Ik ben zaterdag ongi geworden dat was tot en met woensdag. Woensdagavond was ik het eigenlijk al niet meer en donderdag ook de hele dag niet. Nu had ik ineens vanmiddag een beetje roze bloed met wat slijm wat kan dit betekenen? Wie o wie heeft dit ook wel eens mee gemaakt. Ik heb op het moment 2 keer een erg lange cyclus gehad.
ok want het was ook alleen vanmiddag dat ik het had nu heb ik er geen last meer van. Vond het wel raar.
Ik herken het wel. Ik heb het wel vaker. Ga er dan van uit dat dit nog een beetje nabloeding is. Ik sta er eigenlijk nooit echt bij stil.
Ok dit was voor mij de eerste keer zoals je waarschijnlijk begreep. Ik heb dit nog nooit gehad en bij mijn vorige ongi ook niet dus was wel erg verbaasd.
Ik heb dat ook sinds ik gestopt ben met de pil. Denk je dat je ongesteldheid voorbij is en dan ineens na een dag weer wat bloedverlies. Ook heb ik nog 1 a 2 dagen last van bruinverlies. Dit had ik nooit toen ik nog aan de pil zat. Wij zijn nog niet bezig voor een kindje maar wel al met de pil gestopt. Dus ik weet zeker dat ik iig. niet zwanger kan zijn.
Hoi, bij mij komt dat ook regelmatig voor. Eerst een paar dagen vloeien, vervolgens 1 dag niet en dan nog eens 2 dagen wel vloeien er achteraan. Dit was al zo toen ik de pil slikte en tijdens mijn vorige cyclus, na 5 maanden zonder pil, gebeurde het 'ineens' weer. Het zal wel een pauze-dag zijn ofzo! Groetjes!