Wie herkend dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Saskia01, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia01

Saskia01 Actief lid

4 jan 2009
    223
    0
    0
    Ik ben zaterdag ongi geworden dat was tot en met woensdag. Woensdagavond was ik het eigenlijk al niet meer en donderdag ook de hele dag niet. Nu had ik ineens vanmiddag een beetje roze bloed met wat slijm wat kan dit betekenen?
    Wie o wie heeft dit ook wel eens mee gemaakt. Ik heb op het moment 2 keer een erg lange cyclus gehad.

2. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Ik heb dat soms dat mijn ongi even een dagje pauze neemt ...

3. Saskia01

Saskia01 Actief lid

4 jan 2009
    223
    0
    0
    ok want het was ook alleen vanmiddag dat ik het had nu heb ik er geen last meer van. Vond het wel raar.

4. Saskia01

Saskia01 Actief lid

4 jan 2009
    223
    0
    0
    is er niemand die dit herkend of heeft mee gemaakt ?

5. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik herken het wel. Ik heb het wel vaker.
    Ga er dan van uit dat dit nog een beetje nabloeding is.
    Ik sta er eigenlijk nooit echt bij stil.

6. Saskia01

Saskia01 Actief lid

4 jan 2009
    223
    0
    0
    Ok dit was voor mij de eerste keer zoals je waarschijnlijk begreep. Ik heb dit nog nooit gehad en bij mijn vorige ongi ook niet dus was wel erg verbaasd.

7. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik heb dat ook sinds ik gestopt ben met de pil. Denk je dat je ongesteldheid voorbij is en dan ineens na een dag weer wat bloedverlies. Ook heb ik nog 1 a 2 dagen last van bruinverlies. Dit had ik nooit toen ik nog aan de pil zat. Wij zijn nog niet bezig voor een kindje maar wel al met de pil gestopt. Dus ik weet zeker dat ik iig. niet zwanger kan zijn.

8. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Ik had dit ook toen ik de pil nam...

9. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Hoi,

bij mij komt dat ook regelmatig voor. Eerst een paar dagen vloeien, vervolgens 1 dag niet en dan nog eens 2 dagen wel vloeien er achteraan.
    Dit was al zo toen ik de pil slikte en tijdens mijn vorige cyclus, na 5 maanden zonder pil, gebeurde het 'ineens' weer. Het zal wel een pauze-dag zijn ofzo!

Groetjes!

Deel Deze Pagina