Ik doe ongeveer 3 a 4 keer per week Beachbody Insanity, dat is een high cardio soort aerobics training die ik voor mijn televisie doe. In dat programma doe je ook veel krachttraining maar dan met je eigen gewicht. Daarnaast rijd ik ook nog 1 keer per week paard. Ik vind het heerlijk om zo veel te sporten, negatieve energie eruit, positieve erin, en verschil in je lichaam en conditie zien. Ik voel me er beter door. Tuurlijk is voor mijn zoontje zorgen, huishouden en werken ook al topsport, maar op zo'n ander niveau...is niet te vergelijken. Heerlijk als mijn zoontje in bed ligt sporten, mama-tijd. Papa gaat ook vaak sporten, maar dan buiten de deur. En idd om 9 uur zit ik dan ook wel voor de tv...
1x in de week Zumba 1x in de week baantjes trekken in t zwembad verder als ik oppas kan krijgen ga ik zo vaak mogelijk hardlopen
Tot er in november door ziekte (eerst zoon, toen ik, toen weer zoon en bleef zelf ook kwakkelen) de klad in kwam, liep ik 3x per week hard. Ik deed het programma "start to run" van Evy. Dit wil ik vanaf zaterdag weer op gaan pakken..
Ik sport niet , maar weet dat ik wel iets moet doen aan mijn buikspieren . Helemaal nu ik en man gestopt zijn met roken . Keneck spel moet ik ook weer doen voel ik me nog beter . Dus marnat man sluit je dat spel even weer aan?
Ik turn en dans beide 2 uur in de week en daarnaast geef ik 11 uur dansles waarbij ik ook behoorlijk actief bezig ben vind t heerlijk!! Als ik een dag niet gesport heb kan ik echt niet stil zitten laat staan slapen!
2 à 3 keer bootcamp en dan soms nog thuis een Tabatta. Laatste is 8 maal 20 sec een oefening bv jumping jacks, en dan na iedere keer 10 sec. Rust.
crosstrainer in huiskamer, veel lopen als het kan, pilates/ fysio oefeningen en wil een beetje met gewichtjes trainen binnenkort. bij mij niet een aantal x per week ligt er bij bij heel erg aan hoe sterk het lijf is. Maar ik heb ook een gebruiksaanwijzing lichaam, dus niet het beste vergelijkingsmateriaal.
Toch nog best sportief dus.... Ikzelf ben lui en laks, ik begin ergens aan maar het moet niet te vermoeiend zijn Misschien dat ik dit jaar mee kan doen aan 100 meter platliggen...
Ik nu op de crosstrainer in huis. En ben aan het twijfelen of ik insanity ga bestellen. Ik kijk dat nu op youtube en bevalt me wel goed. Ik heb mezelf 1 jaartje gegeven om 40 kilo af te vallen (ruim dan he) hoop natuurlijk dat het sneller gaat haha de shake en salade smaakt goed.
2x per week volleybal. Heb op hoog niveau gespeeld maar mijn lichaam wil niet meer. Toen stond ik wel 5x per week in de zaal. Verder veel fietsen en lopen. En binnenkort weer bij de fysio krachttraining.