Was benieuwd hoe degene vergaat die ook al op de 20 weken zitten van hun zwangerschap. Ikzelf merk wel dat het wat zwaarder gaat worden. Deed nog steeds aan sport maar dat ga ik nu wat afbouwen. Ben vlugger moe en m'n borsten zien er niet meer uit ; zijn verdubbeld en er lopen van die blauwe aders overheen. Ook m'n buikje gaat nu echt groeien; het wordt nu toch wel duidelijk dat ik zwanger ben. Heb ook meer last van m'n onderrug en heb last van maagzuur (af en toe). Nou dat wordt wat als ik dit nog 20 weken moet volhouden . Maar één lichtpuntje; ben over de helft dus kan gaan aftellen (als het tenminste niet veel te laat geboren wordt, maar daar ga ik nu even niet vanuit). Succes voor degene die ook een wat zwaardere tijd tegemoet gaan. Silly
En het wordt nog veeeeeel zwaarder.. Ik had toen ook al last van maagzuur, en bij mij is het alleen maar erger geworden. Over dat moe zijn, was eergister hier de stad in gegaan om me zwangerkadoos op te halen bij etos. Toen ik thuis kwam was ik meteen afgepeigert en op de bank in slaap gevallen...
Ja ik zit ook alweer op de helft, en ik heb eigenlijk nog weinig last van iets, tja die buik die begint nu toch ook wel te komen, maar ik heb er absoluut geen last van gelukkig. En ja het aftellen is begonnen haha. fijne zwangerschap nog! Liefs, misspuma
Daar ben ik ook wel een beetje bang voor. Dat die maagzuur erger wordt; vind het nu al geen pretje. Silly
Ik heb soms last van maagzuur maar dat is vaak als ik sinasappelsap gedronken heb....dus dat laat ik voor in de avond meestal maar even staan. Liefs, misspuma
Nou m'n buikje heb ik ook nog geen last van en zit niet in de weg. Heb ook nog geen zwangerschapsbroeken nodig. Kan gelukkig ook nog alles thuis en de booschappen doen. Ben alleen wat vlugger moe. Heb ook meestal 's-avonds na het avondeten wat last van maagzuur. M'n buik staat dan helemaal bol van het eten dus dan wordt het gauw teveel denk ik. Jij ook nog een fijne zwangerschap Misspuma. Silly
Ja de zwangerschapsbroeken moet ik nu toch wel voor het merendeel aan gaan doen, want mijn andere broeken zitten niet meer zoals ze horen te zitten, had pas een broek aan en toen ik stond zat ie prima maar toen ik ging zitten hoorde ik knap...daar ging mijn knoop hihi. Verder zit de buik mij ook absoluut niet in de weg, en ja ik ben ook wel sneller moet als anders, maar dat neem ik voor lief . Straks om de boodschappen en dan zal ik wel doodmoe op de bank ploffen. Liefs, misspuma
Haha. Nou dat van die knoop dat heb ik ook hoor . Ik heb gewoon wat broeken een maar groter gekocht met zo'n elastiekband. Die zitten prima. Vind de zwangerschapskleding niet veel bijzonders. Wil e wel een beetje vlot bij blijven lopen. Silly
Hee allemaal, Ben ook op de helft. Heb het ook best zwaar. Merk dat mn buik toch wel een beetje in de weg zit. Verder veel maagzuur en moe en vaak ook nog misselijk.....bleh... Maar ja, ik weet waar ik het voor doe..Heb het er allemaal graag voor over...
Yup ik ben ook op de helft Mag eigenlijk niet klagen!! Voel me goed,wel sneller moe en wat meer honger dan normaal haha! Ook mn buik gaat lekker,begint nu echt hard te groeien en dat is wel te voelen met de bandenpijn!! Das minder maar neem het allemaal voor lief want ik vind het nog steeds geweldig om zwanger te zijn! Ook mn borsten zijn flink bezig met voormelk haha! In de nacht willen ze wel eens lekker hehe Moet nu ook echt zwangerschapsbroeken dragen want mn eigen broeken kan ik niet meer aan!!!!! Ook is de kleine meid lekker druk in mn buik en de plopjes zijn echt schopjes geworden haha! Ook is het voelbaar aan de buitenkant en ook mn buik beweegt als ik lig en de kleine meid lekker wakker is en beweegt!! Ontzettend leuk!! Affijn,ik ben helemaal gelukkig zwanger haha!!! Liefs
met mij gaat het goed. Leuk dat je het vraagt.jij ook een fijne zwangerschap en de andere mama's! Ik ben zo blij nu en voel me echt geweldig , ze zeggen dat wanneer je op de helft zit je je helemaal de oude weer voelt KLOPT. mijn buikje is zeker duidelijk past geen broeken meer alleen van die stoffen broeken.rokjes met zwangerschap bandjes heb al aardig een buikje , maar dat kreeg ik vanaf mijn 9e week al. Ik heb zin om alles te doen, alleen de hormonen blijven bij mij wel een rol spelen (verdrietig en boos om niks voelt me soms niet begrepen door anderen. Ondanks dat voel ik me GEWELDIG , maar morgen naar de huisarts das minder denkt dat ik schimmel infectie hebt teninste de assistente en blaasontstekig weet niet zeker. Maar verder gaat het goed en met de kleine ook. Gister te horen gekregen van de huisarts die de pretecho doe dat de kleine niet te klein is en niet te groot ertussen in zit hij schatte dat hij 6 of 7 pond wordt bij de bevalling omdat hij best lange benen heeft en wij zijn ook lang dus lang en misschien wat dunner dan andere baby's maar we wachten af Ben benieuwd hoe t met de andere mama's gaat. kuzz loesmari
ik voel me ook goed, maar begin nu wel te merken dat het zwaarder wordt, mensen die niet zwanger zijn kunnen zich dat niet voorstellen, je moet het meemaken. Ik dacht ook altijd: dat doen we wel even, hihi
hehe dat hormomen gedoe herken ik!!! Ik kan janken om niks,me druk maken om vanalles en kwaad worden om de stomste dingen!!!! Mja het is maar tijdelijk!!!!! Ik kan trouwens ook ERG vrolijk zijn de laatste tijd
Hoi Silly en anderen, Herken het ja. Heb vooral s nachts last van maagzuur. Ben nu aan het verhuizen en mijn buik begint toch aardig in de weg te zitten. Het is wel even wennen om niet zoveel meer te kunnen doen. Daarnaast heel wat kilo's zwaarder geworden (12 ongeveerd. Hoop dat ik nog in mijn trouwjurk ga passen. Help!!. Groetjes Karin
Ik wordt alleen maar dikker bij mn buik haha! De rest is geen gram aangekomen!! Ik hoor van veel mensen om me heen dat de meeste wel wat aankomen in het gezicht enzo maar bij mij is alles echt bij de buik gaan zitten haha!!! Nja geen vet of vocht maar puur babygroei!!!! Mja zal nog wel komen straks maar dan vast in een keer
dames jullie mogen ook gewoon rennie gebruiken voor tegen jullie maagzuur! Ik gebruik het ook en dan is dat vervelende gevoel tenminste weer weg
Bedankt voor de tip Marijke. Nou dames allemaal succes natuurlijk met "aftellen". Leuk dat iedereen wel z'n eigen verhaal heeft. Gisteren nog m'n 20 weken echo gehad. Het blijft een wonder dat dat mensje in jouw buik z'n 1e fase van het leven begint. Heb gelukkig een dvd meegekregen; zo klein en dan al op tv haha . Silly
ja ik ben ook alweer bijna op de helft...wat gaat dat, achteraf, toch snel!! Ik heb eigenlijk nergens last van...beetje last van zwangerschapsichias maar verder alles top! Alleen voel ik de kleine nog niet dat vind ik wel jammer, verheug me er zo op. Maar goed...dat komt vanzelf 9 juni 20 weken echo Fijne zwangerschap allemaal en GENIET ervan!
Nou dat zal niet lang meer duren Brennied. Ik geloof dat er gezegd wordt dat bijna alle zwangeren rond de 20 weken zeker hun kleintje voelen. Veel plezier met je 20 weken echo. Silly