Ik ben pas net zwanger, maar als het gaat wil ik 2 tot 3 in de week blijven sporten. Ik doe body pump, spinning en x-co. Vooral spinning schijnt best lang te kunnen als je zwanger bent. Verder geven ze bij ons zwangerschapspilates, en dat wil ik met de tijd ook gaan proberen. Ik voel me goed bij sporten en doe het al 7 jaar 3x per week, hoor bij me, dus zolang het kan.
1 keer in de week en dan 2 uurtjes...eerst uur body combat en 2e uur She-bam...(zumba) ben 20 weken zwanger..
IK doe inderdaad ook aan fitness en zwemmen af en toe..verder probeer ik eens af en toe met de fiets te gaan naar de winkel bijvoorbeeld..maar het helpt niets tegen de kilo's haha (verder doe ik het fitness en zwemmen rustig aan) Volgens de gyn. is het alleen maar goed om een beetje aan je conditie te doen
Ik deed aan 1x in de week fitness en 1x in de week een fikse boswandeling. Fitness heb ik nu opgezegd (tijdelijk) omdat ik steeds buikpijn kreeg na t sporten Wandelen gaat nog goed maar wel met extra pauzes en minder snel als dat we eerst gingen.
Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik tot bijna 38 weken zw-yoga gedaan. Was erg leuk en prettig. Na de bevalling ben ik gaan aqua-joggen en doe dat nu nog steeds 1x per week. Het gaat hartstikke goed alleen buikspieroefeningen laat ik maar achterwege Het gaat ook niet meer .. daar niet van Verder wandel ik heel veel met m'n klein man. Maar de kilo's komen er hier gewoon aan hoor 3 kilo nu dus ik mag niet klagen maar ze blijven ook niet (langer) weg.
Haai, ik heb bij vorige zwangerschap tot 2 dagen voor e bevalling gesport. Dit deed ik 3 tot 4 keer per week een uur, beetje cardio en gewichten. Lijkt heel veel,maar ik sportte daarvoor al heel intensief en heb de duur en de intensiteit aangepast. Was supersnel weer strak en op gewicht. Nu sport ik ook nog, ook circa 3/4 keer per week,maar dit keer gaat het iets moeizamer. Hoop wel dat ik het gewoon volhou net als vorige keer want voelde me wel lekker dor 't sporten.
Heb tot 16 weken cardio en met gewichten getraind en wand geklommen. Daarna hielden mijn buikspieren er langzamerhand me op. Nu op 38 weken maak ik alleen nog stevige fietstochten en zwem af en toe. Ben nu 11 kilo aangekomen. Verkijk je niet op hoeveel je op een gegeven moment waarschijnlijk niet meer kan, en raak er niet van van slag dat je het echte sporten misschien tijdelijk op moet geven. Je lichaam moet - zeker de laatste maanden - rusten en een vetlaag voor de bevalling opbouwen. Ga dus door zolang je dat kunt, maar ga het niet forceren. 6 weken na de bevalling (give or take a few) mag je weer sporten en heb je die evt. extra kilos er ook zo weer af.
Hardlopen, iedere dag ongeveer 12 kilometer! Bij mijn vorige zwangerschap ben ik blijven lopen tot 30 weken, toen werd het rap minder....was toen maar 8 kilo aangekomen en na 6 weken was ik weer op mijn oude gewicht