Ik zit op fitness en doe dan vooral aan body attack en body pump. Daarnaast zit ik op een dansgroep (streetdance/ hip hop)! Heerlijk sporten! Voel ik me daarna helemaal voldaan!
Ik ga zes keer per week naar de fitness.Ik doe eigenlijk alleen krachttraining, en buikspieroefeningen.Helaas zit buiten fietsen er niet meer in , dat deed ik in NL zo graag.
2x in de week hardlopen en 1x in de week bodyfit (soort aerobic) hier geef ik zo nu en dan ook les in (afgelopen week nog). heerlijk bewegen! liefs elfje
Ik fiets 4x per week zo'n 16 km (retourtje voor het werk) en wandel met de hond. Genoeg dus, al wil ik nog wel een paar uurtjes per week gaan zwemmen. Lekker baantjes trekken in een warm bad...
Tot op het moment dat ik wist dat ik zwanger was reed ik intensief paard. Heb er 3 weken geleden nog even opgezeten maar mijn staartbeentje deed teveel pijn. Voelde me ook niet meer zo op mijn gemak Nu is mijn enige sport nog de paarden op de weide en binnen zetten en ze voederen Maar ik mis het enorm en kan niet wachten tot ik weer kan beginnen!
Wouw jij zit ook niet stil! Maar waarom zit buiten fietsen er niet meer in? Gelukkig doe je aardig veel en hoef je niet bang te zijn dat je te weinig doet. Valt me sowieso op dat de meesten toch wel aardig sportief zijn!
Ik woon in New York, en fietsen is heel gevaarlijk hier. Ja, ik sport veel, dat komt omdat ik niet mag werken in de USA, en tsja, je moet de dagen ook vullen
Ik loop veel met mn honden en Tijn. Dan doe ik rondes van ongeveer 5 km en probeer dat toch wel 2 x in de week te doen (als het weer mee zit). In de zomer lopen we vaker. Verder fiets ik vaak naar mn werk. Ik wandel veel met clienten op mn werk. En ik probeer 2 x in de week thuis te sporten, we hebben een spinningbike, een crosstrainer, een roeitrainer en een fitnesbankje met gewichten ed. He Maryloes, werken die 150 situps per dag wat?!
Ik doe 1x per week Pilates. Bevalt me prima. Als ik nog ergens tijd over heb, zou ik ook nog cardio en fitness of een andere groepsles kunnen doen, maar de sportschool zit te ver van mij vandaan om 'zomaar' ff een uurtje te gaan sporten. (Sportschool zit wel vlak bij mijn werk, dus heb een bedrijfscontract daar, lekker goedkoop, vandaar) Als ik straks zwanger ben, wil ik overstappen op zwangerschapsyoga ofzo, om iig de stroming van pilates erin te houden.
Ik ben ook geen echte sportfanaat als het gaat om sportschool ed. Wel ben ik een fanatieke danser en dans dan ook 2 keer in de week. Ik zit op stijldansen en op bodyjam, dat laatste is en combinatie van Jazzballet en streetdance. Groetjes Nadia
Ik deed altijd banenzwemmen 1x per week,wil dat weer oppakken,evt.icm aquarobic ofzo.En Nordic Walking lijkt me ook wel wat
Ik speel veldvoetbal.... alleen nu ff niet Doe nu eigenlijk helemaal niets, lui varken dat ik ben hahahah
Ik handbal, tennis en doe nog aan fitness, maar de fitness gaat eraf vanaf in Jan. Nu ik zwanger ben handbal ik nog door tot 17 weken en tennis blijf ik doen zolang ik me daar goed bij voel. Ik ga denk ik zwemmen als ik niks meer anders kan doen, en tja elke dag met de hond eruit moet ook gebeuren.
durf het bijna niet te zeggen maar... NIETS! ik heb echt een vreselijke hekel aan sport Heb alleen een jaar of 10 scouting gedaan, maar sport nog nooit