Hallo, onlangs ben ik bevallen van mijn zoontje en ben daarna ook gehecht ivm uitscheuren. Nu na 4 weken heb ik het idee dat het beneden (waar ik gehecht ben) niet meer hetzelfde is als voorheen. Kan het kloppen dat het zo nu en dan nog een geirriteerd gevoel en trekkerig gevoel geeft aan mijn huid. Er hangt ook nog een heel klein stukje huid los. Dat hadden ze ook opgemerkt tijdens de controle na een week in het zkh. Ze vonden het raar, maar de hechtingen waren al opgelost en volgende de verloskundige zag alles er prima uit. Alvast bedankt voor de reactie.
Whahahaha bedankt voor je reactie, hier ook zeker geen ambities om er wat anders mee te doen. Eerste week van mei heb ik weer een afspraak bij de verloskundige. Ik zal dit even aangeven. Maar sinds gisteravond doet het gewoon zeer. Dus misschien dat ik naar de huisarts ga, want volgens mij is dit niet meer normaal.
Nee??? hahahaha...maar het is behoorlijk lastg hoor als je zoveel pijn hebt! Ja je moet het zelf weten ...de vk kan bij je thuis komen he....lekker toch hahaha