Dag sportieve medezwangeren, en zo is er weer een week voorbij. Inmiddels de duur van mijn loopjes wel iets ingekort, max 40min en dan voel ik me liezen ook flink, maar het gaat nog steeds. Fijn weekend allemaal
Wat leuk dat er nog steeds in dit topic geschreven wordt! Ik ben niet veel online de laatste tijd, dus ik had alweer eventjes niet gekeken... Sporten daarentegen gaat met nu 27 weken nog steeds heerlijk. Mom in Balance bevalt super goed! Ik doe zelfs nog dingen waarvan ik niet had gedacht ze met deze termijn nog te kunnen. De vorige zwangerschap heb ik mijn hardloopschoenen vrij snel aan de wilgen gehangen, maar nu ben ik nog lekker aan het hardlopen tijden de MiB-workout. Na een uur denk ik zelfs, zullen we er nog een half uurtje aan vast plakken
Hoi meiden hier ook nog een super fanatieke sporter! Ik fitness 6 keer per week 3x cardio en 3x krachttraining en dat doe ik nog met behoorlijk veel gewicht zo lang dat gaat mag ik gewoon lekker door gaan! En voor de meiden die paardrijden........ kijk alsjeblieft uit! Ik weet als geen ander hoe kut het is om niet meer te rijden ik heb zelf 2 paarden maar ik ben toen ik 3 weken zwanger was heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard gevallen (van een paard waarvan ik altijd zei daar kan je onmogelijk van afvallen) met ambulance afgevoerd en die val vond ik zo een wijze les dat ik niet meer ben opgestapt..... Hoe erg je je paard ook vertrouwd...... het blijft een vluchtdier en ook je paard kan struikelen met alle gevolgen van dien!
Er is even niet geschreven hier. Zijn er nog sportievelingen hier? Ik had de afgelopen weken heel weinig energie. Waar ik normaal ongeveer vijf keer in de week sport, kon ik het nu maar één a twee keer per week opbrengen. Nu voel ik me weer fitter en ben ik vandaag weer voor het eerst gaan hardlopen. Wat gaat je conditie hard achteruit zeg als je een tijdje wat minder doet. Ik ga nu weer lekker conditie opbouwen zodat ik straks als ik niets meer kan weer wat reserve heb.