jeukkkk!!!!!!!!!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MoesCH, 28 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Hallo dames,

ik heb sinds n dag of 3-4 kleine bultjes op mn buik, op de striemen, gekregen en het jeukt zoooooooooo erg... wordt er gek van.. t zijn er niet veel, maar die paar die er zitten maken me egt gek.. ik merk ook dat als ik jeuk op mijn benen dat ik daar ook bultjes krijg..
    ik heb mijn huisarts gebeld en hij d8 miss aan waterpokken, maar die heb ik al gehad toen ik klein was.. en deze bultjes zitten egt alleen op mn buik en op mn benen.. hij heeft telefonisch een recept doorgestuurd voor mentholgel en ik moest weer bellen als t erger wordt of als ik koorts krijg!
    (Heb wel keelpijn, beginnend griepje miss?)

ik maak me nu wel zorgen, hebben jullie hier eerder van gehoord? wat kan dit zijn? en kan dit kwaad voor mijn kindje? miss tips tegen de jeuk??

en dan nog n vraag.. gister broodje gehad bij mn schoonouders,, nou aten zij allemaal rauwmelkse boter (niet gepasturiseerd).. ik heb perongeluk tzelfde mes gebruikt.. kan dit kwaad ivm toxopl.. listeria enzz?

thnxx alvast

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

over die boter zou ik me zeker geen zorgen maken.
    Waterpokken lijkt me inderdaad erg onwaarschijnlijk als je die al als kind hebt gehad.
    Zwangerschapsjeuk komt vaak voor. Kijk even of het beter wordt met die gel. Zo niet, dan moet je toch even bloed laten prikken (leverfuncties). Zwangerschapsjeuk is heel vervelend maar meestal onschuldig gelukkig. Maar het moet wel even uitgezocht worden als jhet niet beter wordt uit zichzelf of als het verergert.

Mirjam

3. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    bedankt.. is wel een geruststelling, was al bang voor waterpokken.. kheb contact opgenomen met het ziekenhuis waar ik eerst voor controle ging en volgens hen had ik al antistoffen tegen waterpokken..
    ik merk wel dat ik de bultjes nu ook op mn benen heb.. ik zal als t volgende week niet weg is nogmaals contact opnemen met mn huisarts!

thnx!

Deel Deze Pagina