Sporten jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door luca75, 4 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Bedankt voor de tips.

ik wil ook groepslessen volgen. Hoewel het fijn zou zijn als je ook wat aan mijn figuur zou zien veranderen wil ik vooral gaan om me beter in mijn hoofd te voelen. Energieker en opgewekter.

rebekka84 vindt dit leuk.
  2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.133
    113
    Ik ga naar de sportschool en ik doe aan hardlopen. Zo’n 3/4x per week. In de sportschool doe ik vooral fitness en soms eens een groepsles.

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.182
    23.261
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik loop 3x per week hard. 5-10 km.
    Gewoon kleding van eigen merk Decathlon.

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    ik loop ook hard. Gewoon hardloopbroek en hemdjes van de H&M of van de Nike Outlet. Wel goede hardloopschoenen...

5. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Ooh kleding,

Meestal wel een jurkje, en wat schoenen, een beetje mascara en lippenstift!
    Eigenlijk nooit echte sportkleding!

6. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Loop per dag 10.000+ stappen op mn werk en ga 4x per week naar de sportschool

7. K00

K00 Niet meer actief

Zit er iets van ladys gym bij jullie?? Dat is erg laag drempelig hier!

Ik vind sporten in het water leuk. Spinning of bootcamp

8. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Als je hier vraagt; sporten jullie, dan reageren vooral dames die (veel) sporten, is mijn ervaring. Ik heb dezelfde vraag hier ook een keer gesteld, en heb er toen een poll bij gedaan. Toen gaf ongeveer 55% van de dames aan nooit te sporten, en van de dames die wel sportten, deden de meesten dat 1 x in de week of minder.

Ik sport zelf 2 x in de week. Hardlopen op zondag en op vrijdag kickboksen. Ik draag hardloopkleding (lange of korte hardloopbroek en shirtje met korte/lange mouw, al naar gelang de temperatuur buiten). En met het kickboksen een lange sportbroek en sportshirt, en over de sportbroek nog een boks broekje. Ik zou sowieso sportkleding dragen omdat dat fijner zweet, en de meeste sportkleding zit (qua broeken) vrij strak. Als je dat vervelend vind dan kun je een wat langer hemdje er overheen doen of een groter maatje halen. Of je draagt een yoga broek, die zitten lekker losjes.

9. Treez

Treez Niet meer actief

Ik sport enkel buiten en bij voorkeur in een vaste groep voor de gezelligheid. Juist het sociale stimuleert mij om elke keer te gaan. Ik zou daarom zeker groepslessen gaan volgen.

Op dit moment doe ik 2x per week aan survival (1,5 uur training per keer), 1x per week bootcamp en 1x per week loop ik 10km hard met de hond in het bos. Ik vind het buiten zijn, de natuur, frisse lucht etc. erg ontspannend. Daarnaast 1 a 2x per maand een wedstrijd.

Qua kleren zou ik vooral aantrekken, waar jij je prettig in voelt. Niks is zo vervelend als omhoogkruipende shirtjes en doorschijnende broeken. Een goede sportbeha (de shock absorberen is een hele stevige sportbh) vind ik wel een must en afhankelijk wat je gaat doen ook passende schoenen.

10. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik heb paar jaar terug een jaar een abbo gehad bij de sportschool. Vond het wel leuk, maar deed voornamelijk hardlopen en wat krachttraining.

Nu loop ik gewoon zelf 2x per week hard, en bevalt me prima zo.

11. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.170
    3.818
    113
    Nee, ik sport niet. Heb een tijdje Pilates gedaan omdat ik dacht dat het goed voor me zou zijn maar ik vond het echt verschrikkelijk. Nu ga ik op Djembe-les, daarvan weet ik tenminste dat het leuk is:thumup:

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik probeer 2x per week te gaan hardlopen, maar merk wel dat het me wat meer moeite kost nu het wat kouder wordt en sneller donker is.
    Zoontje slaapt ook slechter de laatste tijd, dus mijn energielevel is niet zo hoog :rolleyes:

Ik ga elke dinsdagavond sowieso sporten in de sportschool. Een klein uurtje CrossCube

13. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
  14. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.317
    17.216
    113
    Dit dus.

Ik wil wel maar er zit bij ons niks in de buurt met kinderopvang. Als ze allemaal naar school gaan wil ik wel wat gaan doen

Bijgevoegde bestanden:

zonnetje2015, xElles, snoes79 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ik sport in de sportschool, sowieso 2x in de week maar soms vaker. Doe daar e-gym en cardio. Heb meestal een driekwart sportbroek aan. Daarnaast loop ik op werkdagen in mijn lunchpauze altijd een km of 3. Lekker om er even uit te zijn.

16. tuc

tuc Niet meer actief

Ik sport, maar geen sportschool. Zo niks voor mij.
    Ik zwem 2x per week: 3 kwartier aquarobics of watertraining en dan nog een half uur banen zwemmen.

En ik loop 2-3 keer per week hard.

17. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Ik sport helemaal niet. Ik zou niet weten wanneer ik dat moet doen. Zou opzich wel willen maar vind de kosten ook behoorlijk.

18. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ik deed altijd bodypump fanatiek 2x per week maar door blessure is het nu 1x per week pilates.

Sportbroek met top en sportbh van h&m

19. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.914
    113
    Vrouw
    Net terug van een uurtje bootcamp. Dat doe ik 2x per week. Daarnaast probeer ik 1 keer in de week hard te lopen, met enige tegenzin, maar wel goed voor de conditie.

20. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Ik deed zo'n 90-dagen programma met een personal trainer samen met mijn vriend! 1 x in de week met hem en dan nog 2x zelf. Best pittig, maar wel resultaat en weten wat ik doe en waarom ik een apparaat of dumbbel of whatever gebruik. Nu net zwanger en al 4 weken geen stap in de sportschool gezet.. Ik mis het wel, maar even niet de kracht om te gaan.
    Altijd een lange strakke broek, goede sporten en een t-shirt!

Deel Deze Pagina