"Ballon" in baarmoeder te zien op HSG???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Celia2, 27 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Celia2

Celia2 Actief lid

22 apr 2009
    204
    0
    0
    Wie heeft dit ook meegemaakt? Ik heb vandaag een HSG gehad, alles was goed alleen was er een soort van ballon in mijn baarmoeder zichtbaar (een donkere ronde bal). De arts had dit nog niet eerder meegemaakt en wil eerst overleg met een andere arts. Ik moet nog een week wachten tot de uitslag en ben toch wel heel nieuwsgierig.

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Te groot voor een vruchtzakje ofzo?

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een vruchtje of vruchtzakje is lichtgrijs, dat geldt ook voor ander weefsel. Zwart op een echo is eigenlijk altijd vocht. Misschien een ophoping van bloed? Of kwam de "ballon" pas te voorschijn na het inspuiten van de vloeistof? Misschien dat het daar mee te maken heeft, dat het op de een of andere manier werd belemmerd? Succes met de uitslag!

4. Celia2

Celia2 Actief lid

22 apr 2009
    204
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Het was zo groot als mn baarmoeder en voor het inspuiten van de vloeistof was het ook al zichtbaar. Vorige maand op de echo was er achteraf een heel klein rondje te zien wat leek op een vruchtzakje, maar ben niet zwanger en iedere x op tijd ongesteld. Wel vaak bruin bloedverlies met oude bloedstolsels tussen de menstruatie en eisprong in. Als het een vruchtzakje was geweest had de arts dit wel geweten lijkt me.

5. mies77

mies77 Actief lid

12 apr 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht
    Een cyste misschien?

6. Celia2

Celia2 Actief lid

22 apr 2009
    204
    0
    0
    Volgens de arts is het geen cyste, dat had ze herkend. En de vorm was zo mooi rond, dat het ook geen vleesboom kan zijn.
    In het ziekenhuis noemen ze me al een uitzonderlijk geval, en als hier ook niemand zoiets vergelijkbaars heeft gehad dan zal het wel zo zijn :(.

Deel Deze Pagina