLIJFT HIER SLAPEN!)