Ik weet dat dit topic misschien al geweest is maar vroeg me toch iets af,ik heb zo,n last van mijn ogen ze branden zo,en tranen. Misshien toch weer last van hooikoorts of zijn het de hormonen? Maar de vraag is wat doe je eraan?tip gevraagd!bedankt dames. groeten jennie72
iemand vroeg net of ik symptonen had en zei nee alleen mn ogen jeuken zo n tip:wrijven hihi grapje kan hooikoorts zijn ik weet t niet maar heb t ook
Bedankt cathy,mag ik vragen van wie je dat gehoord hebt? Kan het geen kwestie van hormonen zijn of hooikoorts? Help, zou het dan toch zo zijn?het is eihgenlijk nog te vroeg om te testen,nog 6 dagen nm volgens mijn banner,maar dit is ook niet helemaal normaal meer. Ze doen de hele tijd maar pijn,branden. ik heb wel last van hooikoorts,maar dit is ook een beetje te gek.Dus nu maar hopen durg eigenlijk niet goed te testen ben zo bang voor een teleurstelling. groeten jennie72
Oh dus dat komt ook door de zwangerschap?? En ik maar denken dat ik dit jaar waarschijnlijk weer hooikoorts krijg Leer hier elke dag weer wat bij ondanks dat ik toch al 2 x zwanger ben geweest!
Sinds vandaag heb ik ook erg last van m'n ogen. Ze voelen super droog aan en het gevoel alsof er zand in zit Hoort er allemaal bij! Liefs
Ik heb het ook vandaag en ik weet nog steeds niet waar het van is. Ik keek vanmorgen in de spiegel en ze waren gewoon lichtjes rood.
ik heb er altijd het hele jaar door last van maar bij mij is het van de hooikoorts en huisstofmijt Als het bij mij een zwangerschapssymtoom zou zijn dan ben ik al lang zwanger Maar ik heb inderdaad wel gehoord dat het voorkomt dus sterkte ermee allemaal. Oja ik gebruik er Nasonex voor een neusspray die bij mij goed werkt voor alle symptomen van hooikoorts (beter dan alle soorten pillen)
Jeetje.... Ik heb hier ook last van!! Eigenlijk sinds vandaag pas, dus dacht ik ga eens kijken of ik er wat over kan vinden, en ja dus... mn ogen voelen ook echt zwaar en moe aan. En hartstikke droog lijkt wel. Vooral als ik op de scooter zit dan moet ik elke keer in mn ogen wrijven.. (en nee ik rijd niet zo hard ) Denk toch echt morgen nog een testje!
Hai,bedankt voor je reactie, en ja dat kan een teken zijn van zwangerschap. Ik heb echter last van brandende ogen en tranen. Maar kan pas over 10 dagen testen. Hoelang ben jij al bezig?Duchess? wij sinds Februarie dit jaar,en hoop dat het nu echt zo ver is. Heb je nog meer klachten? bij mij gaat het dan zo,o last van mijn ogen dan hebik vast weer last van hooikoorts,o voel me misselijk sochtens dan heb ik wat aan mijn maag. Ik heb last van duizelingen dan is het mijn bloeddruk.Snap je altijd ontkennen zo bang voor een teleurstelling. Ik hoop voor je dat het snel raak is groeten jennie72